World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,014 views

Syder

#141 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

anqqa, 7.3.2006 10:40:
millasta roolia porukassa haluu vetää ja opetella pelaa sitä roolia hyvin

*sydän*

pelaan siten miten ite viihdyn parhaiten.

*sydän*

Mä viihdyn parhaiten bossien mätkittävänä :) Raidaaminen on elämän ja kuoleman kysymys, joskus ei vaa pysty duuneikaa järkkää sillai et pääsee raideille mukaa, sitku killas on iha tarpeeks juniorei jotka käy 'koulua' tms asuu porukoil ni menee hermo välil parii jannuu. Muthei itepähä valitsin serverin ja itepähä valitsin killan, kahvia vaa ni kaikki menee :)

--
Divida et impera.

Jutu

#142 • • Jutu Blondi
Hohhoijaa. Tänään yks pappi veti herneet nekkuun kun paransin yhtä tyyppiä instassa. Sori vaan, en halunnut sen tyypin kuolevan. En tiennytkään, että parantaminen olis pappien yksityisoikeus *igor*

Mutta joo. Tein sitten itelleni warlockin. Eka kokeilin undeadia, mutta ei se oikein ollut kiva. Vaihdoin sen sitten humaniin. Näin ensituntumalta tosi kiva pelattava ja tietenkin siitä tuli Heinähattu *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#143 • • niomic Guest
Ei saatana, jäin kiinni jo tähän threadiin, et lienee ihan turha kokeilla ite peliä :D

Just menny kotor2 x2 + kotor1 kerran läpi, niitäki vetelin semmosta about 60h viikos, eli ei montaa päivää menny vaik teki 99% questeistä. Joo, ei kyl uskalla - itsekuri kun on aika vieras termi näissä asioissa. Onnee kuitenkin teille :D
Aisti

#144 • • Edited Aisti Turtiloparabellum
Perustakaa nyt jo se klubitus-kilta alteillenne, mikä tahansa pvp-servu niin olen messissä...
Ja todennäköisesti priest-classilla, olis vaan kiva kokea alkutasojen ööh, "kiireettömyys ja vaivattomuus" ihan ryhmässä.
lohikarme

#145 • • lohikarme RitariVittupää
Jos joku on kyllästynyt jo niin voin asevelihintaan ostaa ja kokeilla ^____^

--
Qualis artifex pereo

Gnizhak

#146 • • Gnizhak iku

Syder, 7.3.2006 11:13:
Mä viihdyn parhaiten bossien mätkittävänä :) Raidaaminen on elämän ja kuoleman kysymys, joskus ei vaa pysty duuneikaa järkkää sillai et pääsee raideille mukaa, sitku killas on iha tarpeeks juniorei jotka käy 'koulua' tms asuu porukoil ni menee hermo välil parii jannuu. Muthei itepähä valitsin serverin ja itepähä valitsin killan, kahvia vaa ni kaikki menee :)

Tää on yks mikä meikän kiinnostuksen tappo peliin sillee hiljalleen. Täytyy sanoa et kun oot jurnuttanu jotain isoo instaa n. 10-20 minsaa ja sit joku frendi soittaa et "perse ylös ja liikkeelle" ni kyl mä mielummin pistän wowin kii ja häivyn ku jurnutan sen 40 minsaa lisää jotain instanssia. Toki sit ku itelle käy niin et ryhmä räjähtää käsiin kesken instanssia ni vitutuksen määrää ei voi enää mitata. Katotaa jaksasko täs herätellä vielä vanhan hahmon henkiin, pitäs varmaan ostaa kuukaus niin ne ei dellaile sitä sieltä, mut viimeks ku kävin kurkkaamassa ni kilta oli kadonnu ja kaikki kaverit muuttanu ilmeisesti muualle.

--
Don't Just Stand There

anqqa

#147 • • anqqa tirehtööri

niomic, 8.3.2006 06:08:
Just menny kotor2 x2 + kotor1 kerran läpi, niitäki vetelin semmosta about 60h viikos, eli ei montaa päivää menny vaik teki 99% questeistä. Joo, ei kyl uskalla - itsekuri kun on aika vieras termi näissä asioissa. Onnee kuitenkin teille :D

hitto miten porukalla riittää aikaa :D joku vuoden wowaillu ja mainilla vajaa 14d peliaikaa, about yhtä kauan pelanneilla omassaki killassa monilla yli 60d jne.. tänään ehkä ehdin pelaa taas viikon ainoon session, ehkä. pitäisköhän sitä lopettaa työt ja taas mennä kouluun voidakseen lintsaa et ehtis pelaa :P ei. en kyllä ymmärrä mihin muuhunkaan oma aika menee, kaikki hommat seisoo himassa muutenki o_O

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

r0n

#148 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Aisti, 8.3.2006 07:00:
Perustakaa nyt jo se klubitus-kilta alteillenne, mikä tahansa pvp-servu niin olen messissä...

QFT *nauru*

--
6er reihe

Syder

#149 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ceecee, 8.3.2006 10:38:
---
Aisti, 8.3.2006 07:00:
---

QFT *nauru*

Jos faction on horde ni oon messis, jos tiedän että teette alliancelle johku ns klubbarikillan ni tuun samalle servulle hordelle ja pieksen teiät kaikki yksin!

--
Divida et impera.

r0n

#150 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Joo horde ilman muuta.

Mut väistämättä kävi mielessä et ois tehny jonku gnome-pelleily killan, tyyliin et kaikki juoksis kalsareissa pinkkeine hiuksineen emoteja spammaten ja hyppelis great forgen reunalta laavaan tjsp *nauru*

--
6er reihe

#151 • • ALIEN Guest

Syder, 8.3.2006 10:46:
Jos faction on horde ni oon messis, jos tiedän että teette alliancelle johku ns klubbarikillan ni tuun samalle servulle hordelle ja pieksen teiät kaikki yksin!

second that!
anqqa

#152 • • anqqa tirehtööri
vainiin, jaahas, vai klubbarikilta. vaadin sitte ite saada perustaa ja disainaa tabardin :P mikähän ois hyvä semityhjä pvp-servu. ja joku über katu-uskottava nimiki pitäis kehittää, 'klubitus' kuulostais vaan niin urpolta :D LAWL & HORDER ftw!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Aisti

#153 • • Edited Aisti Turtiloparabellum

anqqa, 8.3.2006 11:07:
vainiin, jaahas, vai klubbarikilta. vaadin sitte ite saada perustaa ja disainaa tabardin :P mikähän ois hyvä semityhjä pvp-servu. ja joku über katu-uskottava nimiki pitäis kehittää, 'klubitus' kuulostais vaan niin urpolta :D LAWL & HORDER ftw!

Designissa kun onkin niin valtavat artistiset vapaudet tässä pelissä. =(
Ragnarokissa sai sentään piirtää oman kuvajaisen.

Mut siis JOO horde, ja minusta tulee sitten undead priesti YAY XD
Avernian

#154 • • Avernian Kerettiläinen

niomic, 8.3.2006 06:08:

Morrowind tai Oblivion pwns tolla yksinpelisaralla *vink**vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Syder

#155 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Meillä on Skenepisteitä.com

*lmao*

--
Divida et impera.

hallucinogen

#156 • • hallucinogen Edain

Avernian, 8.3.2006 11:28:
Morrowind tai Oblivion pwns tolla yksinpelisaralla *vink**vink*

Kenties mutta kuka nyt yksinpeliä jaksaa kovinkaan pitkään, mikään ei oo hauskempaa kuin tiimityöskentely questeissa paitsi pvp <3

--
pikku-*possu*

Auacusha

#157 • • Auacusha Koneradio
Itse kun netissä kyselin mikä olisi hyvä pvp-servo luoda ukko niin sain tälläisen vastauksen:

Mazrigos on ihan hyvä valinta. Todella paljon suomalaisia ja ei ole jonoja.

Joten ainakin itse olen luomassa näillä näkymin ukkoni sinne. Tosin low näyttäis olevan population..
Eikä se tuon kommentin perusteella olisi välttämättä huono paikka klubitus killalle.
Anyways jos johonkin klubbari kilta tulee niin sinne minäki ukkoni luon.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

anqqa

#158 • • anqqa tirehtööri

Syder, 8.3.2006 11:42:
---
---
Meillä on Skenepisteitä.com

*lmao*

heh, no lyhyen ytimekäs Skene tietty vois olla :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

hallucinogen

#159 • • hallucinogen Edain

anqqa, 8.3.2006 13:08:
heh, no lyhyen ytimekäs Skene tietty vois olla :D

Emerukselle vaan, mulla on siellä 24lvl huntteri jolla leatherworking niin saatte kireet nahkapökät jokainen =D

--
pikku-*possu*

Cloud

#160 • • Cloud Game Freak

dark-raver, 8.3.2006 12:52:
Itse kun netissä kyselin mikä olisi hyvä pvp-servo luoda ukko niin sain tälläisen vastauksen:

Mazrigos on ihan hyvä valinta. Todella paljon suomalaisia ja ei ole jonoja.

Joten ainakin itse olen luomassa näillä näkymin ukkoni sinne. Tosin low näyttäis olevan population..
Eikä se tuon kommentin perusteella olisi välttämättä huono paikka klubitus killalle.
Anyways jos johonkin klubbari kilta tulee niin sinne minäki ukkoni luon.

En vältämättä halua mennä uudelleen Euroservereitä totaallisesti dominoivan Massiven serverille. Massivehan on Ylivoimaisesti tehokkain pve Kilta Euroservereilla ja vihdoinkin päästiin niistä stormilla ja on vihdoin mahdollisuus yrittää word bosseja ilman, että massive vie ne nenän edestä.

Noh tietty klubitus.com kilta tuskin ihan heti mitään world bosseja on tekemässä, mutta mä taidan kyllä jättää tuon servun ihan periaatteesta väliin.

Toisaalta mun ihqu trollsister qsp changes sinne ni ehkä sittenkin.. Hmmm...

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.