2,846 posts, 143 pages, 1,014,744 views
Replying to World of Warcraft:
epicuros, 27.4.2010 14:22:
---
xybo, 27.4.2010 14:18:
---
Amnesia, 26.4.2010 21:34:
Ja Blizzard näköjään tänään onnistui tappamaan 25-man raidit.
---
Mitä erikoistsa ne tänään on tehny mikä tuon tappais?
---
Cataclysmis tulee näillä näkymin olemaan samat lootsit oli 10man tai 25man. Jälkimmäisessä tosin useampi tippuu per boss.
Replying to World of Warcraft:
Cera, 28.4.2010 18:24:
nooh. koska ainakin mulla on pienimuotoisesti muodostunut sellanen käsitys nykyisistä wowaajista, että kiinnostaa olla online tasan vaan keskiviikkosin ku on reset ja bossit helppoja.
epicuros, 27.4.2010 14:32:
---
xybo, 27.4.2010 14:27:
Just. :/
---
* 10-Man and 25-Man raids will share the same lockout.
* 10-Man and 25-Man raids difficulty will be as close as possible to each other.
* 10-Man and 25-Man raids will drop the exact same loot, but 25-man will drop a higher quantity of items.
* Normal versus Heroic mode will be chosen on a per-boss basis in Cataclysm raids, the same way it works in Icecrown Citadel
* For the first few raid tiers, our plan is to provide multiple smaller raids. Instead of one raid with eleven bosses, you might have a five-boss raid as well as a six-boss raid.
http://www.mmo-champion.com/news-2/cataclysm-raid-progression-refinements-193787/
Replying to World of Warcraft:
hmm, 5man instatkin on käytännössä vain parempi hoitaa sellaisella LFG-systeemillä, mihin klikkaat roolis ja se etsii sun battlegroupista (X määrä servuja) neljä muuta sankaria (tai kusipäätä) ja ne löydettyään sut teleportataan suoraan dungeoniin. Voi siis lähes unohtaa sen, et "joutuu" liikkumaan paikasta toiseen. Ja sitäkin ennen tuli summoning-stonet raid-instojen eteen, eikä sekään riittänyt, kun senkin jälkeen summokivet instojenkin eteen. Ihmisten laiskuus voitti ja vitut siitä maailmasta tai oman servun sisäisestä sosiaalisuudesta yms., it's only about the eazy-lewt! :)Replying to World of Warcraft:
epicuros, 3.5.2010 17:04:
Ennen oli asiat toisin:
Replying to World of Warcraft:
kosmo, 3.5.2010 17:25:
eikä mikään ihme...
epicuros, 3.5.2010 17:04:
Outside world bossit. What were they?
Kazzak
Replying to World of Warcraft:
Ergilion, 3.5.2010 18:08:
Player "beats" Wrath of the Lich King
Replying to World of Warcraft:
Aeslie, 3.5.2010 17:38:
mutta mitä pelin vaikeustasoon tulee ni kyllä Lich King on abouttia rallaa toiminnalisesti yks haastavimpia matseja, Icc 25 ja ulduar 25 nyt ylipäätään oli paljon haastavampia ja enemmän aikaa vieviä ku joku bt ja swp.
Replying to World of Warcraft:
Verottaja, 3.5.2010 17:39:
Vieläköhän <lupitus> on ShadowMoonil olemas? :D
Replying to World of Warcraft:
Cera, 4.5.2010 06:52:
---
Aeslie, 3.5.2010 17:38:
mutta mitä pelin vaikeustasoon tulee ni kyllä Lich King on abouttia rallaa toiminnalisesti yks haastavimpia matseja, Icc 25 ja ulduar 25 nyt ylipäätään oli paljon haastavampia ja enemmän aikaa vieviä ku joku bt ja swp.
---
totaaa.. pakko kyl sanoo et icc ja ulduar ei kyl oo vikaa bossia ennen haastavuutta nähneetkään.
aika juosten kustua.
toisinku muistan et vissii teronista eteen päin bt oli itelle ainakin ihan vitun kauheeta :D
ja killat kaatu siihen kun kalle ei vaan meinannu kuolla.
tosin ei omani.
mut sunwellissta tuli helppo vasta nerffin jälkeen...
silloin meidänki kilta oli jo vetämässä viimesiään eikä saatu tarpeeks porukkaa et oltais päästy vikalle bossille..
muruun se mulla jäi. :(