World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,011,864 views

Syder

#2521 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Verottaja, 14.11.2008 21:43:
DKt on suht koviksia ainakin viel tässä vaiheessa.
Läpäistiin Blood Furnace viidellä lvl 60-62 dk:lla. *hymy*

Tjooh, vakiona tollai 170-190k/hr ratel expaa unholy dk:lla (non-rested). Iha vauhtikasta menoa <3
16h playedia 64lvl 17.5% seuraavast. Hyvin ehtii nipistää 70 ennenku 1d rajapyykki menee rikki *pepsodent*

--
Divida et impera.

Teknoises

#2522 • • Teknoises
Oliks teistä joku 13.11 jonottamas WoLK? Mä olin.

On muuten helvetin hyvä lisäosa. :9
ezzy

#2523 • • ezzy Droid-pappa
Jokseenkin naurettavalta kuulostaa, että joku pystyy expaamaan 70-80 alle vuorokaudessa...ei o kovin haastavaks tehty, jos noin on...
epicuros

#2524 • • epicuros

ezzy, 15.11.2008 18:16:
Jokseenkin naurettavalta kuulostaa, että joku pystyy expaamaan 70-80 alle vuorokaudessa...ei o kovin haastavaks tehty, jos noin on...

lol, wut?

Ymmärrän kai, jos kahden pelaajan voimin hakkaa yhteensä sen 24h putkeen pelkästään mobeja hakaten ilman loottaamista, et vois päästä aika korkealle mut 10 levua olis jo aika suoritus siinä ajassa.. o.O

--
Valid criticism does you a favor.

kosmo

#2525 • • Edited kosmo TJH87
lvlit on tehty aoella muutaman arean nopeaa spawniratea hyväksikäyttäen tai sitten killan avulla, ja ilmeisesti 13 tuntia on ollut nopein... tjeu www.worldofraids.com

Wotlkin koko pve contentti on clearattu ilmeisesti jo muutenkin, onneksi ei enää skabailla nihilumia vastaan 1st killeistä :D
ezzy

#2526 • • Edited ezzy Droid-pappa

Epicuros, 16.11.2008 12:35:
---

---

lol, wut?

Ymmärrän kai, jos kahden pelaajan voimin hakkaa yhteensä sen 24h putkeen pelkästään mobeja hakaten ilman loottaamista, et vois päästä aika korkealle mut 10 levua olis jo aika suoritus siinä ajassa.. o.O

nopein tais olla lokki jolla oli oma healeri kokoajan mukana, jos en väärin muista niin meni 27h (korjaus, ei ollukkaa alle 24h, vaan 27h)
http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPSESSID=b06098cba5a8c9afda7e796cc8ea2f4f&topic=26499.0

yks hunu veti osan instoissa jne ja olis ollu soolona 4-6h nopeampi kuin nyt oli:

"Tällä kertaa meni itellä näin:
Herää keskiviikkona ~klo 19
Mene nukkumaan viideksi tunniksi perjantai aamuyöllä kolmen aikaan
Herää kahdeksalta ja dingaa vähän alle 24 tuntia tuon heräämisen jälkeen. "

Itse en kyl jaksa enää koskea koko peliin ku kaikki tututkin on lopettaneet/vähentäneet pelaamista ja kilta on muuttunut kokonaan.

Kokoajan menee casualimpaan suuntaan koko touhukin, kohta lootit saa jo pyytämällä :)
Siitä kertonee kyllä jotain jo sekin, että sk-gamingin ja nihilumin kilta on clearannut jo KAIKEN Wotlk raid-contentin...

"We are proud to declare that all WOTLK PVE raid content has now been cleared. This is both a moment of triumph and a cause for concern. The question in all our minds right now is if we could do this, how soon until the rest of the top guilds in the world clear all the raid content that WOTLK has to offer? Did Blizzard miscalculated in the tuning of these encounters? Or is this Blizzard folding under the weight of a large casual player base that demands to be on equal footing with end-game raiders?"
kosmo

#2527 • • Edited kosmo TJH87

ezzy, 16.11.2008 14:56:
---
---

---

lol, wut?

---

nopein tais olla lokki jolla oli oma healeri kokoajan mukana, jos en väärin muista niin meni 27h (korjaus, ei ollukkaa alle 24h, vaan 27h)
http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPSESSID=b06098cba5a8c9afda7e796cc8ea2f4f&topic=26499.0

13 tuntia oli nopein, kyseessä palakki 4 kaverin kanssa ja mob taggaily... siinä oli tosin jotain epäselvyyttä et tuleeko sen asteen taggailyshowsta jo suspensionia, mutta lvl 80 enihow. Toisaalta tollasella semi-abuse levelaamisella nyt ei ole mitään tekemistä contentin laajuuden kans.

Mutta sillä on että Nihi ajeli koko contentin 65 tunnissa, ilman että kaikki pelaajat oli edes dingannut lvl 80 ja enimmäkseen lvl 70 gearilla. Tuntuis olevan pahasti uptunea vailla kaikki bossit, tossa meidänki porukassa torstaina kävivät pudottaa 5 manilla 78 lvl bossin, party koostu 72-75 lvleistä.

blizzulla on parasta olla tarjota uutta tekemistä aika pian tai rupeaa pelaajia katoamaan...

edit: and suspension it was! ja ilmeisesti vieläpä just ennen kun tämä sankari pääsi dingamaan 80... voivoi :D
ezzy

#2528 • • ezzy Droid-pappa

kosmo, 17.11.2008 09:59:
---
ezzy, 16.11.2008 14:56:
---
---

---

lol, wut?

---

---

13 tuntia oli nopein, kyseessä palakki 4 kaverin kanssa ja mob taggaily... siinä oli tosin jotain epäselvyyttä et tuleeko sen asteen taggailyshowsta jo suspensionia, mutta lvl 80 enihow. Toisaalta tollasella semi-abuse levelaamisella nyt ei ole mitään tekemistä contentin laajuuden kans.

Mutta sillä on että Nihi ajeli koko contentin 65 tunnissa, ilman että kaikki pelaajat oli edes dingannut lvl 80 ja enimmäkseen lvl 70 gearilla. Tuntuis olevan pahasti uptunea vailla kaikki bossit, tossa meidänki porukassa torstaina kävivät pudottaa 5 manilla 78 lvl bossin, party koostu 72-75 lvleistä.

blizzulla on parasta olla tarjota uutta tekemistä aika pian tai rupeaa pelaajia katoamaan...

edit: and suspension it was! :D

Aika älyttömältä kuulostaa...ilmeisesti toi on sit se casual linja mitä ne haluu vetää. Muutaman HC-pelaajan menetys o yhtään mitään blizzulle.
Heli

#2529 • • Heli vai kuka se oli
ei vittu, en vaan osaa pelata DK:ia.
mun mielestä noi questikuvaukset on perseellään, oi saispa jostain rautalankaa..

--
ei se väärin ole.

Syder

#2530 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Heli, 17.11.2008 22:33:
ei vittu, en vaan osaa pelata DK:ia

*ding* hieman epämääräinen kuvaus! Mut mikäs siinä sitä haastetta nyt sit teettää, rune&runic power mekanismi vai iha vaa mosilta tunti turpaan ottaminen?
Suositelen lämpimästi runejen vahtaamisee dkinfo runesia ja OmniCC:tä vahtimaa cooldownei. Eipä siinä sen jälkee oikeastaa oo harjottelemista ku se että saa ekalla 2 liikkeellä diseaset rullaamaa tapettavaa kohteesee ja sen jälkee sitte tilanteen (ja talentspecin) mukaan käyttää niitä eri strikejä kunnes mosa sanoo poks.
Itellä unholyna aika iisi Icy Touch -> Plague Strike -> Scourge Strike -> DC (yksittäisee mosaa)

--
Divida et impera.

Jutu

#2531 • • Jutu Blondi

mun mielestä noi questikuvaukset on perseellään, oi saispa jostain rautalankaa..

Itellä oli kanssa alkuun vähän ongelmia ton tyypin kanssa kun en heti hokannut miten sitä hemmoa ajetaan. Sitten kun vähän jaksoi keskittyä lukemaan niin nyt sitten tyypit kaatuu ku heinää ja hiparit pysyy melkein täysissä *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Syder

#2532 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mutjoo pienen treenin jälkee ku sen taitaa ni esim ite soolosin nagrandin nesingwary elitet ilman helapotui ollessani lvl68, mukaanlukien siis ultimate bloodsportin Tusker joka ei oo kiteable eikä fearable. En tiedä meniskö jollai muul classil soolona levelil 68 :p

--
Divida et impera.

Heli

#2533 • • Edited Heli vai kuka se oli

Jutu, 18.11.2008 12:46:
---

---

Itellä oli kanssa alkuun vähän ongelmia ton tyypin kanssa kun en heti hokannut miten sitä hemmoa ajetaan. Sitten kun vähän jaksoi keskittyä lukemaan niin nyt sitten tyypit kaatuu ku heinää ja hiparit pysyy melkein täysissä *hihu*

Mul pitää melki koko ajan olla poikaystävä/wowhead lähellä, en vaan osaa päätellä miten ne käytännön toimenpiteet questeissä tehdään, ja oon vasta aloitusalueella.
Ensin en kässänny aseen enchanttausta, sitten en sitä silmäquestiä, ja viimeks en tajunnu, miksei ihmiset kylässä tunnustanu mulle mitään, vaan kuoli. *lmao*

Tämä voi johtua siitä, että oon saanu mun ekan mainin vasta lvl 68 tai jotain, joten kai täs viel harjotellaan koko WoWia... Poikaystävällä vaan menee hermot, kun se joutuu päivystämään mun vieressä koko mun peliajan *nauru*.

muoks.
enkä oo koskaan pelannu melee-tyypillä, mulla on tietty hunter main, koska se on niin iisi *hihu*

--
ei se väärin ole.

Aeslie

#2534 • • Aeslie
wowheadia enemmin suosittelen questhelperia... Ei se täysin moitteeton ole, mut kyllä sil perus questi mestat löytää karttaa kattomalla ^^

Lk tuli vihdoin 80 eilen kävin vieraan killan kanssa katsastamassa naxxia ja 2 bossia tapettiin. VAisu suoritus oma kilta tappo vissiin kaikki paiti 2 vikaa . Täl kertaa ei ollu tilaa mut uusiks tänään ^^

Northrendi kyl näyttää paremmlta mitä outland koskaa näytti <3
Kolera

#2535 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
questhelper on vaan yllättävän raskas härpätin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aeslie

#2536 • • Aeslie
Helpottaa se silti, väittäsin et raskaammaks ja hitaammaks käy pomppii kokoaja winukas... jossei sit dataa 2 näytön voimin windows modesta... ei sekää ilmast oo (muistia siis vie ^^ ) :P
Jutu

#2537 • • Jutu Blondi

Heli, 19.11.2008 12:08:
Mul pitää melki koko ajan olla poikaystävä/wowhead lähellä, en vaan osaa päätellä miten ne käytännön toimenpiteet questeissä tehdään, ja oon vasta aloitusalueella.
Ensin en kässänny aseen enchanttausta, sitten en sitä silmäquestiä, ja viimeks en tajunnu, miksei ihmiset kylässä tunnustanu mulle mitään, vaan kuoli. *lmao*

Tämä voi johtua siitä, että oon saanu mun ekan mainin vasta lvl 68 tai jotain, joten kai täs viel harjotellaan koko WoWia... Poikaystävällä vaan menee hermot, kun se joutuu päivystämään mun vieressä koko mun peliajan *nauru*.

muoks.
enkä oo koskaan pelannu melee-tyypillä, mulla on tietty hunter main, koska se on niin iisi *hihu*

No mitä enemmän pelaat sitä helpommaksi se käy *nauru*. Ite tykkään vaihtelusta, niin sen takia mulla varmaan onkin 3 lvl 70 tyyppiä. Tästä johtuen onkin kauhee vaiva miettiä mitä olisin ruvennut pelailee nyt eteenpäin, kunnes hokasin, että mä voinkin tehdä kokonaan uuden tyypin ja pelata sen nyt suoraan sinne lvl 80. Sitten kun on aikaa eli ensivuoden puolella *hmph*.

Mut joo, olisit nähnyt millasta säätöä mulla oli kun tein ihan ensimmäisen hahmon. Veljellä oli hunter ja mä tein druidin, ja sitten luulin, että druiditkin saa esim. jäljitystaidot, jousen ja petin. Arvaa oliko iso pettymys kun veli katto tyhmänä ja sano etten mä voi saada niitä *nyyh* :D

Ja mitä tulee tohon questhelperiin, niin mun mielestä se poistaa kokonaan hauskuuden noista tehtävien tekemisistä. Että jos pelaaminen on tähän mennessä ollut helppoa, niin nyt se on vielä helpompaa. Kohta tää tosiaan on näppärää näpertelyä vähä-älyisille kun kaikki tulee suoraan tarjottimella valmiina. Mun mielestä ei oo mikään kovin iso vaiva lukea sitä tehtävän kuvausta ja siitä ite päätellä missä se on. Ja nyt mitä oon huomannut, niin ihmisistä on tullut paljon törkeempiä, ainoa vastaus minkä niiltä saa on "get questhelper".

Sen takia en varmaan oo koskaan tykännyt käyttää addoneita. Onneks en enää oo raidkillassa, niin ei tarvii niitä pakollisiakaan sietää.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Aeslie

#2538 • • Aeslie

Ja mitä tulee tohon questhelperiin, niin mun mielestä se poistaa kokonaan hauskuuden noista tehtävien tekemisistä. Että jos pelaaminen on tähän mennessä ollut helppoa, niin nyt se on vielä helpompaa. Kohta tää tosiaan on näppärää näpertelyä vähä-älyisille kun kaikki tulee suoraan tarjottimella valmiina. Mun mielestä ei oo mikään kovin iso vaiva lukea sitä tehtävän kuvausta ja siitä ite päätellä missä se on. Ja nyt mitä oon huomannut, niin ihmisistä on tullut paljon törkeempiä, ainoa vastaus minkä niiltä saa on "get questhelper".

Sen takia en varmaan oo koskaan tykännyt käyttää addoneita. Onneks en enää oo raidkillassa, niin ei tarvii niitä pakollisiakaan sietää.

Ihmisiä on moneen lähtöön itsellä vaikeuksia alkaa lukemaan kun voisi tehdäkkin jotain ^^ Osa tykkää pelaa ilma addonei osal niit o 200 ja ne pelaa vaan et ne saa sählää niiden addonien kanssa. Se on hienoo et on moneen lähtöö. Ja juu aika helpohko peli vaatii vain aikaa.
Heli

#2540 • • Heli vai kuka se oli
Kyl mul on aina ollu addonit, enkä aatellu niistä luopua vieläkään.
mulla on niin olematon kärsivällisyys, etten vois pelaa ollenkaan, jos en tietäis mispäin ne mosat on ja silleen.
koitan nyt patchin päivityksen loputtua pelata mun DK:ta et joskus pääsisin outlandiin....

--
ei se väärin ole.