Turunskene.org Open Decks DJ Competition (3. osakilpailu) 15.3.2006 @ Turku

62 posts, 4 pages, 9,955 views

rainy

Posts: 208

#41 • • rainy

MagicJohnson, 16.3.2006 12:07:
---
Dzad, 16.3.2006 12:01:
Juu, tää oli kyllä ehkä kovin Open-decks kilpailu tähän mennessä.

Eka setti en juuri ehtinyt kuulla.
Cosmic Fool oli kuitenkin mun suosikki. Kiva että Open Decksissä soitetaan myös psykee. *hymy*
Mun mielestä, toi viimeinen herra soitti myös kovaa settiä. Setti oli muistaakseni, teknisesti erittäin hyvä myös.

Ja paljon onnea voittajalle!

---


yhdyn psyke oli niin loistavaa*sydän*aaawwww*sydän*



Oi vitsi ois pitäny tulla kuunteleen. *uuh* Mut ku väsytti... *nyyh*
s v a

Posts: 2

#43 • • s v a
Onneks olkoon N i s k a ! ! ! ite en ollu kuuntelee sun settiä, tulin just paikalle kun vaihdettiin *eikä* cosmic fooliin. Itse pidin ainakin Cosmic foolista, Alku oli ihan loistava mut vaimeni loppuu kohden *hmph* *vink**yingyang*

--
-=d((( o_O )))b=-

Niska

Posts: 179

#44 • • Niska saloUG

linda^trip, 16.3.2006 13:24:
Onneks olkoon N i s k a ! ! ! ite en ollu kuuntelee sun settiä, tulin just paikalle kun vaihdettiin *eikä* cosmic fooliin. Itse pidin ainakin Cosmic foolista, Alku oli ihan loistava mut vaimeni loppuu kohden *hmph* *vink**yingyang*



Kiitos!
Eipä se mitään. Ajatus on tärkein *vink**nauru* Ens kerralla sitten *tanssittel*
peppupeppu

Posts: 11

#45 • • peppupeppu
Kyl oli tosi hyvää settiä kaikilta tykkäsin Cosmic foolin setistä tosi paljon, tykittää levyjä ja hallitsee oman saundinsa kyl päällikösti. Ekan setin soittajaa en ehtinyt kunnolla kuuntelee mut loppu osa meni kans tosi hyvin. Dj Niska:n setti meni kyl alusta loppuun asti täysin virheettömästi ja ja sai porukan tosi hyvin liikkeelle, ansaitusti jatkoon.

--
:]

laite

Posts: 2,994

#46 • • laite MastahWankah

lank, 16.3.2006 12:43:
Oli ihan kivaa sählätä taas ;)

(polvee paikkail* ja päätä puudutl*)


Pitkästä aikaa bileet mistä ei muista juuri mitään!
tattistus

Posts: 278

#47 • • tattistus Xperience Nights

laite,
---

Pitkästä aikaa bileet mistä ei muista juuri mitään!



tarviks jotain muistutusta?? *tirsk*
Bio

Posts: 4,429

#49 • • Bio The Bullies / Pinky

laite, 16.3.2006 16:36:
En :(
Säälikää mua :D



Oi, meil oli niin herkkii hetkii välil siel :DD
tattistus

Posts: 278

#50 • • tattistus Xperience Nights

laite, 16.3.2006 16:36:
En :(
Säälikää mua :D




Ei todellakaan säälitä me nauretaan sun sekoiluille! ei kait!
phace

Posts: 213

#51 • • phace
jeah. kyl kannatti lähteä vaikka nyt onki suht heikko olo *pihkassa*
freeve

Posts: 345

#52 • • freeve
Oli kyl hauskaa eilen!
Todella kiva oli päästä soittamaan ja setti meni ihan ok, vaikka muutamia laukkoja pääs tulemaankin. Treeniä vaan lisää.. *pepsodent*

Illan muut soittajat veti kyl ihan törkeen hyvin! Niskan setti toimi kyllä hyvin ja mielestäni meni voitto oikealle hepulle. *aplodit*

Kiitos kaikille ja erityisen suuri kiitos järjestäjille!
Cosmik Fool

Posts: 24

#53 • • Edited Cosmik Fool Headcase
Kiitos palautteesta, tulevaisuudessa petrataan vielä ja äänentoisto tuntui välillä hiukan oudolta :o
Mixtapea tulossa tulevaisuudessa jos ihmisiä haluaa kuulla lisää :)

Tosiaan kiitos kaikille läsnäolleille ja kaikille osallistuneille dj:lle tiukasta kilpailusta hähä! oli hieno kokemus ja jännitti huomattavasti vähemmän :)

Lopussa soitin erään ystäväni biisin, mutta se tulee tulevaisuudessa (toivottavasti) julkaisemaan finaalimasteroinnin kera :) jos kolahti niin pistäkää nimi Jakomieli korvienne taakse :)

Velikani: Jätkällä kyl parempi tekniikka ja säväytys! jakso venyttää mut tanssilattialle joraan, sitä ei ilman psykee aivan iisisti saa aina saavutettua! :D toivottavasti kuulen vielä lisää!

Vielä kiitos ja kumarrus kaikille ja Niskalle onnittelut loistavista vaihdoista ja tekniikasta!

ps. kaikilla menny artistinimi yhdellä hassulla yksityiskohdalla väärin, its Cosmik Fool, nay Cosmic Fool *hihu*

Rok rok toivottavasti vielä nähdään joissain bileissä sieltä mikserin takaa ! *piis*

--
Umm ahh.. Whats it like to be a character in a dream, because im not awake right now..

Niska

Posts: 179

#57 • • Niska saloUG

lank, 16.3.2006 23:31:
huh huh *hikoil*
rankaks meni.

hehe, dj kopista löyty tällanen:

muistilista.jpg



Tais olla mun hätänen muistilappu *nauru**piis*
Miazu

Posts: 815

#58 • • Miazu Päivänsäde
Aijaia jai kun ois halunnu olla täällä mut eipä ollu mahdollisuutta silti Onnea kaikille dj:ille ja hei Cosmic Fuul jeeeaaaaah siistiiiii nyt salee vaa keikkaa ja psyrintamalle kanssa infoa ja miksiä ;)

Mut siis onhan tää vähän aiheen vierestä mut itse mitä olen huomannu niin klubbarin puolen bileissä sellanen hyvä melodinen psyke uppoo aika ihanasti joten se taas antaa hyvän forcen eteenpäin tälle genre jaottelulle ;) Ja ei kaikki psyke kuitenka ole niiiiin tilulilulaalllaaa :D:D Joo Mut odotellaaan :)

I wish you luck :)) Go for it :) *tanssittel**aplodit**jiihaa*
Cosmik Fool

Posts: 24

#59 • • Cosmik Fool Headcase
no olis tuolla koneella jo yks mixtape joka ois jo periaattees 'promomatskua' mutta ei ole webspacea sille :( (n. 140mt ogg) joten se nyt jääköön vielä mun koneelle ellei jollain ole lääkettä tähän vaivaan *hih**vink*

Mut toisaalt, vois tässä parin viikon levyttelyn jälkeen käydä pyöräyttään jotain uutta materiaaliakin :)

Joo Jussis onkin ainoa jolle thumbs up oikeinkirjoituksesta, muilla vielä petrattavaa! *nauru*

--
Umm ahh.. Whats it like to be a character in a dream, because im not awake right now..

freeve

Posts: 345

#60 • • freeve
Muistelin tos äsken tän träklistin kokoon.. en ihan satavarma järjestyksestä ole, mut nää biisit ainakin soi..

eli tämmönen:
1. Room5 - Make luv
2. Kaeser - Walking Away
3. Chris Lake - Changes (Original mix)
4. The Source - You got the love (Dirk Dreyer dub)
5. Chab - Closer To Me
6. Hoxton Whores - Funky Guitar
7. Dirty Funker - Lets Get Dirty (Vocal mix)
8. Filo & Peri vs. Serge Devant - Electric Funk (Lys & Gigi remix)
9. David Amo + Julio Navas vs. Xavi Beat - Pressure
10. Marc Miroir & Tom Klein - Cannot Fly
11. Luke Dzierzek - One Day
12. Ballroom - Remember Me
13. Kaeser - Over

*pepsodent**piis*