Nuance - Live At Club Fury 11.2.2006

25 posts, 2 pages, 5,887 views

jivamukti

Posts: 213

#21 • • Edited jivamukti
Ensimmäisen biisin mukavan hidas alku virittää tunnelmaan. Eih amen break. Muuten erinomaisen hektinen ja kaoottinen. Perushoovereita. Toinen Noisian biisi toimii hyvin, mutta huilumainen leadi kuulostaa välillä liian kevyeltä väärällä tavalla. Seuraavaksi MC-vokaaleja, jotka eivät (minulle) toimi yhtään. Tämän jälkeen kevyempi elementtejä rynkytyksen seassa, no joo, kontrasti ei ole hyvä. Jälleen MC-spiikkejä, ei ei. 23:00 alkaa aivan huvittava tilulilu-leadi, taitaa olla Pendelumin raita? Ovat kyllä clownstep-leiman ansainneet, mutta ei tässä tapauksessa wobbleista. *hih* En pitänyt niiden uudesta levystäkään yhtään, karuselli-musiikkia. Seuraava kappale on liian hölmöilevä huonoilla vokaaleilla. No sitten vaihteeksi parempaa soundia, minkä jälkeen ok-vokaaleja. Tämän jälkeen setti alkaa rullaamaan hyvin hapokkaammasta raidasta ja vetää mukaansa hyvin kuten sen toisenkin setin loppupuoli ilman suurempia napinan aiheita. Gut. Transitioissa en havainnut moittimista, mutta en ihan korva tarkkana kuunnellut.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

nuance

Posts: 1,963

#22 • • nuance cov ops, combat, sunrise

jivamukti, 25.3.2006 13:50:
Ensimmäisen biisin mukavan hidas alku virittää tunnelmaan. Eih amen break. Muuten erinomaisen hektinen ja kaoottinen. Perushoovereita. Toinen Noisian biisi toimii hyvin, mutta huilumainen leadi kuulostaa välillä liian kevyeltä väärällä tavalla. Seuraavaksi MC-vokaaleja, jotka eivät (minulle) toimi yhtään. Tämän jälkeen kevyempi elementtejä rynkytyksen seassa, no joo, kontrasti ei ole hyvä. Jälleen MC-spiikkejä, ei ei. 23:00 alkaa aivan huvittava tilulilu-leadi, taitaa olla Pendelumin raita? Ovat kyllä clownstep-leiman ansainneet, mutta ei tässä tapauksessa wobbleista. *hih* En pitänyt niiden uudesta levystäkään yhtään, karuselli-musiikkia. Seuraava kappale on liian hölmöilevä huonoilla vokaaleilla. No sitten vaihteeksi parempaa soundia, minkä jälkeen ok-vokaaleja. Tämän jälkeen setti alkaa rullaamaan hyvin hapokkaammasta raidasta ja vetää mukaansa hyvin kuten sen toisenkin setin loppupuoli ilman suurempia napinan aiheita. Gut. Transitioissa en havainnut moittimista, mutta en ihan korva tarkkana kuunnellut.



hihihi suonet anteeks mut ehkä hilusti kikatuttaa näin syväluotaava analyysi tällasesta örrörsatanjunkkasetistä ja hitonko mä voin joillekin yksittäisille soundeille mitä noissa biiseissä on :D

(ps. se huiluleadi on desimalin zero searcherissa, ei brainstitchissä)
tobo

Posts: 76

#23 • • tobo streethustla
dyyd erinoimaista! tracklist ja miksaus kummatki ensiluokkaisia sanon minä*aplodit*
jivamukti

Posts: 213

#24 • • jivamukti

nuance, 25.3.2006 15:09:
---
jivamukti, 25.3.2006 13:50:
Ensimmäisen biisin mukavan hidas alku virittää tunnelmaan. Eih amen break. Muuten erinomaisen hektinen ja kaoottinen. Perushoovereita. Toinen Noisian biisi toimii hyvin, mutta huilumainen leadi kuulostaa välillä liian kevyeltä väärällä tavalla. Seuraavaksi MC-vokaaleja, jotka eivät (minulle) toimi yhtään. Tämän jälkeen kevyempi elementtejä rynkytyksen seassa, no joo, kontrasti ei ole hyvä. Jälleen MC-spiikkejä, ei ei. 23:00 alkaa aivan huvittava tilulilu-leadi, taitaa olla Pendelumin raita? Ovat kyllä clownstep-leiman ansainneet, mutta ei tässä tapauksessa wobbleista. *hih* En pitänyt niiden uudesta levystäkään yhtään, karuselli-musiikkia. Seuraava kappale on liian hölmöilevä huonoilla vokaaleilla. No sitten vaihteeksi parempaa soundia, minkä jälkeen ok-vokaaleja. Tämän jälkeen setti alkaa rullaamaan hyvin hapokkaammasta raidasta ja vetää mukaansa hyvin kuten sen toisenkin setin loppupuoli ilman suurempia napinan aiheita. Gut. Transitioissa en havainnut moittimista, mutta en ihan korva tarkkana kuunnellut.

---


hihihi suonet anteeks mut ehkä hilusti kikatuttaa näin syväluotaava analyysi tällasesta örrörsatanjunkkasetistä ja hitonko mä voin joillekin yksittäisille soundeille mitä noissa biiseissä on :D



Pidät parempana kommenttia tyyliin "Ihan hyvä, mutta oli huonoja kohtia liikaa, joten en säästä"? Hyvin perusteltua ja rakentavaa. Sen voit niille, että et soita, koska kappaleet ovat kokonaisuuksia joiden täytyy toimia kokonaisuutena, kuten varmaan tuottajana tiedät. No ihmisillä on eri tasoiset vaatimukset, mutta oma tasoni on, että en soittaisi/kuuntelisi kappaleita, joissa on musiikillisesti muuta vikaa mielestäni kuin yksittäinen sample, joka soi kerran pari. Well, to each his own. Ja muistamme tietenkin, että makuasiat ovat subjektiivisia käsityksiä.


(ps. se huiluleadi on desimalin zero searcherissa, ei brainstitchissä)



En kerennyt seuraamaan tracklistiä, kun kuuntelin.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#25 • • Yrjösen Pirre R A K S A

nuance, 25.3.2006 15:09:
örrörsatanjunkkasetistä


Ehdottomasti aloitan tästä tähän minulle hiemaan vieraammaksi jääneeseen musiikkiin tutustumisen!

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway