Sunnuntailaskut 26.2.2006 @ Helsinki

41 posts, 3 pages, 6,963 views

Marjo

Posts: 1,796

#22 • • Marjo pupuTupuna
Mones aikaan tota tulen pyörittelyä on tuolla? Itekki alottanu just harrastuksen, niin ois kiva tulla kattoo. *hihu*
Entropy

Posts: 264

#23 • • Edited Entropy tekno kuuluu kaikille

pupuTupuna, 25.2.2006 00:10:
Mones aikaan tota tulen pyörittelyä on tuolla? Itekki alottanu just harrastuksen, niin ois kiva tulla kattoo. *hihu*



Tulenpyörittelyä on luvassa viimeistään kun päivä alkaa hämärtymään. Voit myös itse tulla pyörittelemään, tarjoamme nesteet ja dippiastian.



Node lisätty soittajalistaan.



edit: Valonan sairastumista tulee paikkaamaan Hookah !!

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

Marjo

Posts: 1,796

#24 • • Marjo pupuTupuna

Entropy, 25.2.2006 00:57:
---
pupuTupuna, 25.2.2006 00:10:
Mones aikaan tota tulen pyörittelyä on tuolla? Itekki alottanu just harrastuksen, niin ois kiva tulla kattoo. *hihu*

---


Tulenpyörittelyä on luvassa viimeistään kun päivä alkaa hämärtymään. Voit myös itse tulla pyörittelemään, tarjoamme nesteet ja dippiastian.



Kiitos, mutta en ole vielä kertaakaan pyöritellyt palavilla poilla ja omistan vasta vaan sellaset itse tehdyt palamattomat poit. Mutta ehkäpä sitä uskaltautuisi vihdoinkin kokeilemaan oikein tulen kanssa, jos joku antaa kokeilla omiaan. *hikoil*
tuisku

Posts: 256

#25 • • tuisku tomboy girleygirl

pupuTupuna, 25.2.2006 13:41:
---
Entropy, 25.2.2006 00:57:
---
pupuTupuna, 25.2.2006 00:10:
Mones aikaan tota tulen pyörittelyä on tuolla? Itekki alottanu just harrastuksen, niin ois kiva tulla kattoo. *hihu*

---


Tulenpyörittelyä on luvassa viimeistään kun päivä alkaa hämärtymään. Voit myös itse tulla pyörittelemään, tarjoamme nesteet ja dippiastian.


---


Kiitos, mutta en ole vielä kertaakaan pyöritellyt palavilla poilla ja omistan vasta vaan sellaset itse tehdyt palamattomat poit. Mutta ehkäpä sitä uskaltautuisi vihdoinkin kokeilemaan oikein tulen kanssa, jos joku antaa kokeilla omiaan. *hikoil*





MINÄ MYÖS!!!! *jiihaa* *sydän*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#26 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ihanaa! Vähänx kivaa, ku järjestetään tällaista! Reippailua ulkoilmassa taukoamattoman lempimusiikin jytistessä lumisissa ja toivottavasti aurinkoisissa maisemissa*hihu*. Nii ja hyväl porukal*plur*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#27 • • Joe Le Bon Guest
Jaahas, missäs se pulkka oli...
provision

Posts: 178

#28 • • provision
Mites laskut sujuivat?
Verano

Posts: 4,649

#29 • • Verano Merituuli
Ihana ihana auringonpaiste. Pakkasta sopivasti, muttei liikaa. Hymyileviä ihmisiä. Höyryävää teetä. Lämmintä ja maistuvaa keittoa. Musiikkia joka sai jalat vipattamaan ja suupielet jos mahdollista vieläkin ylemmäksi. Täydellinen laskiaisilma ja -tunnelma. Ja toki Alppipuisto on parhautta kesät talvet.

Yhden kerran tosin vain tulin rinnettä alas, mutta kiljuin kai sitäkin enemmän, eikä edes kaaduttu. Varpaat kastuivat ja kylmistyivät sekä kaksi vikaa erää sentään piti käydä katsomassa. Illalla oli vähän aie tulla takas, mutta piti säästää varvasparkoja, harmi kyllä.

Kiitos!
MissKoo

Posts: 1,289

#30 • • MissKoo
Olipas mukavaa! *plur* Tuli laskettua hurjia laskuja, onneks ei katkennut mikään luu *nauru*
SilverJo

Posts: 1,893

#31 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Oli tosiaan mukavata, kiits taas. *hihu* Jos joku kaipailee sinistä pulkkaa > otahan yhteyttä. :)

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Amanita

Posts: 93

#32 • • Amanita
Olipa se kivaa. Mukavat ihmiset, saundi ja auringonpaiste. Pulkkailu jäi vähiin flunssailun takia, tosin lopuks miut saatiin yllytettyy hyppyriin :)

Kädet meni aika kohmeeseen soittaessa, mutta onneks ei flunssa sentään pahentunut.
Sepistö

Posts: 621

#33 • • Sepistö eläin saalistaja
Mua ei tarttenu yllyttää hyppyriin. Täytyykin kohta lähtee viemään sormea YTHS:lle korjattavaks kun ei alastulo onnistunu ihan suunnitellulla tavalla. :) Muuten oli oikeen mainio päivä. Auringonpaisteessa ei ollu ollenkaan kylmä ja kokko piti lämpimänä loppuillasta.
Jammailija

Posts: 3,224

#34 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Erinomainen päivä. Aurinko paistoi, ihmisiä oli paljon ja kaikilla oli iloinen mieli. Itse olin niin jumissa ja väsynyt, että nukahdin suorilla ku pääsin himaan klo 17. Ihme, kun en nukahtanut jo puistossa. Eli kaikille niille ihmisille, jotka koittivat saada jotain keskustelua mun kans aikaiseksi: Kiitos ja anteeksi*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Poppana

Posts: 207

#35 • • Poppana Tehotyttö
Kivoin sunnuntai aikoihin! Musiikki oli hyvää ja se tulitanssi oli kaunista katseltavaa*sydän*
Rankkojen laskujen seurauksena nyt on polvet mustelmilla.

--
*hellokitty*

Mar6

Posts: 2,178

#36 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Kiva vaihtoehtosunnuntai *hymy* Nätti keli oli, tosin sen verran kylmä että koko kropan sai jäätymään. Aurinko oli onneksi todella kirkkaana ja korkeella että sai siiitä sitten energiaa pitkäksi aikaa.
Laskemiset jäi vähemmälle tosin mutta kiva oli tuttujen kanssa höpistä. *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Miazu

Posts: 815

#37 • • Miazu Päivänsäde
Erittäin leppoisa ja ihana sunnuntai ihanien ihmisten ja hyvän musiikin sekä yhdessä olon merkeissä ;)

Kyllä sai aina hyppiä ittensä lämpimäksi siinä kun aurinkoinen laski :) Mutta aivan parasta taas kiitos Entropylle :)))

Ja tietysti kaikille muillekki :) *antihali**aplodit**jiihaa**pihkassa**plur*
Avatar
#38 • • Joe Le Bon Guest
Kaunista!

Hyvä fiilis, jengi, soundi ja tomaattikeitto!

Kiitos!
Anime

Posts: 1,939

#39 • • Anime Retrostööpeli
Vois sitä huonomminki viettää sunnuntaipäivää *jiihaa**aplodit* Upee keli, ihania (väsyneitä mutta onnellisia) ihmisiä, hyvää mushnakkaa, keittoo, bisukkaa ja UFO-pulkka *lmao*

Suurimmat kiksit kuitenkin sain niistä riemukkaista naamoista kutka tuli mäkee vauhdilla alas. Ikään ja sukupuoleen katsomatta jengi oli pähkinöinä *plur*

Propsit niille parille pikkumuksulle ketkä sulatti mun (ja varmasti monen muunkin) sydämen...

--
-K

tuisku

Posts: 256

#40 • • tuisku tomboy girleygirl
Kivaa oli käydä katsomassa menoa ja meininkiä !! *jiihaa* ja saatiin kokeilla sitä tulenpyöritystäkin !!! eli tulineitsyys meni ja hengissä vielä ollaan !!! *hihu* ...seuraavalla kerralla ei varmaan pelota enää niin paljoo *tirsk*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*