Pioneer julkaisee kaksi "uutta" Cd-soitinta kevään aikana: CDJ-1000MK3 ja CDJ-800MK2

55 posts, 3 pages, 16,582 views

ken-guru

Posts: 165

#41 • • ken-guru
Aihetta sivuten;

Soittelin tuossa männä viikonloppuna tuollaisella CDJ-1000 MK3:sella ja yllätyin, kuinka muoviselta se tuntui. Varsinkin pitch oli ihan lelun tuntuinen.

Kuvittelenko vai onko tuo MK3:n muovisempi kuin MK2:n?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#42 • • Jussi Soro choon!

ken-guru, 5.3.2007 11:17:
Kuvittelenko vai onko tuo MK3:n muovisempi kuin MK2:n?


Mun mielestä MK3 on jopa tukevampaa tekoa kuin MK2. Mielipidekysymyshän tää tietty on, mutta kyllä mä ainakin diggailen tosta MK3:sta enemmän.
villelope

Posts: 2,846

#44 • • villelope Lope of Lope & Kantola

remotion, 5.3.2007 12:15:
---
kiitoksia tämä oli mielenkiintoista luettavaa. erityisesti nyt olen tyytyväinen päivitykseeni kun luin että mk2 on fiilikseltään tonnisen kaltainen platta.


Olikos muuten ton 800mk2:n platan "tiukkuus" säädettävissä?

Tuli tolla soiteltua viime viikolla, ja oikeastaan jäin kaipaamaan 0,02% tarkkuutta. Muuten ihan pätevän oloinen peli tuntui olevan.
remotion

Posts: 5,283

#45 • • remotion nostatus guru

LooPy, 5.3.2007 14:10:
Olikos muuten ton 800mk2:n platan "tiukkuus" säädettävissä?

Tuli tolla soiteltua viime viikolla, ja oikeastaan jäin kaipaamaan 0,02% tarkkuutta. Muuten ihan pätevän oloinen peli tuntui olevan.



ei ole säädettävä. itsekin kaipais siihen tarkkuutta, samoin kuin tuota säätöä ja samoin kuin tonnisen träkkinäyttöä. mut ei rahat siihen riitä joten pakko tyytyä johonkin.

soittelin muuten discolandiin, ja siellä oli kaksi cdj-800mk2 hyllyssä right now.
mutta, kun hinta lisää syntyy 145 verrattuna tilaukseeni joka on vetämässä saksassa, en viitsi mummontonnia iskeä tiskiin pelkästään sen takia että saisin soittimet "heti"...
remotion

Posts: 5,283

#46 • • remotion nostatus guru
joopa joo, kyllästyin odottaa ja kävin discolandista poistaa.
Ovat kyllä merkittävästi paremmat kuin MK1:set...
-Alex-

Posts: 706

#48 • • -Alex- Dj

sts, 23.3.2007 15:47:
http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/CDJ800MK2.html

http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/CDJ1000MK3.html

uusi firmware CDJ-800mk2:lle ja CDJ-1000mk3 joka mm. helpotaa ongelmia naarmuisten ja poltettujen levyjen kanssa.



Thanks *hymy* Ei oo kyl ollu suurempia ongelmia tonnisten kans, mut jotain pientä välil. Nyt pitäs alkaa toimii viel liukkaammin.
-Alex-

Posts: 706

#49 • • -Alex- Dj
Onks joku tehny ton kyseisen päivityksen? Itellä kun ei nimittäin meinaa tonnisen kanssa onnistua mitenkään. Näyttöön tulee vaan teksti: "no track" kun laittaa päivitys-cd:n sisälle. Oon polttanu levyn Nerolla ohjeiden mukaan.
-Alex-

Posts: 706

#55 • • -Alex- Dj

sts, 3.4.2007 23:00:
ootko polttanut disc-at-once vai track-at-once? suosittelen disc-at-oncee



No nyt on sitte vihdoin päivitys tehty. Noi Pioneerin ohjeet oli kyl ihan perseestä. Se tiedosto pitää polttaa levylle cd-imagena, jolloin sieltä paljastuu kaks muuta tiedostoa. Eipä menny ku paketillinen cd-r levyjä *pepsodent*