Paras / huonoin olympialaji?

102 posts, 6 pages, 21,933 views

Alley Cat

Posts: 489

#101 • • Alley Cat Jedi Master

ilaripous, 26.2.2006 17:52:
---
Alley Cat, 26.2.2006 17:07:



Tarkoitukseni ei tosiaankaan ollut dissata mäkihyppyä lajina. Yritin vain tuoda näkökulmia tähän joidenkin hyvin voimakkaaseen mielipiteeseen, että urheilua on vaan ne lajit, joissa tulee hiki.

Varmasti mäkihyppääjät hikoilevat harjoituksissa riittämiin. Mutta varmaan niin tekevät curling-pelaajatkin. Mun mielestä on typerää meuhkata keskustelupalstoilla, että "ei se ole urheilua", jos ei koko lajista tai siihen harjoittelusta tiedä yhtään mitään. En minäkään tiedä curlingin harjoittelusta mitään, mutta voin kuvitella, että ihan tuosta noin vaan ei opi liu'uttamaan lähes 20 kg painoista kiveä senttien tarkuudella oikeaan kohtaan.

Mä oon innokas penkkiurheilija (kyllä, harrastan liikuntaa myös itse), ja olympialaisten aikana on kiva katsella sellaisia lajeja, joita muuten näkee harvoin tai jotka ovat ennestään outoja. Ei kaikista lajeista silti innostu tällainenkaan urheiluhullukaan. Niin kuin aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, rattikelkkailu on mun mielestä tosi omituinen laji. En ymmärrä sitä ollenkaan. Silti ei tulisi mieleenikään ruveta tänne kirjoittelemaan, että EI SE OLE URHEILUA. Tottakai se on, ei vaan kiinnosta mua.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Tiinuliinu81

Posts: 510

#102 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Lätkä*pepsodent*, joka on ainoa jota seurasin kunnolla.

Taitoluistelua myös pikkasen tuli katsottua, jotkut ne osaa..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...