Aero 17.3.2006 @ Helsinki

62 posts, 4 pages, 8,622 views

Nectarine

Posts: 475

#41 • • Nectarine Rouva T
olipas loistava lentomatka! fiilis oli loistava koko illan. musat oli *pihkassa* ja ihmisten hymyt *plur*
oijoi, tätä lisää!
-lentoemo kiittää ja kuittaa *käsilipassa* *iloinen*

--
Prinsessa Ruusunen

Mar6

Posts: 2,178

#42 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ohhoh, hitto kun meillä olikin sitten kivaa *plur*
Itse bileissä oli hienoa ja kaikkien setit maistui erinomaisen hyvin, ja kummallekin jatkoisännälle mielettömän paljon kiitoksia loistavasta aamusta, kiitos myös seuralle *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

[Nuclear]

Posts: 5,855

#43 • • [Nuclear] el aprendiz
Olipas kivat pippalot vaikka jengiä tuntu olevan ku pipoa, tai sit se on vaan se Hesarin loistava suunnittelu. Loppupuolella tuli muikeeta musaiikkia ja tuli laitettua jalalla koreasti. Kapteeni kiittää ja kuittaa. *känni*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

UzU

Posts: 2,361

#44 • • UzU [33100]

hellu, 18.3.2006 18:07:
illan top 2. juju kapteeni asussa ja emppu blondina :D
kiitos oli ihan sika ihanaa. Maistui hyvältä :P lisää moista!



Vieläks muistat Ultrat treellä ja kapteenin Jujun silloinkin niin herkut setit ;)
superwoman

Posts: 333

#45 • • superwoman toinen jalka jo...
KIITOS!

Olen ihan turhaan ignoorannut house-bileitä, mut täähän oli ihan loistava kokonaisuus*aplodit*

Ja mun piti tulla vaan moikkaan kaveria nopeasti. Kiitos Parker valoista, vaikka kerroit, että sun suunnitelmat meni päin seiniä, kun hesarin valot ei toiminut niinkuin piti. Mutta ihan ok sillä kapasitettilla mitä oli käytössä. Eli kiitos, teit mitä voit ja ihan hienosti *hali*

Musiikki tempas sittenkin niin, että oli ihan pakko jäädä bilettämään ja kunnolla! Ja mä tosiaan tein kaikkeni pysyäkseni sen korokkeen päällä tanssimassa koko loppuillan... ja en edes sitten tippunutkaan sieltä... vaikka promilleja oli valtaisa määrä, kiitos kaverin valmistujaisbileiden boolin...

Kiitos. Tänne tullaan toistekin!

*jiihaa**super**jiihaa*

--
...just visiting...

Beliar

Posts: 1,361

#46 • • Beliar

superwoman, 18.3.2006 20:16:
Ja mä tosiaan tein kaikkeni pysyäkseni sen korokkeen päällä tanssimassa koko loppuillan...



Juu, mä bongasinkin sut korokkeen päältää, KittyCleon paparatsaamista kuvista... *iloinen*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

noena

Posts: 3,138

#47 • • noena first breath after coma
kapteenit juju ja kimik*sydän*
ohhoh, oli kyllä bileet. ei aluksi ollut yhtään minkäänlaista fiilistä, mut muutaman coronan jälkeen lähti lentoon aika nätisti. mietin vaan että millon tää kone laskeutuu? *pepsodent**nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

inneah

Posts: 704

#48 • • inneah ...Trust no one...
Olipas kaikinpuolin kiva reissu :)

Nyt vast kotitutu matkalta,bileet mugavat *piis* jatkot sitäkin mugavemmat *iloinen*

Kiitos ja kumarrus kaikille tutuille ja uusille tutuille *hih*

--
nahkalakanat

finntendo

Posts: 156

#49 • • finntendo
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


niin ja kiitos myös Ozzille ja Juuzolle että sain nukkua aamujatkot teidän sängyssä.
peterr

Posts: 397

#50 • • peterr
wow mitkä bileet, lisää tällaista! Aivan loistavaa Juuso, Kim, Milla, Lauri, Ozzi, Finn ja kaikki muut mukanaolijat! Kiitos!
Femi

Posts: 651

#51 • • Femi
kyllä oli mukavat bileet! näihin lähtee mielellään toistekkin *hihu*
fantazia

Posts: 329

#52 • • fantazia
Huhhui jujun setti kyllä maistui tällä kertaa eniten ja tuli fiilisteltyäkin kunnolla :) Oli oikein loistavat bileet kaikenkaikkiaan.
KARL

Posts: 3

#53 • • KARL
Thank You

This was great, can´t wait for the next journey with AERO :D
Avatar
#54 • • kelasin Guest
en oikein muista et kenen setin tahtiin mä jorasin, mut herra siunaa ja varjele et oli mukavaa!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#55 • • Kon-tiki The Unsinkable
Ennakko-odotuksina oli saapua paikalle kännissä työpaikan bileistä ja saada lisää ilmaista juotavaa. Siihen nähden oli hienot bileet, sen vähän aikaa minkä olin *hymy*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#56 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kivaa oli *pepsodent* Pitkästä aikaa musiikkia, jota oli kiva tanssia. Coronakin uppos kun ilmaseks sai *tirsk* Lattialla oli kyl aika ahdasta...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#57 • • kelasin Guest

Hyzenthlay, 20.3.2006 10:49:
Coronakin uppos kun ilmaseks sai *tirsk*



siis mitä v-ua!! kukaan ei sanonu mulle ilmasist bisseist mitää?! :D
Verano

Posts: 4,649

#58 • • Verano Merituuli
Kivaa oli, kiitos kaikille asianosaisille :)

Illan yksi kohokohdista oli se kun Hellun kanssa keräsimme ilmapalloja. Erityisesti iloa tuotti päästää ne vapaaksi kohti öistä taivasta ^__^
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#59 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

kelasin, 20.3.2006 14:43:
---
Hyzenthlay, 20.3.2006 10:49:
Coronakin uppos kun ilmaseks sai *tirsk*

---


siis mitä v-ua!! kukaan ei sanonu mulle ilmasist bisseist mitää?! :D



Joo-o... ovelta sai sellasen lipun, jolla sai yhen coronan. Aika monella tutullakin se jäi taskun pohjalle, kun olivat kattoneet että joku flaikku vaan *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Klabi

Posts: 1,423

#60 • • Klabi HUGC

kelasin, 20.3.2006 14:43

siis mitä v-ua!! kukaan ei sanonu mulle ilmasist bisseist mitää?! :D



Sokee juoppo...

*vink*