SUNRISE 9.9.2006 @ Hämeenlinna

56 posts, 3 pages, 11,634 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mar6, 4.9.2006 14:27:
Ei toudellakaan :D Tästä työpaikasta en lähe kulumallakaan :)
*hymy*
Vapaata voi tietysti aina ottaa mutta se ei aina kannata. Olis kyllä kiva olla messissä mutta kyllähän näitä reissuja vielä tulee.



Mä tuun huomenna kääntyy teidän työpaikalla ja etin sun pomos

"Kato terve... Tiedätkös missä se alkoholisti markus on? Ai helvetti meillä oli hauskaa eilen kun se haukkuu niin taidokkaasti sen pomoo *nauru* Kävi kuulemma höyläämässä sen tytärtäkin viimeviikolla *joo* Tiedätkös muuten kuka näistä runkkareista on sen pomo se on kuulemma tosi mulkku jäbä... Ei edes huomaa ikinä kun markus vetää kassasta aina puolet voitoista itelle *nauru* Ai sinä vai? No kas kun sattu... morjens"

Eiköhän tolla selviä ja sä oot messissä hämeenlinnassa *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mar6

Posts: 2,178

#22 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Steven Hoaks, 4.9.2006 14:34:
---
Mar6, 4.9.2006 14:27:
Ei toudellakaan :D Tästä työpaikasta en lähe kulumallakaan :)
*hymy*
Vapaata voi tietysti aina ottaa mutta se ei aina kannata. Olis kyllä kiva olla messissä mutta kyllähän näitä reissuja vielä tulee.

---


Mä tuun huomenna kääntyy teidän työpaikalla ja etin sun pomos

"Kato terve... Tiedätkös missä se alkoholisti markus on? Ai helvetti meillä oli hauskaa eilen kun se haukkuu niin taidokkaasti sen pomoo *nauru* Kävi kuulemma höyläämässä sen tytärtäkin viimeviikolla *joo* Tiedätkös muuten kuka näistä runkkareista on sen pomo se on kuulemma tosi mulkku jäbä... Ei edes huomaa ikinä kun markus vetää kassasta aina puolet voitoista itelle *nauru* Ai sinä vai? No kas kun sattu... morjens"

Eiköhän tolla selviä ja sä oot messissä hämeenlinnassa *jiihaa*




Itseasiassa tolle se vaan todennäköisesti naurais aivan helvetisti :P

Mun pomo sanoo sulle siihen et : "Vittu se markus osaa juoda edes viinaa niinkun me muut, arvasin jotenkin että sehän se on joka mun tytärtä käy nussimassa, mutta ei se mitään hyvä vaan että saa sekin kunnolla jäykkää" Ja meil ei oo duunis kassaa paitsi pankissa :P
:D

--
-Where there is house there is a home-

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mar6, 4.9.2006 14:54:
-clip-



Dämit *igor* Mun suunnitelma ei siis tule toimimaan *nyyh* No sitten joudutaan tyytymään suunnitelma B:hen... Yksinkertaisesti kaapataan sut mukaan *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Nemes

Posts: 2,099

#24 • • Nemes Balearium

Steven Hoaks, 4.9.2006 14:59:
---
Mar6, 4.9.2006 14:54:
-clip-

---


Dämit *igor* Mun suunnitelma ei siis tule toimimaan *nyyh* No sitten joudutaan tyytymään suunnitelma B:hen... Yksinkertaisesti kaapataan sut mukaan *joo*



kaappaa samalla puoli hki:tä *nauru*
Late-

Posts: 56

#25 • • Late-
k-18?
vinsku

Posts: 749

#26 • • vinsku huba huba
Katsoo jos jaksan yksin ilman rakkaan tukea lähteä tsiigaamaan ug-skeneä *pepsodent*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Nemes

Posts: 2,099

#27 • • Nemes Balearium
Huomenna *jiihaa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Late-, 5.9.2006 18:53:
k-18?



Lista meni kiinni tänään klo21.00, jos olet listalla pääset sisälle. Niin simppeliä se on *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Sunrise productions, 16.2.2006 20:33:
Steven Hoaks (Solstice / HKI) b2b Mr. Sinner (Solstice / HKI)



Tästä tulee myös aika härö *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

vinsku

Posts: 749

#32 • • vinsku huba huba
Huh, vähän jo jännittää *pökr* No, tossa tunnin parin päästä saavutaan tänne kahden muun kera. *hihu* siellä nähdään.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

vinsku

Posts: 749

#34 • • vinsku huba huba
Huh mitkä kekkerit eilen! Melodista psyketeknoräpellystä ja sen jälkeen niin kaunista kiksua et itku meinas päästä *sydän* kiitos sunrise.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Nightraver

Posts: 321

#35 • • Nightraver Nightraver
Olipa saatu Asema todella toimivaksi tämän kokoisiin kemuihin.Musiikki oli hyvää ja jalalla tuli pistettyä koreaksi.Lisää tälläisiä vaan Hämptoniin. Suuri kiitos Sunriselle !!!

--
In TRANCE We TRUST

Late-

Posts: 56

#36 • • Late-
loppu hyvin kaikki hyvin*iloinen*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#38 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Muistan kun oltiin menossa paikalle ja sitten heräsin himasta *ding* Tuli vissiin muutama olut otettua *känni* On lievästi krapulainen olo nyt *poks* Mulla tais olla hauskaa *iloinen*

Kamera on kuulemma tallella kaverilla mutta mun levylaukku on hävinnyt jonnekkin. Paikan päälle se ei kuitenkaan jäänyt joten se kuka sen löys vois ottaa yhteyttä *joo* Olisin super kiitollinen *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Saara

Posts: 1,954

#39 • • Saara #2970
Party in the moonlight,
Dance 'till the Sunrise <3.

Kiitos <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

anton fine

Posts: 1,359

#40 • • anton fine myspace.com/finethedj
Kiitos Mio, oli kivaa.

ja kiitos ALLMIGHTY että en nukahtanut rattiin.