linkki kuviin hard dance awardseista

30 posts, 2 pages, 8,520 views

Hard House Lady

Posts: 83

#2 • • Hard House Lady
tassa nayte...The Green Man from New Energy Collectivesta...
ezzy

Posts: 8,060

#3 • • ezzy Droid-pappa

Hard House Lady, 16.2.2006 15:18:
Moi- tassa olisi lnkki tan vuoden hard dance awardsin kuviin, paikka The Fridge, aika viime viikonloppu. Kuvat on ottanut Daf, erittain lahjakas valokuvaaja...



Lahjakkuudesta voi olla montaa mieltä...mut on tuol muutama ihan kiva. 187 kuvaa on vaan pikkasen liikaa.
homppa

Posts: 731

#4 • • homppa
hitto mulla meni yli tunti kun selasin läpi kaikki Timeless bileitten kuvat, enkä ees löytänyt itteeni sieltä >_< mut tuolla on joo kuvia enemmän kuin millään muilla saiteilla mihin oon törmänny
anis

Posts: 2,451

#5 • • anis
Aina kun tuolla harderfasterissa käy tsiikaa kuvia ni tulee niin fiilis että:"Englantiin kiitos!" *sydän*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hard House Lady

Posts: 83

#6 • • Hard House Lady

ezzy, 16.2.2006 17:51:
---
Hard House Lady, 16.2.2006 15:18:
Moi- tassa olisi lnkki tan vuoden hard dance awardsin kuviin, paikka The Fridge, aika viime viikonloppu. Kuvat on ottanut Daf, erittain lahjakas valokuvaaja...

---


Lahjakkuudesta voi olla montaa mieltä...mut on tuol muutama ihan kiva. 187 kuvaa on vaan pikkasen liikaa.



lol- Daf kuvaa naita kuvia muutamiin musiikkilehtiin, promomateriaaliksi bileitten jarkkareille ja hf-iin. Jos taman kuvat kelpaa lehtiin, todistetusti tason taytyy olla kova.
ezzy

Posts: 8,060

#7 • • ezzy Droid-pappa

Hard House Lady, 17.2.2006 11:17:
---
lol- Daf kuvaa naita kuvia muutamiin musiikkilehtiin, promomateriaaliksi bileitten jarkkareille ja hf-iin. Jos taman kuvat kelpaa lehtiin, todistetusti tason taytyy olla kova.



Niin tai lehtien, järkkärien ja hf:n tason alhainen?
Jone

Posts: 8,258

#8 • • Jone Archibald Haddock

Hard House Lady, 17.2.2006 11:17:
lol- Daf kuvaa naita kuvia muutamiin musiikkilehtiin, promomateriaaliksi bileitten jarkkareille ja hf-iin. Jos taman kuvat kelpaa lehtiin, todistetusti tason taytyy olla kova.



Ei nyt millään pahalla, mutta luotatko mieluummin tohon listaan mainitsemiasi asioita vai omiin silmiisi? Kyllä, tuolla oli joukossa oikein hyviäkin kuvia, mutta suurin osa kuvista oli täysin keskitasoista silppua ja mun mielestäni valokuvaajasta ei kerro hyvää se ettei se osaa kuvaamistaan ruuduista asettaa ihmisille nähtäväksi kapeampaa selektiota parhaiden kuvien joukosta.
Hard House Lady

Posts: 83

#9 • • Hard House Lady
no luotan toki silmiini, tuskin suurinta osaa kuvista on tarkoitettukaan miksikaan muuksi kunhan vaan on ottanut kuvia ihmisista joiden tietaa vierailevan kyseisilla sivuilla...
ezzy

Posts: 8,060

#10 • • Edited ezzy Droid-pappa

Hard House Lady, 17.2.2006 11:39:
no luotan toki silmiini, tuskin suurinta osaa kuvista on tarkoitettukaan miksikaan muuksi kunhan vaan on ottanut kuvia ihmisista joiden tietaa vierailevan kyseisilla sivuilla...



Niin ja sitten pakotetaan kaikki sivuilla kävijät katselemaan 200 henkilökuvaa joka bileistä, koska kuvaaja haluaa olla "kovan luokan kuvaaja" ja kuvata kaikkia ihmisiä ja laittaa kuvat nettiin, jotta sana hänen "kuvasta kuvaustaidostaan" leviäisi, get the point? *pepsodent*

Basic kuvaajahuora siis. Ei se kameran koko, vaan miten sitä käyttää.

TJEU Klubituksen kuvat-osio (tosin tilanne on parantunut valvonnan myötä)
Hard House Lady

Posts: 83

#11 • • Edited Hard House Lady
lol- onko sulla muuten itse kuvaportfolio esilla netissa? Jos on noin kovat kriteerit, niin mielellani kavisin katselemassa sinunkin toitasi...varsinkin kun en paase Suomeen bileisiin usein.
-P

Posts: 4,972

#12 • • Edited -P

Hard House Lady, 17.2.2006 12:11:
lol- onko sulla muuten itse kuvaportfolio esilla netissa? Jos on noin kovat kriteerit, niin mielellani kavisin katselemassa sinunkin toitasi...varsinkin kun en paase Suomeen bileisiin usein.



muahah. tää on ehkä parhain ässä minkä ikinä voi vetää korttipakasta :D. "no tee ite paremmin!"

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Android

Posts: 3,908

#14 • • Android

Hard House Lady, 17.2.2006 12:11:
lol- onko sulla muuten itse kuvaportfolio esilla netissa? Jos on noin kovat kriteerit, niin mielellani kavisin katselemassa sinunkin toitasi...varsinkin kun en paase Suomeen bileisiin usein.



Tämä on luultavasti yksi älyvapaimmista argumenteista jota voi käyttää. Miten helvetissä jonkun muun kuvaajataidot liittyvät tähän?

Jos kerran kuvaaja oikein on "pro" ja ottaa kuvia lehtiin yms niin häneltä voisi jo vaatiakin todella hyvätasoisia kuvia. Kukaan täällä ei ole väittänyt olevansa mikään ammattilainen.

Samalla logiikalla en saisi kritisoida ammattilaisjalkapallopoilijaa, enhän minä itsekään pysty pelaamaan paremmin...Tai ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa, että hän on se ammattilainen, en minä?
Hard House Lady

Posts: 83

#15 • • Hard House Lady
no johan on. Ei kuvaaja ole ammattilainen talla hetkella. Enka mina naita kuvia tanne laittanut jotta kuvaajaa ja hanen ottamiaan kuvia olisi arvosteltu, ajattelin vain etta joitakin saattaisi kiinnostaa...varsinkin kun tuo Proteus sai yhden awardin...

ottamasi kuvat kylla kiinnostaisi vielakin kylla.
Android

Posts: 3,908

#16 • • Android

Hard House Lady, 17.2.2006 12:25:
ottamasi kuvat kylla kiinnostaisi vielakin kylla.



En tiedä kenelle tämä oli suunnattu, mutta jos sinä kävisit katsomassa elokuvaa tai teatteria, et siis itse saa antaa kritiikkiä kummallekaan ellet itse ole näyttelijä?

Eli ei saa arvostella kuvia, ellei itse harrasta valokuvaamista?
Karski

Posts: 6,049

#17 • • Karski Pomon kätyri

Hard House Lady, 17.2.2006 12:25:
ottamasi kuvat kylla kiinnostaisi vielakin kylla.



Ai kenen ottamat?

Kuvat siis sinänsä ihan kiinnostavia noin niinku
dokumentaationa, mut toi "erittäin lahjakas"
ei kyl mun mielestä ollu tarpeellinen tässä
yhteydessä. Eikä tässä oo nyt kyse siitä
mitä esim. mä osaan, vaan siitä mihin mä tiedän
hyvien ja erittäin lahjakkaiden kuvaajien
pystyvän. Mut joo, jos annetaan noiden
kuvien olla mitä on.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hard House Lady

Posts: 83

#18 • • Hard House Lady
Arvostellahan saa, mutta mielestani Daf on saanut mukaan muutaman erittain hyvan kuvan, ja han on suht lahjakas, olkaa mita mielta tykkaatte. Ma en millaan jaksais aloittaa viikonloppua tappelemalla netissa valokuvista...
ezzy

Posts: 8,060

#19 • • ezzy Droid-pappa

Hard House Lady, 17.2.2006 12:11:
lol- onko sulla muuten itse kuvaportfolio esilla netissa? Jos on noin kovat kriteerit, niin mielellani kavisin katselemassa sinunkin toitasi...varsinkin kun en paase Suomeen bileisiin usein.



se on kyllä ihan tuossa signaturessani alla.
Hard House Lady

Posts: 83

#20 • • Hard House Lady

ezzy, 17.2.2006 12:55:
---
Hard House Lady, 17.2.2006 12:11:
lol- onko sulla muuten itse kuvaportfolio esilla netissa? Jos on noin kovat kriteerit, niin mielellani kavisin katselemassa sinunkin toitasi...varsinkin kun en paase Suomeen bileisiin usein.

---


se on kyllä ihan tuossa signaturessani alla.




tulikuva oli hyva...mita muuten ne poliisit teki yhdessa bilekuvassa? Yrittiko ne pistaa bileet poikki kesken kaiken?