Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,412,790 views

Amarie

Posts: 261

#1261 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Uma Thurman Poison Ivyna on kaikkein hotein ikinä melkein. <3

158537799ab4f24cba97a_260_339_.jpg

--
In her eyes I see the sky.

ville

Posts: 3,780

#1262 • • Edited ville olen oikeasti ujo

niomic, 22.5.2007 14:32:
Joillain vaan on luonto suonu semmoset muodot et jos on timmis + rasvaprosentti ~5-7%(naisil), ni sillo ei pyöreyttä kyl saa muutaku työntämäl sen ahterin ulos ja esille :D Also known as poikapeppu :F Varmaan tonkin misukan posket ois paremmat ku laittais vähän läskiä väliin :]



Missäs tällaisia 5-7% naisella naisia löytyy? Toi on äärimmäisen pieni tulos, joka ei varmasti ole keneläkään syntymälahjana....
Avatar
#1263 • • niomic Guest

ville, 22.5.2007 16:22:
---
niomic, 22.5.2007 14:32:
Joillain vaan on luonto suonu semmoset muodot et jos on timmis + rasvaprosentti ~5-7%(naisil), ni sillo ei pyöreyttä kyl saa muutaku työntämäl sen ahterin ulos ja esille :D Also known as poikapeppu :F Varmaan tonkin misukan posket ois paremmat ku laittais vähän läskiä väliin :]

---


Missäs tällaisia 5-7% naisella naisia löytyy? Toi on äärimmäisen pieni tulos, joka ei varmasti ole keneläkään syntymälahjana....



Katsohan ville postaukseni:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=47861;pid=965835#965835

tai muuten otetaan rautalangat ja pihdit esille :]
sare

Posts: 100

#1265 • • sare
Malli Doutzen Kroes:
doutzenScapa.jpg
photo82.jpg

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Avernian

Posts: 7,451

#1267 • • Avernian Kerettiläinen

niomic, 22.5.2007 11:50:
Voipi kyl olla et ku tota kattos sivustapäin, ni huomais et perse on kadonnu jonnekii - senverta tiukalta näyttää :F

edit: joo löytys tuo paikka mistä tuosta on enemmänki kuvia ja valitettavasti persehän sieltä puuttui :) Periaatteessa ihan kiva pikkubaksi, mut just semmottii et joutuu kuviaki varten oikeen työntää ulos et näkyis jotain hedelmällisyyttä :F



Millanen hyllyvä laardiläjä sen pepun pitäisi olla, että sulle kelpaisi? *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1268 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Uuh.. Mun mielestä tuolla ylemmällä tyttösellä on unelma kroppa..Ja tuo pylly..*slurps**joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1269 • • niomic Guest

Avernian, 23.5.2007 07:41:
---
niomic, 22.5.2007 11:50:
Voipi kyl olla et ku tota kattos sivustapäin, ni huomais et perse on kadonnu jonnekii - senverta tiukalta näyttää :F

edit: joo löytys tuo paikka mistä tuosta on enemmänki kuvia ja valitettavasti persehän sieltä puuttui :) Periaatteessa ihan kiva pikkubaksi, mut just semmottii et joutuu kuviaki varten oikeen työntää ulos et näkyis jotain hedelmällisyyttä :F

---


Millanen hyllyvä laardiläjä sen pepun pitäisi olla, että sulle kelpaisi? *ding*



Heh, vieläkö tätä jatketaan. Hyvin on perse työnnetty esille tossa ja näyttääkin ihan kivalta, mut totuus on se, et jos toi muija seisoo selkä suorassa, ni siin kohtaa mis pitäis olla perse ei tuu olee mimmostakaan kohoumaa sivulta katsottuna :)
Avatar
#1273 • • niomic Guest

Avernian, 23.5.2007 18:53:
---
Hyzenthlay, 23.5.2007 18:52:
---
Avernian, 23.5.2007 07:41:
-kuva-

---


kyl on kaunis nainen *joo*

---


Oon sun kanssa ihan samaa mieltä, ja niomicin kanssa en yhtään *hih*



On kyllä markkinat. Kyllähän tota varmasti loimis jos eteen sattus, hiukset ja kasvotkin ihan kivat, mut parempihan se on vaan ettei olla kaupassa samalla tiskillä ni riittää kummallekin >;)
Avatar
#1274 • • niomic Guest

mange, 23.5.2007 19:04:
Anastacia Lyn Newkirk on myös yksi mun lemppareista:



Oli kans nuorempana kova, mut sit joku kaveri tokas et on varmaan transu ku on noin täydellinen - she hasn't looked as good ever since :(
terraluna

Posts: 1,270

#1275 • • Edited terraluna Agentti
Pakko kommentoida kun on niin erityyppisiä misuja postattu: Ranskan tv:n uutisankkuri ja Doutzen Kroes on erittäin paljon sitä mun makua, ts. miltä haluiais itse näyttää. Toi fitnessmimmi on taas mielestäni aivan liian miehekäs kropaltaan. Propsit tosin siitä, että ilmeisesti massaa on saatu vaan rankalla ja säntillisellä treenauksella ja hormoneista on pysytty erossa, kun naama on kuitenkin yhä naisen eikä miehen. ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

sune

Posts: 2,096

#1276 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

niomic, 23.5.2007 18:24:
-
Heh, vieläkö tätä jatketaan. Hyvin on perse työnnetty esille tossa ja näyttääkin ihan kivalta, mut totuus on se, et jos toi muija seisoo selkä suorassa, ni siin kohtaa mis pitäis olla perse ei tuu olee mimmostakaan kohoumaa sivulta katsottuna :)



Mä en tajua teitä. parempi pieni perse ku iso..ennemmin lättäperse ku sellanen helvetin jalkapallo.

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#1277 • • niomic Guest

sune, 23.5.2007 19:39:
---
niomic, 23.5.2007 18:24:
-
Heh, vieläkö tätä jatketaan. Hyvin on perse työnnetty esille tossa ja näyttääkin ihan kivalta, mut totuus on se, et jos toi muija seisoo selkä suorassa, ni siin kohtaa mis pitäis olla perse ei tuu olee mimmostakaan kohoumaa sivulta katsottuna :)

---


Mä en tajua teitä. parempi pieni perse ku iso..ennemmin lättäperse ku sellanen helvetin jalkapallo.



Siin välissäki on jotain vaihtoehtoi :) Läskimmäs ahteris on se hyvä puoli et sitä voi trimmaa timmimmäks, mut jos on pikkupoikapeppu ni mitäs sitte tehää?

Muiden mielipiteis on muutenkin se hieno homma ettei niit tarvii tajuta, ymmärtää tai edes hyväksyä.
RiD

Posts: 2,817

#1278 • • RiD Nukemi
Toi fitneseuco eikyllä saa mun viisaria värähtelemään.

hyi *eiei*

--
*super* *possu*

ezzy

Posts: 8,060

#1279 • • ezzy Droid-pappa

sune, 23.5.2007 19:39:
---
niomic, 23.5.2007 18:24:
-
Heh, vieläkö tätä jatketaan. Hyvin on perse työnnetty esille tossa ja näyttääkin ihan kivalta, mut totuus on se, et jos toi muija seisoo selkä suorassa, ni siin kohtaa mis pitäis olla perse ei tuu olee mimmostakaan kohoumaa sivulta katsottuna :)

---


Mä en tajua teitä. parempi pieni perse ku iso..ennemmin lättäperse ku sellanen helvetin jalkapallo.



Pitää olla jotain mistä pitää kii.
Timce

Posts: 5,381

#1280 • • Timce

RiD, 23.5.2007 20:03:
Toi fitneseuco eikyllä saa mun viisaria värähtelemään.

hyi *eiei*



Me 2. :/ Noi olkapäät ja ojentajat. Yäk.

"Paljo nousee penkistä?"

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss