Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,413,673 views

KooKie

Posts: 4,338

#941 • • KooKie aka. Petress Pan

josbe, 7.5.2007 12:02:
Jos ei britit eikä tusinalatinot käy, niin mitäs diggaat suomalaisista?



Kursivoidusta: Missä vaiheessa mä olen näin sanonut? Latinoista sanoin lähinnä, että kyllä niitä kuolailee, vaikka ko. esimerkki nyt olikin persoonaton. "They say", että britit on hevosennaamaisia, tietenkin se on yleistys - mä en väitä, että näin olisi. Tosin en mä nyt olekaan tehnyt mitään empiiristä tutkimusta siitä, että jos mä lähden kävelemään saarilla, niin missä määrin tulee vastaan mun silmää miellyttäviä naisia ja missä määrin mun tekee mieleni sulkea silmät.

Ei mun mielestä suomalaistytöt edusta minkäänlaista homogeenista ryhmää (niin kuin eivät muutkaan kansallisuudet - vaikkakin mun on kyllä sanottava, että en mä helposti tummaihoisia tai aasialaisia erota ulkonäöltään). Mutta jos yleistetään, kuten yllä brittien tapauksessa, niin nöpöneniä me ollaan - ei järin ylvään kauniita.

Mutta, kuten mä olen tässä topikissa jo edellä maininnut, niin mun mielestä kuumuus ei ole mikään ulkonäkösidonnainen juttu kokonaisuudessaan, vaan se on persoonan (tai kuvitellun persoonan, vaikkapa julkkiksen kohdalla) kanssa vahvasti korrelaatiossa. Ulkonäöltään voi olla vaikka kuinka jumalainen, mä olen onneksi pakana ja tottunut ajattelemaan pelkän palvomisen sijasta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#942 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 6.5.2007 21:25:
---
yaya, 6.5.2007 21:18:
Maailman upein Sarah Shahi

---


Aika perus suklaasimmu latinozyby, mutta pakko myöntää, että kyllä pikkarit kostuivat sen jakson aikana, missä toi keikaroi sukkanauhoissa ja pitsialkkareissa. :P~



Nykyäänkö kutsutaan jo kaikkia latinoiksi? Shahi on Iranilaista syntyperää *justjoo*. Se oli latino vaan L-koodissa...
KooKie

Posts: 4,338

#943 • • KooKie aka. Petress Pan

ezzy, 7.5.2007 14:50:
Nykyäänkö kutsutaan jo kaikkia latinoiksi? Shahi on Iranilaista syntyperää *justjoo*. Se oli latino vaan L-koodissa...



Nooo, suklaasimmu mikä suklaasimmu. Kuten mä yllä totesin, niin mä en erota esim. tummaihoisia ja aasialaisia toisistaan, voin varmaan lisätä tähän kategoriaan nää "mokkaihoiset".

Mut ihastuttavaa, että herra on perehtynyt asiaan tarkemmin. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

josbe

Posts: 1,982

#944 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

KooKie, 7.5.2007 14:54:
---
Nooo, suklaasimmu mikä suklaasimmu. Kuten mä yllä totesin, niin mä en erota esim. tummaihoisia ja aasialaisia toisistaan, voin varmaan lisätä tähän kategoriaan nää "mokkaihoiset".

Mut ihastuttavaa, että herra on perehtynyt asiaan tarkemmin. ;)


Kuulostaa aika oudolta, että joku ois tosiaan niin sokee, että esimerkiksi miljardi kiinalaista, latinoa tai tummaihoista näyttäis sen mielestä niin samalta, etteivät ole tunnistettavissa. *ding*

Vai että "mokkaihoiset". *justjoo*

Edit: En osaa ilmaista itseäni vaivatta.
Avatar
#945 • • Edited ALIEN Guest

josbe, 7.5.2007 14:57:
Vai että "mokkaihoiset". *justjoo*



?

Suklaasimmut, vaniljanaama, jauhonaama, paskanaama, mokkakyrpä, rusinanänni..
Onks tää uutta kieltä sulle tjsp? :)
josbe

Posts: 1,982

#946 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ALIEN, 7.5.2007 15:07:
---
Suklaasimmut, vaniljanaama, jauhonaama, paskanaama, mokkakyrpä, rusinanänni..
Onks tää uutta kieltä sulle tjsp? :)


Ööö.. ei? Siitä ei ollutkaan kysymys.
Avatar
#947 • • ALIEN Guest

josbe, 7.5.2007 15:10:
Ööö.. ei? Siitä ei ollutkaan kysymys.



Ok, no kerroppa mitä tolla *justjoo* -hymiöllä meinasit?

Mielestäni mokkaiho on hieno ilmaisu tummaihoisesta :)
KooKie

Posts: 4,338

#948 • • KooKie aka. Petress Pan

josbe, 7.5.2007 14:57:
---
KooKie, 7.5.2007 14:54:
---
Nooo, suklaasimmu mikä suklaasimmu. Kuten mä yllä totesin, niin mä en erota esim. tummaihoisia ja aasialaisia toisistaan, voin varmaan lisätä tähän kategoriaan nää "mokkaihoiset".

---

Kuulostaa aika oudolta, että joku ois tosiaan niin sokee, että esimerkiksi miljardi kiinalaista, latinoa tai tummaihoista näyttäis sen mielestä niin samalta, etteivät ole tunnistettavissa. *ding*

Vai että "mokkaihoiset". *justjoo*



Tarkoitin nyt lähinnä, etteivät heidän kasvonpiirteensä (eli yksilöllisyytensä) ole yhtä erotettavissa, kuin länsimaalaisilla mun näkökannaltani.* Ei tämä tietenkään mikään yleispätevyys ole ja ovathan esim. Afrikassa eri heimot, ihonvärinsä samankaltaisuudesta riippumatta, hyvin erinäköisiä rakenteeltaan jne. Ilmeisesti sain asian ilmaistua ihan väärin.

Ja niin, "mokkaihoinen" heittomerkeissä, koska en tosiaan tällaisia mielestäni samannäköisiä, mutta eri kansoihin kuuluvia osannut muutenkaan kategorioida "samaan luokkaan". Mitä termiä sä käyttäisit? Ihan turha lähteä heti älähtämään jostain rasismista, jos nyt sävysi oikein ymmärsin.

*Eikä pelkästään mun, tästähän on pyritty ihan tieteellisiäkin tutkimuksia tekemään ja aihe herättää keskustelua muuallakin. TJEU: http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=459396

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#949 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 7.5.2007 15:20:
Mielestäni mokkaiho on hieno ilmaisu tummaihoisesta :)



Ei "tummaihoisesta" vrt. nigerialaiset! Kyse on juuri näistä "latino- ja arabikansoista". :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#950 • • ALIEN Guest

KooKie, 7.5.2007 15:23:
---
ALIEN, 7.5.2007 15:20:
Mielestäni mokkaiho on hieno ilmaisu tummaihoisesta :)

---


Ei "tummaihoisesta" vrt. nigerialaiset! Kyse on juuri näistä "latino- ja arabikansoista". :)



Ai niin ku hiekkaneekereist?
KooKie

Posts: 4,338

#953 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 7.5.2007 15:24:
---
KooKie, 7.5.2007 15:23:
---
ALIEN, 7.5.2007 15:20:
Mielestäni mokkaiho on hieno ilmaisu tummaihoisesta :)

---

Ei "tummaihoisesta" vrt. nigerialaiset! Kyse on juuri näistä "latino- ja arabikansoista". :)

---

Ai niin ku hiekkaneekereist?



:D No just niistä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miinapiina

Posts: 3,494

#954 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
joo ja palataas aiheeseen sit... *nauru*

tää on kyllä hot! anna-mari berg!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

josbe

Posts: 1,982

#955 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

KooKie, 7.5.2007 15:21:
Ja niin, "mokkaihoinen" heittomerkeissä, koska en tosiaan tällaisia mielestäni samannäköisiä, mutta eri kansoihin kuuluvia osannut muutenkaan kategorioida "samaan luokkaan". Mitä termiä sä käyttäisit? Ihan turha lähteä heti älähtämään jostain rasismista, jos nyt sävysi oikein ymmärsin.


Ihan OIKEASTI vain oudoksuin sitä, että joku noin ylimalkaisesti toteaa, ettei kykene erottamaan jonkun tietyn värisiä toisistaan. Mitään sen kummempia yhteiskunnallisia merkityksiä ei viestissäni ollut, eli en "älähtänyt" mitään rasismista.

Mutta kaipa se johtuu siitä, että olen itse elellyt latinomaissa. En todellakaan näe heidän sen enempää muistuttavan toisiaan kuin suomalaistenkaan. Ja arabit taas muistuttavat mielestäni yhtä paljon latinoja kuin kiinalaiset intialaisia.

Eli vielä kerran selvennykseksi: KUNHAN KUMMASTELIN.
asdf

Posts: 3,155

#956 • • asdf
Ming-Na on iha hottis kans :P

main_02.jpg
ville

Posts: 3,780

#959 • • Edited ville olen oikeasti ujo

ezzy, 7.5.2007 15:59:
---
Miinapiina, 7.5.2007 15:30:
joo ja palataas aiheeseen sit... *nauru*

tää on kyllä hot! anna-mari berg!! *joo*

---


No tosta ollaan samaa mieltä *sydän*



WTF... tällanen silikonitäytteeltä näyttävä hoikka nainen on sun makuun, mutta sit joku toinen hoikka ja perinteisellä tavalla hyvännäköinen nainen on "yrjötysreaktio"... ei vaan voi käsittää...
Avatar
#960 • • ALIEN Guest

ville, 7.5.2007 16:19:
mutta sit joku toinen hoikka ja perinteisellä tavalla hyvännäköinen nainen on "yrjötysreaktio"... ei vaan voi käsittää...



who r u meaning?