Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,415,222 views

aada

Posts: 736

#4381 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Wolverine, 28.2.2010 20:53:
njaa en näkis ite asiaa noin. samaa voi kysyä Tiger Woodsilta jolla on imo vielä paremman näkönen muija. Kai se kuitenkin on niin että vaihtelu virkistää ja sama akka ei vaan jaksa innostaa tarpeeks monen vuoden jälkeen. Noilla jätkillä on vielä rahaa ku roskaa ja ulkonäkö kunnossa niin ne saa ihan minkä muijan tahansa. Tossa saa olla moraalisesti aika yliinhimillinen jos pystyt vuodesta toiseen vastustamaan kiusauksia joita väkisinki tulee vastaan.



Mä en tuosta Tigerin vaimosta ole kyllä samaa mieltä. Itse asiassa kun se kohu nousi pinnalle, niin ihmettelin monesti, etteikö se olisi paremman näköistä vaimoa saanut hankittua.

Mutta niinhän se on, että nuo miehet ovat siinä asemassa että naisia pyörii ympärillä ja he saavat kenet tahtovat. Siinä saattaa mennä pasmat vähän sekaisin ja tulla sellainen fiilis, että voi tehdä ihan mitä vaan. Harmi kyllä, että jos idyllinen perhe-elämä vaimoineen ja lapsineen oli haaveena, niin sille haaveelle taisi tulla loppu.
Avatar
#4382 • • Muussika Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Wolverine, 28.2.2010 20:53:
njaa en näkis ite asiaa noin. samaa voi kysyä Tiger Woodsilta jolla on imo vielä paremman näkönen muija. Kai se kuitenkin on niin että vaihtelu virkistää ja sama akka ei vaan jaksa innostaa tarpeeks monen vuoden jälkeen. Noilla jätkillä on vielä rahaa ku roskaa ja ulkonäkö kunnossa niin ne saa ihan minkä muijan tahansa. Tossa saa olla moraalisesti aika yliinhimillinen jos pystyt vuodesta toiseen vastustamaan kiusauksia joita väkisinki tulee vastaan.



Eiköhän tää päde ihan kenen tahansa parisuhteeseen loppupeleissä. Elämä on valintoja, kukin punnitkoon asiansa omalla tavallaan. Ei se ''jeejeeplursexiikivaaihkuu'' -meininki luuppaa ikuisesti, vaikka olisi kuinka ihq kuuma emäntä tai isäntä kainalossa, eikä pelkkä kuuma pinta ainakaan itselleni riitä pitämään kiinnostusta yllä.

/end of OT

Itse asiaan, Kiira Korpi, ihanan valovoimainen neitonen.
Kolera

Posts: 4,256

#4384 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Simmone Jade Mackinnon mcleodin tyttäristä ja näemmä hetken baywatch hawaiistaki ja muistan et putos kyl sillonki
SimmoneMackinnon.jpg

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

AnderS

Posts: 470

#4385 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Kiistatta yksi kauneimmista ihmisistä ever!

Farrah Fawcett

farrah_fawcett_0111.jpg
AnderS

Posts: 470

#4386 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Kaunis, kauniimpi, Jennifer Love Hewitt
jennifer-love-hewitt-01.jpg
Avatar
#4389 • • Muussika Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

ezzy, 2.3.2010 10:20:

2 words. hyi helvetti. Sekä akat, että "musiikki"... :(



Aivan loistavat akat ja loistavaa musaa, saatika sitä keikkaenergiaa! *sydän*

Ite ei jaksa kommailla täällä muiden postailemia, omasta mielestä non-hawtness matskua, kun se ei taida olla tän topikin ydin. Makuja on aina monia ja tulee aina olemaan, not a huge newsflash I suppose.
Goala

Posts: 332

#4391 • • Goala It is your own imagination!
Pink on niiin nami <3

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Jokke L

Posts: 1,203

#4392 • • Edited Jokke L [GoodMusic]
tästä tulee lokaa niskaan, mut mun mielestä TOSI kaunis (ikäsekseen) ja ihan älyttömän taitava koirankouluttaja... Täydellinen. mä oon ainaki ihan lääpälläni tohon... *blush*

Victoria Stillwell <3

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

m1kk3

Posts: 5,560

#4393 • • m1kk3 no-life

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

jokke_, 2.3.2010 19:26:
tästä tulee lokaa niskaan, mut mun mielestä TOSI kaunis (ikäsekseen) ja ihan älyttömän taitava koirankouluttaja... Täydellinen.

Victoria Stillwell <3


no eikä tuu, ainaskaa multa :) Fiksu ja kaunis mimmi, iästä huolimatta :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

inneah

Posts: 704

#4395 • • inneah ...Trust no one...

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 28.2.2010 21:23:


Mä en tuosta Tigerin vaimosta ole kyllä samaa mieltä. Itse asiassa kun se kohu nousi pinnalle, niin ihmettelin monesti, etteikö se olisi paremman näköistä vaimoa saanut hankittua.



OT, Just, ja vaimoksihan kelpaakin VAIN se parhaimmannäköinen. Ei ehkä tullut mieleen että se ulkonäkö nyt ei ole se pääasia avioliitossa. Jos ulkonäöllä nyt puolisoja hankittais niin mun mielestä se Elin ois saanu paremman näkösen ku Tiger....

--
nahkalakanat

aada

Posts: 736

#4396 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

inneah, 4.3.2010 21:07:
---
aada, 28.2.2010 21:23:


Mä en tuosta Tigerin vaimosta ole kyllä samaa mieltä. Itse asiassa kun se kohu nousi pinnalle, niin ihmettelin monesti, etteikö se olisi paremman näköistä vaimoa saanut hankittua.


---


OT, Just, ja vaimoksihan kelpaakin VAIN se parhaimmannäköinen. Ei ehkä tullut mieleen että se ulkonäkö nyt ei ole se pääasia avioliitossa. Jos ulkonäöllä nyt puolisoja hankittais niin mun mielestä se Elin ois saanu paremman näkösen ku Tiger....



Tigerilla on varaa valita, rahasta kun ei ole puutetta. Luulen kyllä, että se Elinkin oli enempi Tigerin rahojen kuin ulkonäön perässä.
Kolera

Posts: 4,256

#4397 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pata kattilaa soimaa <3

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ezzy

Posts: 8,060

#4399 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

inneah, 4.3.2010 21:07:
---
aada, 28.2.2010 21:23:


Mä en tuosta Tigerin vaimosta ole kyllä samaa mieltä. Itse asiassa kun se kohu nousi pinnalle, niin ihmettelin monesti, etteikö se olisi paremman näköistä vaimoa saanut hankittua.


---


OT, Just, ja vaimoksihan kelpaakin VAIN se parhaimmannäköinen. Ei ehkä tullut mieleen että se ulkonäkö nyt ei ole se pääasia avioliitossa. Jos ulkonäöllä nyt puolisoja hankittais niin mun mielestä se Elin ois saanu paremman näkösen ku Tiger....



Tuliko mieleen, että ihmisiä on erilaisia? Ei tollasiakaan voi yleistää.
Homegrove

Posts: 2,102

#4400 • • Homegrove Further
Tämän päivän nainen, Kathryn Bigelow.

kathryn-bigelow.jpg

--
Forward thinking house music