Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,412,642 views

turquoise

Posts: 732

#4063 • • turquoise e-ra2co
Onkohan musta tullut lesbo, ku tän ketjun naisten kuvat on mun mielestä paremman näköisiä kuin isäntien. Kai sitä vain naisia kohtaan on vähemmän kriittinen, kun ei tule mitenkään alitajuisestikaan ajatelleeksi lisääntymistä heidän kanssa. *ding*

PS. Oon hetero, niin tylsältä ku se kuulostaakin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

pululu

Posts: 1,102

#4064 • • pululu .jemmutti.

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

sativa, 6.9.2009 15:07:
Onkohan musta tullut lesbo, ku tän ketjun naisten kuvat on mun mielestä paremman näköisiä kuin isäntien. Kai sitä vain naisia kohtaan on vähemmän kriittinen, kun ei tule mitenkään alitajuisestikaan ajatelleeksi lisääntymistä heidän kanssa. *ding*

PS. Oon hetero, niin tylsältä ku se kuulostaakin.



Ajattelin just samaa! Äsken katselin noita isäntiä ja olin et "plaa", mut sit ku tsekkailin näitä emäntiä, tuijottelen niitä lautasenkokoisilla silmillä *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

ezzy

Posts: 8,060

#4065 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

sativa, 6.9.2009 15:07:
Onkohan musta tullut lesbo, ku tän ketjun naisten kuvat on mun mielestä paremman näköisiä kuin isäntien. Kai sitä vain naisia kohtaan on vähemmän kriittinen, kun ei tule mitenkään alitajuisestikaan ajatelleeksi lisääntymistä heidän kanssa. *ding*

PS. Oon hetero, niin tylsältä ku se kuulostaakin.



BI-curious
Avatar
#4066 • • Muussika Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

pululu, 6.9.2009 18:49:
---
sativa, 6.9.2009 15:07:
Onkohan musta tullut lesbo, ku tän ketjun naisten kuvat on mun mielestä paremman näköisiä kuin isäntien. Kai sitä vain naisia kohtaan on vähemmän kriittinen, kun ei tule mitenkään alitajuisestikaan ajatelleeksi lisääntymistä heidän kanssa. *ding*

PS. Oon hetero, niin tylsältä ku se kuulostaakin.

---


Ajattelin just samaa! Äsken katselin noita isäntiä ja olin et "plaa", mut sit ku tsekkailin näitä emäntiä, tuijottelen niitä lautasenkokoisilla silmillä *nauru*



Naisissa nyt vaan on yleensä enemmän katseltavaa, näin se vaan männöö. :) Katsellaanhan me monenmoista kaunista taidettakin usein silmät pyöreinä. Estetiikkaa, estetiikkaa.

Mä itseasiassa uskon edellämainitun lisäksi, että aika moni itseään heteroksi leimaava nainen on tietyllä seksuaalisella tasolla kiinnostunut toisista naisista, vaikka varsinainen seurustelu-/rakkaussuhde ei kiinnostaisikaan.
turquoise

Posts: 732

#4067 • • turquoise e-ra2co

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Vampyrella, 6.9.2009 20:44:

Naisissa nyt vaan on yleensä enemmän katseltavaa, näin se vaan männöö. :) Katsellaanhan me monenmoista kaunista taidettakin usein silmät pyöreinä. Estetiikkaa, estetiikkaa.



Juurikin näin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Kolera

Posts: 4,256

#4071 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Rachel Stevens
rachel-stevens23.jpg

nii ja tietysti amy whinehouse
amy_winehouse_4_wenn1832955.jpg

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noemi

Posts: 535

#4072 • • noemi

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

remotion, 7.9.2009 13:47:
---
noemi, 7.9.2009 00:38:
äääh :( kuvat missä esiintyy samanaikasesti naisia ja jätskiä pitäis kieltää...
aivot kärähtää ku yrittää päättää kumpaan herkkuun keskittyis *hikoil*
---
heheheh :D dippaa jäätelöä naiseen ja... *vink*



"Mister, You are trying to put ideas into my head, aren't You?" :D

--
Oikeutta koneille!

pyhimys

Posts: 622

#4076 • • pyhimys

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

noena, 11.9.2009 16:09:
Perjantain iloksi, Kat Von D eli Katherine Von Drachenberg *pihkassa*



Itse en kyllä jaksa niin innostua, jos naisella on hirveen isot tatuoinnit ympäri kehoa. Onhan tuo kyllä aika namu tuossa alemmassa kuvassa, mutta nuo käsien tatuoinnit laskee kyllä aika paljon pojoja... En nyt silti varmaan kuitenkaan tälle antaisi pakkeja ;)
Takyon

Posts: 2,945

#4077 • • Takyon Möwkö
Odette Yustman
odette-yustman-2.jpg

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#4078 • • Takyon Möwkö
Mélanie Laurent leffasta Inglourius Basterds (Shosanna)

melanie_laurent_inglourious_basterds.jpg

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.