Eipä toi kroppa munkaan näkemykseen kuumimmasta emännästä sovi (just toi olematon lantio ja kroppaan verraten leveät hartiat eivät sovi mun makuun), mutta mun kropalla on aika turha arvostella. :DD
Sillä mä vaan puolustelen, koska itelläni just tommonen kroppa! Mulla ei ole vyötäröä ollenkaan, erittäiin lyhyen selän takia ja lantio ja peppukin melko kaposet. Hartiat leveät ja tisseistä ei nyt voi edes puhua!
Eipä toi kroppa munkaan näkemykseen kuumimmasta emännästä sovi (just toi olematon lantio ja kroppaan verraten leveät hartiat eivät sovi mun makuun), mutta mun kropalla on aika turha arvostella. :DD
---
Sillä mä vaan puolustelen, koska itelläni just tommonen kroppa! Mulla ei ole vyötäröä ollenkaan, erittäiin lyhyen selän takia ja lantio ja peppukin melko kaposet. Hartiat leveät ja tisseistä ei nyt voi edes puhua!
Haluis itekin vaan olla kuuma emäntä!
Hahah, sähän olet ihme urheiluhullu, ja sun kropasta näkyy työn jälki! Kuten todettu, mun on turha huudella täältä kotisohvalta mitään, itsepä en bikineissä järemmin julkisesti esittäydy, ja voisin maksaa siitä, että mulla olisi sun kroppa. :D
aada, 1.1.1970 02:00:
en ihan ymmärrä tota haydenia.. kasvoista ihan söpö mutta vartalo on ehkä rumin ikinä
voiko jonkun 19-vuotiaan kroppaa jo arvostella jotenkin? Kyllä siinä hiljalleen alkaa läski näkyä joka kaikilla tossa iässä iskee, jos ei mitään tee. Eli paranemaan päin.
lisätäkseni vielä, ei Haydenistä kuumaa tee se kroppa, vaan kiltin tytön imago.
..ja jottei nyt "ot" tyystin leviäis käsiin ja joku ryhtyis siitä(kin) itkee niin tässäpä tuolta yhdeltä päivältä töllöstä tulleesta: kaksosten seksielämä -dokkarista neidit jotka jäi mieleen..
the 'cheeky' girls
•
•
Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.