Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,416,765 views

Avatar
#3161 • • jukebox Guest
löytyyhän sitä klubbaristakin:
vertina *pökr*
(lupa heltisi "heruttamalla")
wiwi

Posts: 1,575

#3162 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

astaroth, 5.4.2009 18:03:
---
whispering, 5.4.2009 17:51:
Mememolly = superior



---

BAWKSY FOR THE WIN! <3



Taas noita lapsia. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#3164 • • REivaaja Guest

jukebox, 5.4.2009 18:18:
löytyyhän sitä klubbaristakin:
vertina *pökr*
(lupa heltisi "heruttamalla")


No niitähän kyllä riittää. Et kai vaan ole listaamassa niitä tähän lankaan?
Avatar
#3165 • • jukebox Guest

REivaaja, 5.4.2009 18:45:
---
jukebox, 5.4.2009 18:18:
löytyyhän sitä klubbaristakin:
vertina *pökr*
(lupa heltisi "heruttamalla")

---

No niitähän kyllä riittää. Et kai vaan ole listaamassa niitä tähän lankaan?


juma, pitäisköhän!? no, juu en ole.
Avatar
#3166 • • REivaaja Guest

jukebox, 5.4.2009 18:52:
juma, pitäisköhän!? no, juu en ole.


kiitoksia :) Tota böönaa voit imarrella varmasti yksityisviesteinkin ;)
Avatar
#3167 • • jukebox Guest

REivaaja, 5.4.2009 18:56:
---
jukebox, 5.4.2009 18:52:
juma, pitäisköhän!? no, juu en ole.

---

kiitoksia :) Tota böönaa voit imarrella varmasti yksityisviesteinkin ;)


"ollos hyvä." vaikka ei toki sillä että osaltani olisin sinua täällä miellyttämässä vaan juuri(kin), koska raja se on r#*katessakin. enkä sen enempiä ole yhtäkään tietääkseni imarrellut (kuten asian ilmaisit) vaikkei se tuon taivaita muille ole kuuluva miten ks. rintamalla toimin tahi jätän toimimatta mutta, kun kerran y-viestiin viittasit niin tottahan tuo kaltaisista yhteydenotoista on se jopa siveellisin...riippuen luonnollisesti sisällyttäjän suomasta painoarvosta arvottomuutta välttäen.
Freja

Posts: 8,775

#3168 • • Freja Sihteeri

mark hamilton, 5.4.2009 17:05:
---
ezzy, 5.4.2009 16:07:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:42:
---
ezzy, 5.4.2009 14:39:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:32:
---
laite, 5.4.2009 13:47:
---
Sunshine^82, 5.4.2009 13:46:
---
Freja, 4.4.2009 23:44:
Ehkä hotein ikinä.


---


punapäät on *slurps* :D

---

Näin o! <3

---


Tälläset punapäät värjätyillä luonnottomilla hiuksilla antaa tähtitieteelisen nautinnon kun saa pitää hiuksistä kiinni kun se ottaa polvillan suikkiin.

---


Tämä ei ole huonoin iskurepliikkisi-thread.

---


No ehkäpä juu.. olis aika riskaapelia mennä paarissa ehdotteleen ventovieraalle tälläsiä.
Asioita on kyselty ja on sanottu jos tollasia ehdottelisi niin tulisi nenä kipeäksi aika haipakkaa.

---


Kai huomasit, että kuvassa oli yks tän forumin käyttäjistä?

---


no en vaan vastasin exteporee lukematta mitään taustoja tai tietämättä että sellaisia ees on.



:'D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

evvk

Posts: 1,918

#3169 • • Edited evvk

Freja, 5.4.2009 19:16:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:05:
---
ezzy, 5.4.2009 16:07:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:42:
---
ezzy, 5.4.2009 14:39:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:32:
---
laite, 5.4.2009 13:47:
---
Sunshine^82, 5.4.2009 13:46:
---
Freja, 4.4.2009 23:44:
Ehkä hotein ikinä.


---


punapäät on *slurps* :D

---

Näin o! <3

---


Tälläset punapäät värjätyillä luonnottomilla hiuksilla antaa tähtitieteelisen nautinnon kun saa pitää hiuksistä kiinni kun se ottaa polvillan suikkiin.

---


Tämä ei ole huonoin iskurepliikkisi-thread.

---


No ehkäpä juu.. olis aika riskaapelia mennä paarissa ehdotteleen ventovieraalle tälläsiä.
Asioita on kyselty ja on sanottu jos tollasia ehdottelisi niin tulisi nenä kipeäksi aika haipakkaa.

---


Kai huomasit, että kuvassa oli yks tän forumin käyttäjistä?

---


no en vaan vastasin exteporee lukematta mitään taustoja tai tietämättä että sellaisia ees on.

---


:'D



Asia oli nyt vähän silleen kiusallinen koska julkisesti puhuin vahän asioita mistä olisi voinut joku esim. suuttua tai järkyttyä tms. Ja minähän en voi täällä netissä enää olla täysin anonyymi. Joku aina saa selville kukaoon ja näistä mun jutuista täällä aina mainitaan uusia ihimisä nähdessä bile porukoissa et "Ai sää oot se Mark Hamilton oon lukenut sun juttuja klubarilla"
Ja myös nämä asiat liittyen seksiin on kovin henkilökotaista joka ei kuule ventovieraille.
Freja

Posts: 8,775

#3170 • • Freja Sihteeri

mark hamilton, 5.4.2009 19:20:
---
Freja, 5.4.2009 19:16:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:05:
---
ezzy, 5.4.2009 16:07:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:42:
---
ezzy, 5.4.2009 14:39:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:32:
---
laite, 5.4.2009 13:47:
---
Sunshine^82, 5.4.2009 13:46:
---
Freja, 4.4.2009 23:44:
Ehkä hotein ikinä.


---


punapäät on *slurps* :D

---

Näin o! <3

---


Tälläset punapäät värjätyillä luonnottomilla hiuksilla antaa tähtitieteelisen nautinnon kun saa pitää hiuksistä kiinni kun se ottaa polvillan suikkiin.

---


Tämä ei ole huonoin iskurepliikkisi-thread.

---


No ehkäpä juu.. olis aika riskaapelia mennä paarissa ehdotteleen ventovieraalle tälläsiä.
Asioita on kyselty ja on sanottu jos tollasia ehdottelisi niin tulisi nenä kipeäksi aika haipakkaa.

---


Kai huomasit, että kuvassa oli yks tän forumin käyttäjistä?

---


no en vaan vastasin exteporee lukematta mitään taustoja tai tietämättä että sellaisia ees on.

---


:'D

---


Asia oli nyt vähän silleen kiusallinen koska julkisesti puhuin vahän asioita mistä olisi voinut joku esim. suuttua tai järkyttyä tms. Ja minähän en voi täällä netissä enää olla täysin anonyymi. Joku aina saa selville kukaoon ja näistä mun jutuista täällä aina mainitaan uusia ihimisä nähdessä bile porukoissa et "Ai sää oot se Mark Hamilton oon lukenut sun juttuja klubarilla"
Ja myös nämä asiat liittyen seksiin on kovin henkilökotaista joka ei kuule ventovieraille.



Sori ny en tainnu pysyy kärryillä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#3171 • • REivaaja Guest

jukebox, 5.4.2009 19:11:
"ollos hyvä." vaikka ei toki sillä että osaltani olisin sinua täällä miellyttämässä vaan juuri(kin), koska raja se on r#*katessakin. enkä sen enempiä ole yhtäkään tietääkseni imarrellut (kuten asian ilmaisit) vaikkei se tuon taivaita muille ole kuuluva miten ks. rintamalla toimin tahi jätän toimimatta mutta, kun kerran y-viestiin viittasit niin tottahan tuo kaltaisista yhteydenotoista on se jopa siveellisin...riippuen luonnollisesti sisällyttäjän suomasta painoarvosta arvottomuutta välttäen.

Vaikuttimesi on mulle ihan yx vitun hailee, mulle riittää kun saan mitä haluan.
Ei vaan oo kivaa jos täällä näkee samat kuvat kuin kuvat osiossakin. Makuasioihin en puutu. Tosin siitä vaan postailemaan, ei se mun maailmaa kaada. Voin laittaa nimiäkin jos tarviit.

Mutmut... Ettei mee ihan offix niin tässä yx varmasti jo laitettu kaunokainen. Vaan veikkaampa että on joku tissien hieromisversio pane mua ilmeellä.

Hulk-JenniferConnelly.jpg
Avatar
#3173 • • jukebox Guest
heh-he-hee, ikäpolveni pojujen ensi erektioiden emäntä:
samantha fox *sydän*
(oli ihan pakko) *nauru*
Avatar
#3174 • • jukebox Guest

REivaaja, 5.4.2009 19:32:
---
jukebox, 5.4.2009 19:11:
"ollos hyvä." vaikka ei toki sillä että osaltani olisin sinua täällä miellyttämässä vaan juuri(kin), koska raja se on r#*katessakin. enkä sen enempiä ole yhtäkään tietääkseni imarrellut (kuten asian ilmaisit) vaikkei se tuon taivaita muille ole kuuluva miten ks. rintamalla toimin tahi jätän toimimatta mutta, kun kerran y-viestiin viittasit niin tottahan tuo kaltaisista yhteydenotoista on se jopa siveellisin...riippuen luonnollisesti sisällyttäjän suomasta painoarvosta arvottomuutta välttäen.

---
Vaikuttimesi on mulle ihan yx vitun hailee.
Ei vaan oo kivaa jos täällä näkee samat kuvat kuin kuvat osiossakin. Makuasioihin en puutu. Tosin siitä vaan postailemaan, ei se mun maailmaa kaada. Voin laittaa nimiäkin jos tarviit.


aivan kuten omasi taasen minulle. eipä jo mainitsemiasi "samoja kuvia" ole itseni (tuota yhtä tallentunutta lukuun ottamatta) lisäksi tiettävästi vielä monikaan tänne postaillut joten löysää solmiota. ja, kun oman(kin) kantani ks. olen selväksi siihen suuntaan tehnyt niin ihmetystä herättää rivien lisääntyminen aiheesta (vaikkakin quottauksesta toki kyse) etenkin itsesi ehtiessä jo promoamaan: "kuinka se on sinulle se yks hailee". :))
Avatar
#3175 • • REivaaja Guest

jukebox, 5.4.2009 19:50:

aivan kuten omasi taasen minulle. eipä jo mainitsemiasi "samoja kuvia" ole itseni (tuota yhtä tallentunutta lukuun ottamatta) lisäksi tiettävästi vielä monikaan tänne postaillut joten löysää solmiota. ja, kun oman(kin) kantani ks. olen selväksi siihen suuntaan tehnyt niin ihmetystä herättää rivien lisääntyminen aiheesta (vaikkakin quottauksesta toki kyse) etenkin itsesi ehtiessä jo promoamaan: "kuinka se on sinulle se yks hailee". :))


Ajattelin etä keksit jonku trendin. Älä nyt haasta. Menee aikaa hukkaan :)
Avatar
#3176 • • jukebox Guest

REivaaja, 5.4.2009 19:54:
---
jukebox, 5.4.2009 19:50:

aivan kuten omasi taasen minulle. eipä jo mainitsemiasi "samoja kuvia" ole itseni (tuota yhtä tallentunutta lukuun ottamatta) lisäksi tiettävästi vielä monikaan tänne postaillut joten löysää solmiota. ja, kun oman(kin) kantani ks. olen selväksi siihen suuntaan tehnyt niin ihmetystä herättää rivien lisääntyminen aiheesta (vaikkakin quottauksesta toki kyse) etenkin itsesi ehtiessä jo promoamaan: "kuinka se on sinulle se yks hailee". :))

---

Ajattelin etä keksit jonku trendin. Älä nyt haasta. Menee aikaa hukkaan :)


heh, juu ei.
en "haasta". *piis*
wiwi

Posts: 1,575

#3177 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Christina Hendricks. Ihana!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#3178 • • jukebox Guest

wiwi, 5.4.2009 22:12:
Christina Hendricks. Ihana!


nainen + rööki = vastenmielistä.
Avatar
#3179 • • jukebox Guest
tila tequila