Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,411,475 views

sapeli

Posts: 11,768

#2621 • • sapeli jokukukamikä?
Olis kiva jos tän topikin vois pitää edes jotenkuten work-safena, ok? *piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#2623 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 24.2.2009 13:36:
Olis kiva jos tän topikin vois pitää edes jotenkuten work-safena, ok? *piis*


wöökseiffinä äs in insaid aut nipöl?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2625 • • Muussika Guest
Eiköhän jokainen voi seikkailla pokesivuilla halutessaan, tänne ei imho tarvi lettukuvia laitella.

Sen sijaan, musta nää haltijat oli aikast ihania roolihahmoja leffassa:
Avatar
#2626 • • Muussika Guest
Ja tällä naisella nyt vaan on kuumimmat örinäsoundit (Arch Enemyn laulaja Angela):
Avatar
#2627 • • jukebox Guest

Vampyrella, 24.2.2009 14:05:
Eiköhän jokainen voi seikkailla pokesivuilla halutessaan, tänne ei imho tarvi lettukuvia laitella.


paljon kitinää tyhjästä ja eipä tuota nyt niin "vakavasti" tarvinne ottaa.
Avatar
#2629 • • jukebox Guest

Vampyrella, 24.2.2009 14:13:
Ja tällä naisella nyt vaan on kuumimmat örinäsoundit (Arch Enemyn laulaja Angela):


varmasti juu (ja oksennus). hyh.
Freja

Posts: 8,775

#2630 • • Freja Sihteeri

jukebox, 24.2.2009 14:14:
paljon kitinää tyhjästä ja eipä tuota nyt niin "vakavasti" tarvinne ottaa.



Miten niin tyhjästä? Pyydettiin kuitenkin work-safe-topiccia, kun oita toosia alkoi hyppimään ruudulle. Minusta se on ihan ymmärrettävä pyyntö ja juuri sinun se tulisi vakavasti ottaa, eli olla enää postaamatta noita pokekuvia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#2632 • • jukebox Guest

Freja, 24.2.2009 14:18:
---
jukebox, 24.2.2009 14:14:
paljon kitinää tyhjästä ja eipä tuota nyt niin "vakavasti" tarvinne ottaa.

---


Miten niin tyhjästä? Pyydettiin kuitenkin work-safe-topiccia, kun oita toosia alkoi hyppimään ruudulle. Minusta se on ihan ymmärrettävä pyyntö ja juuri sinun se tulisi vakavasti ottaa, eli olla enää postaamatta noita pokekuvia.


no, mä nyt en paljon sun mielipiteistä perusta. todettakoon että jos alaston naisvartalo aiheuttaa näin kaltaista kitinää, lienee peiliin katsottavaa muillakin kuin postaajalla. ja mitä itse "lettuihin" tulee niin silmän voi ottaa kätöseen ja tarkistaa monellako sormella ovat laskettavissa ks. kuvat allekirjoittaneen postailujen pohjalta.
Freja

Posts: 8,775

#2634 • • Freja Sihteeri

jukebox, 24.2.2009 14:28:
no, mä nyt en paljon sun mielipiteistä perusta. todettakoon että jos alaston naisvartalo aiheuttaa näin kaltaista kitinää, lienee peiliin katsottavaa muillakin kuin postaajalla. ja mitä itse "lettuihin" tulee niin silmän voi ottaa kätöseen ja tarkistaa monellako sormella ovat laskettavissa ks. kuvat allekirjoittaneen postailujen pohjalta.



Ok no älä perusta mun mielipiteistä, mut voisitko ymmärtää edes muita jos he toivovat ettei pimppuja hyppelisi ruudulle, ja painotan nyt juuri tuota että työssä me kuitenkin ollaan ja jotkut tekevät töitä avokonttorissa.
Jos otat tuon kitinänä, niin varmasti sinullakin ehkä jotain ongelmia ymmärtää asiaa. Sinulta pyydettiin että voisiko jättää alapääkuvat toisaalle. Too much asked?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Cloud

Posts: 2,162

#2635 • • Edited Cloud Game Freak

lotrin elffit

Sen sijaan, musta nää haltijat oli aikast ihania roolihahmoja leffassa:


olihan ne aika cool. ot.na kyseInen tyty halusi omasta miniatyyristään games workshopin figupeliin niin iso tissisen ja pyllysen ettei se olis pysynyt pystyssä :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Timce

Posts: 5,381

#2636 • • Timce

Freja
Ok no älä perusta mun mielipiteistä, mut voisitko ymmärtää edes muita jos he toivovat ettei pimppuja hyppelisi ruudulle, ja painotan nyt juuri tuota että työssä me kuitenkin ollaan ja jotkut tekevät töitä avokonttorissa.



Boldasin noi muutamat kohdat. Oli ihan pakko. *iloinen*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#2637 • • Muussika Guest

Cloud, 24.2.2009 14:57:

olihan ne aika cool. ot.na kyseInen tyty halusi omasta miniatyyristään games workshopin figupeliin niin iso tissisen ja pyllysen ettei se olis pysynyt pystyssä :)



:D

No, en mä noista pelifiguureista niin perustakaan. :P Tontyyliset figuurit vaan taitaa myydä aika hyvin teinipoitsuille (omassa kodissa asuu yksi miltei 30 ikävuotta lähentelevä sellainen), eli ehkä se oli ihan ovela veto neidolta. ;)
Cloud

Posts: 2,162

#2638 • • Cloud Game Freak

Timce, 24.2.2009 15:01:
---
Freja
Ok no älä perusta mun mielipiteistä, mut voisitko ymmärtää edes muita jos he toivovat ettei pimppuja hyppelisi ruudulle, ja painotan nyt juuri tuota että työssä me kuitenkin ollaan ja jotkut tekevät töitä avokonttorissa.

---


Boldasin noi muutamat kohdat. Oli ihan pakko. *iloinen*


tosi hyvin sanottu ja boldattu, tosin pakko vitsillä sanoa.. töissä.. klubbarissa :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Occu

Posts: 2,528

#2639 • • Edited Occu
Mary-Louise Parker

Mary-Louise-Parker-2.jpg

--
..::MOI::..