Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,412,672 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#2561 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

jukebox, 17.2.2009 11:26:
ei tietoa tittelistä hänen saati nyt nimestään mutta aika sulotar on.<3



Aika maskuliiniset kädet. Ettei vaan olis...
Timce

Posts: 5,381

#2563 • • Timce

Lyylikki, 17.2.2009 12:18:
---
jukebox, 17.2.2009 11:26:
ei tietoa tittelistä hänen saati nyt nimestään mutta aika sulotar on.<3

---


Aika maskuliiniset kädet. Ettei vaan olis...



Mä mietein ihan samaa. Käsissä on enemmän karvaa, kuin Heidi Kriegerillä aikoinaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Amma

Posts: 2,383

#2564 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Timce, 17.2.2009 12:25:
---
Lyylikki, 17.2.2009 12:18:
Aika maskuliiniset kädet. Ettei vaan olis...
---
Mä mietein ihan samaa. Käsissä on enemmän karvaa, kuin Heidi Kriegerillä aikoinaan.


Tai sitten jengi on vaan jo niin tottunut siihen loputtomaan kuvankäsittelyyn, jossa kaikki mahdolliset "ylimääräiset" karvat ja näppylät poistetaan, että normaalitkin käsikarvat viittaa heti mieheen...

--
*etsiskel*

josbe

Posts: 1,982

#2565 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Timce, 22.1.2009 16:14:
Onpas siinä "naisellinen kroppa". :)


No jos naisellisuus ei oo muuta ku jalkapallon kokoiset tissit, niin ok. :)
josbe

Posts: 1,982

#2566 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Amma, 17.2.2009 12:38:
---
Timce, 17.2.2009 12:25:
---
Lyylikki, 17.2.2009 12:18:
Aika maskuliiniset kädet. Ettei vaan olis...
---
Mä mietein ihan samaa. Käsissä on enemmän karvaa, kuin Heidi Kriegerillä aikoinaan.

---

Tai sitten jengi on vaan jo niin tottunut siihen loputtomaan kuvankäsittelyyn, jossa kaikki mahdolliset "ylimääräiset" karvat ja näppylät poistetaan, että normaalitkin käsikarvat viittaa heti mieheen...


Ilman kuvankäsittelyäkin naiseudesta saa kuvien perusteella aika lailla ruusuisemman kuvan kuin todellisuus on. Jos esimerkiksi latinot ei niin tarkkaan vahaisi ihokarvojaan, niin suurimmalla osalla olis vähintäänkin tommoset viidakot käsissään. Ellei pahemmat.
Avatar
#2567 • • jesus Guest
EvangelineLilly2.jpg
Timce

Posts: 5,381

#2568 • • Timce

josbe
No jos naisellisuus ei oo muuta ku jalkapallon kokoiset tissit, niin ok. :)



Olenko mä sanonut jossain noin? Ne ovat osa naisellisuutta.

Anteeksi, jos olen loukannut Klubituksen karvakäsittäriä, mutta kokemani perusteella, nuo kuvassa olevan käsivarret ovar varsin karvaiset.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

josbe

Posts: 1,982

#2569 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Timce, 17.2.2009 12:49:
---
josbe
No jos naisellisuus ei oo muuta ku jalkapallon kokoiset tissit, niin ok. :)

---

Olenko mä sanonut jossain noin? Ne ovat osa naisellisuutta.

Anteeksi, jos olen loukannut Klubituksen karvakäsittäriä, mutta kokemani perusteella, nuo kuvassa olevan käsivarret ovar varsin karvaiset.


No emmä ainakaan loukkantunu. :D Ihan vaan kommentoin. Ja tuo jalkapallotissikommenttikin yritti olla varsin huumorissävytteinen. ;) Enkä yhtään ihmettele, jos nuo karvat on nykyihmisen (ja varsinkin vaaleitten suomalaisten keskuudessa) makuun runsaat, kun kaikenlainen karvoitus on ollu jo pidemmän aikaa niin out.
Amma

Posts: 2,383

#2570 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

josbe, 17.2.2009 12:45:
Ilman kuvankäsittelyäkin naiseudesta saa kuvien perusteella aika lailla ruusuisemman kuvan kuin todellisuus on. Jos esimerkiksi latinot ei niin tarkkaan vahaisi ihokarvojaan, niin suurimmalla osalla olis vähintäänkin tommoset viidakot käsissään. Ellei pahemmat.


IMHO eihän noi oo vielä viidakkoa nähneetkään - ne on vaan niin tummat, että erottuu. Mullakin on varmaan saman verran karvoja käsissä, mut ne sattuu olemaan niin vaaleita, ettei loista kovin kauas.

Tiedä sitten jos kaiffat selän takana kutsuukin lempinimellä karvakäsi-Amma tai jtn.... :D

--
*etsiskel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#2571 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
No mut on sillä muutenkin aika maskuliiniset kädet: isot kämmenet ja luisevat olkapäät. Jäin myös tuijottamaan tuota rinnan kohtaa, jossa ei mitään varsinaista tissiä siis ole nähtävillä. Ja mietin, että onko tuo emäntä ollenkaan.
Pätkis

Posts: 1,038

#2572 • • Pätkis Pikkis

Timce, 17.2.2009 12:49:

Anteeksi, jos olen loukannut Klubituksen karvakäsittäriä, mutta kokemani perusteella, nuo kuvassa olevan käsivarret ovar varsin karvaiset.



TÄÄ on miehen kommentti parhaimmillaan :D Vähän ohi aiheen mut paljonkohan sulla on KOKEMUSTA siitä kuinka karvaisia naiset on - ja paljonko sulta on vaan höylätty piiloon ilman että sä edes itse tiedät sitä *nauru*

Joo ei naiset ei oo karvaisia, naiset ei käy myöskään paskalla ikinä jne. ..Eri asia sit tietty, et mitä kaikkea on meidän kulttuurissa "naisellista" tai muutenkaan esteettistä tuoda esille *vink*

Ja siis mä oon kans NIIN loukattu.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Timce

Posts: 5,381

#2573 • • Timce

Pätkis, 17.2.2009 13:20:
---
Timce, 17.2.2009 12:49:

Anteeksi, jos olen loukannut Klubituksen karvakäsittäriä, mutta kokemani perusteella, nuo kuvassa olevan käsivarret ovar varsin karvaiset.

---


TÄÄ on miehen kommentti parhaimmillaan :D Vähän ohi aiheen mut paljonkohan sulla on KOKEMUSTA siitä kuinka karvaisia naiset on - ja paljonko sulta on vaan höylätty piiloon ilman että sä edes itse tiedät sitä *nauru*

Joo ei naiset ei oo karvaisia, naiset ei käy myöskään paskalla ikinä jne. ..Eri asia sit tietty, et mitä kaikkea on meidän kulttuurissa "naisellista" tai muutenkaan esteettistä tuoda esille *vink*

Ja siis mä oon kans NIIN loukattu.



-Piti kyllä mainita tuosta höyläämisestäkin, mutta enpä sitte halunnut pilata lievästi vittuilevaa viestiäni. Tottakai naiset höyläävät käsiään...Vai höyläävätkö? Kuinka moni esmes SINUN kaveripiirissä höylää käsiään?

-Kokemusta löytyy joitain tuhansia käsipareja.

-Naiset ovat karvaisia, toiset karvaisempia kuin toiset.

-Kaikki naiset käyvät paskalla, tämän jo tiesin.

-Anteeksi jos loukkasin. Voin tulla hyvityksenä ajamaan selkäsi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Pätkis

Posts: 1,038

#2574 • • Pätkis Pikkis

Timce, 17.2.2009 13:30:
Tottakai naiset höyläävät käsiään...Vai höyläävätkö? Kuinka moni esmes SINUN kaveripiirissä höylää käsiään?

-Anteeksi jos loukkasin. Voin tulla hyvityksenä ajamaan selkäsi.



Kuinka moni? öö... neljä -viis? plus mä? No siis en sano et kaikki on yhtä hysteerisiä, mut et mistäs sä sen tiedät - ei se päälle päin näy.

Selkäni ei kuitenkaan tarvitse apuasi, vaikka kieltämättä sieltäkin häiritseviä karvoja aika-ajoin löytyy... irtohiuksia siis. Mut et jos noi perusjutut säännöllisin väliajoin tulisit laittelee sileeks ni mä voisin siitä jäävällä ajalla sitten tehdä sulle vuorostani jotain hyödyllistä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Timce

Posts: 5,381

#2575 • • Timce

Pätkis, 17.2.2009 13:40:
---
Timce, 17.2.2009 13:30:
Tottakai naiset höyläävät käsiään...Vai höyläävätkö? Kuinka moni esmes SINUN kaveripiirissä höylää käsiään?

-Anteeksi jos loukkasin. Voin tulla hyvityksenä ajamaan selkäsi.

---


Kuinka moni? öö... neljä -viis? plus mä? No siis en sano et kaikki on yhtä hysteerisiä, mut et mistäs sä sen tiedät - ei se päälle päin näy.

Selkäni ei kuitenkaan tarvitse apuasi, vaikka kieltämättä sieltäkin häiritseviä karvoja aika-ajoin löytyy... irtohiuksia siis. Mut et jos noi perusjutut säännöllisin väliajoin tulisit laittelee sileeks ni mä voisin siitä jäävällä ajalla sitten tehdä sulle vuorostani jotain hyödyllistä.



No kyllähän mä tiedän, mulla on useampi tuhat käsiparia läpikäytynä, joten tietoa löytyy.

Pistä privaa, jos tarvitset apua. Keritsimet multa jo löytyykin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Pätkis

Posts: 1,038

#2577 • • Pätkis Pikkis

Timce, 17.2.2009 13:46:
---
Pätkis, 17.2.2009 13:40:
---
Timce, 17.2.2009 13:30:
Tottakai naiset höyläävät käsiään...Vai höyläävätkö? Kuinka moni esmes SINUN kaveripiirissä höylää käsiään?

-Anteeksi jos loukkasin. Voin tulla hyvityksenä ajamaan selkäsi.

---


Kuinka moni? öö... neljä -viis? plus mä? No siis en sano et kaikki on yhtä hysteerisiä, mut et mistäs sä sen tiedät - ei se päälle päin näy.

Selkäni ei kuitenkaan tarvitse apuasi, vaikka kieltämättä sieltäkin häiritseviä karvoja aika-ajoin löytyy... irtohiuksia siis. Mut et jos noi perusjutut säännöllisin väliajoin tulisit laittelee sileeks ni mä voisin siitä jäävällä ajalla sitten tehdä sulle vuorostani jotain hyödyllistä.

---


No kyllähän mä tiedän, mulla on useampi tuhat käsiparia läpikäytynä, joten tietoa löytyy.

Pistä privaa, jos tarvitset apua. Keritsimet multa jo löytyykin.


Must on ihanaa et sä kysyit niiltä kaikilta onks ne höylänneet käsikarvansa*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Timce

Posts: 5,381

#2579 • • Timce

jukebox
tykkäätkö noin paljon? postaanko extraa? xD



Postaa vaan, eihän tuo ole lainkaan hullumman näköinen. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#2580 • • jukebox Guest

Timce, 17.2.2009 14:04:
---
jukebox
tykkäätkö noin paljon? postaanko extraa? xD

---


Postaa vaan, eihän tuo ole lainkaan hullumman näköinen. :)


kiva kun tykkäät. :))