typ0, 26.3.2007 16:06:
jos lepakko polttaa röökii nii sit se muija ei kelpaa ees ulkoovi matoks
mä ihmettelen noita nyky eukkoja ku lähes jokasella roikkuu pölli huulessa ainakin ns. radalla.
onko se niin ihqua ryystää sitä käärittyä purua et sitten ei haittaa vaikka henki haisee paskalle ja maistuu lyijylle. Inhottava suudella tupakoitsijan suuta... ei herneitä...
mä ihmettelen noita nyky eukkoja ku lähes jokasella roikkuu pölli huulessa ainakin ns. radalla.
onko se niin ihqua ryystää sitä käärittyä purua et sitten ei haittaa vaikka henki haisee paskalle ja maistuu lyijylle. Inhottava suudella tupakoitsijan suuta... ei herneitä...
siis oiksti ei vaa pysty ihan liian hapokasta! joskus teininä seukkasin emännän kans joka röökas ja voi saakeli et mä avauduin. aina ku se meni vetää pöllii nii totesin no sit ei pussailla pariin tuntii.. kummasti rupes rauhenee se röökaamine =D
remozione, 27.3.2007 16:23:
OT, sorry: Tätä kans ihmettelen. Edellisellä ja viimeisellä Volume visiitillä (tais olla sinkkuluukku2) sai ihmetellä kun 6-7:n keskimääräistä paremman näköisen naisen porukka kiskoi röökiä yhdessä tuumin siellä "lounge" puolella. Menee hukkaan hyvä ulkonäkö :/ Ja tämä nyt vain ihan omasta näkövinkkelistä katsottuna.
Tää on tietty vähän enemmän vielä OT:ta, mutta samaa voi sanoa miesten tupakoimisesta. Ei sellaista hajuhaittaa voi sietää elämässään. Kun kaikki hengityksestä vaatteisiin haisee, niin johan menee halut.
KooKie, 28.3.2007 12:09:
Tää on tietty vähän enemmän vielä OT:ta, mutta samaa voi sanoa miesten tupakoimisesta. Ei sellaista hajuhaittaa voi sietää elämässään. Kun kaikki hengityksestä vaatteisiin haisee, niin johan menee halut.
Voiks tästä enää enempää mennä OT:ks? Ellei Alien laita kohta tänne jotain 5000 pikselin korkuisia uroskoiria.
niomic, 28.3.2007 12:32:
--- KooKie, 28.3.2007 12:09:
---
Voiks tästä enää enempää mennä OT:ks? Ellei Alien laita kohta tänne jotain 5000 pikselin korkuisia uroskoiria.
SE ON KISSA!
laitetaa tähän perään ny vaikka onki tainnu jo tulla
Charisma Carpenter:
Tuossa oli ehkä juuri tarkoituksena tuoda esille uroskoiruus, kun joku voisi ruveta viisastelemaan, että kyllähän kissat sopivat emäntätopikkiin tai jopa narttukoirat :(((