Keba, 16.2.2006 02:40:
Huooooh, mitään wavedisplayta tartte, opetelkaa levynne paremmin =P
Ei tarvii Ferrariakaan mutta hyviä ne silti on
33 posts, 2 pages, 13,066 views
Keba, 16.2.2006 02:40:
Huooooh, mitään wavedisplayta tartte, opetelkaa levynne paremmin =P
DjBeliar, 18.2.2006 16:02:
Iso vastalause NUMARKILLE!!! Numarkin laadun hyvin tuntien, olen sitä mieltä, että Numarkkeihin pitäisi hitsata runkoon semmoinen iso lenkki, mihin saisi vaijerin kiinni ja vaijerin toisen pään auton peräkoukkuun, jotta voisi huristaa miljoonaa motarilla, vetäen perässään Numarkkia!
Mainosvideot antaa aina sen paraatimaisen mielikuvan laitteesta. Siksi kannattaa ensin käydä jossain testaamassa ko. laite. Mikäli siihen ei siunaannu minkään sorttista mahdollisuutta, unohda koko juttu!!! Itse harhaudun ostamaan mainosvideoiden ja muiden hehkutustekstejen harhaan johtamana Technicsin SL-DZ1200:t CD soittimet, jotka ovat myöhemmin koituneet enempikin ongelmajätteeksi...
En tiedä lähtisinkö itsekkään vahvistamaan tota Numarkin paskaa laatua. Ainakin tän hetkisten soittimien (Axis-9) perusteella ei ko. merkistä voi paljoa negatiivista sanoa.Mr.Mystery, 18.2.2006 17:03:
---
Iso vastalause NUMARKILLE!!! Numarkin laadun hyvin tuntien, olen sitä mieltä, että Numarkkeihin pitäisi hitsata runkoon semmoinen iso lenkki, mihin saisi vaijerin kiinni ja vaijerin toisen pään auton peräkoukkuun, jotta voisi huristaa miljoonaa motarilla, vetäen perässään Numarkkia!
Mainosvideot antaa aina sen paraatimaisen mielikuvan laitteesta. Siksi kannattaa ensin käydä jossain testaamassa ko. laite. Mikäli siihen ei siunaannu minkään sorttista mahdollisuutta, unohda koko juttu!!! Itse harhaudun ostamaan mainosvideoiden ja muiden hehkutustekstejen harhaan johtamana Technicsin SL-DZ1200:t CD soittimet, jotka ovat myöhemmin koituneet enempikin ongelmajätteeksi...
---
Perkele, mun TTX:issä on varmaan sitten jotain vikaa kun ne on jo 2 vuotta kestäneet päivittäistä käyttöä ilman minkäänlaista vikaa.
Tässä jonkin aikaa mietittyäni olen päätynyt siihen tulokseen, että taidan hankkia itselleni Pioneerin kakssataset, koska
a) hinta-laatusuhde on kohdallaan
b) löytyy kaikki tarvitsemani toiminnot eikä mitään turhia härpättimiä
c) 0.1 pitchi vaan ei toimi, ei sitten ollenkaan.
olen sitä mieltä, että Numarkkeihin pitäisi hitsata runkoon semmoinen iso lenkki, mihin saisi vaijerin kiinni ja vaijerin toisen pään auton peräkoukkuun, jotta voisi huristaa miljoonaa motarilla, vetäen perässään Numarkkia!
Lähetin thomanille viestiä, sieltä vastattiin: Hei! Valitettavasti Pioneerin suhteen ei ole minkäänlaista tietoa. Arvelisin, että mennee ainakin maaliskuun loppupuolelle asti. Siitä on jo lähes 30 soittimen jono, eli kunhan Pioneerilta saadaan toimituksia, ne menevät ensin näihin jälkitoimituslähetyksiin.Illustrator, 18.2.2006 18:46:
Tonnisia ei muuten näytä tällä hetkellä olevan edes saatavilla thomanilta. Onkos kukaan sattumoisin kyselly millon noita tulee lisää?
Illustrator, 18.3.2006 13:48:
Pakko vielä kysyä, että onko porukalla ollut mitään ongelmia tonnisten tai kasisatasten kanssa?
Thomanilta tuli postia: "valitettavasti tilaamasi CDJ-800 malli on jo loppuunmyyty eikä enää saatavana. Tilauksesi on näin ollen automaattisesti peruuntunut."Illustrator, 27.3.2006 20:14:
Eipä tullu "mikroaaltouuneja", eikä "laukasualustaa". Tilaukseen lähti juuri 2 x Cdj-800mk1. Mp3 toistolla en varsinaisesti mitään tee ja tonnisiin kun ei ollu oikeen varaa tän vuoden puolella niin valinta oli helppoa. Eiköhän noissa oo taas soitinta moneksi vuodeksi.
Taitaa thomanin sivut olla vähän remontin alla, mutta muistaakseni siellä oli toi Hdx jonkin aikaa esillä. Hintaa oli muistikuvien mukaan 1700e/kpl. Ainakin omalta listalta jää ton perusteella kyllä pois. Niija joidenkin lähteiden mukaan Cdx:n valmistuslaatu ei ole aivan yhtä korkea kuin TTX:n. Tiedä sitten. Kyllä toi CDX tuntuu edelleenkin kiinnostavalta vaihtoehdolta. Varsinkin nyt kun mk1 kasisatasta ei ole enää saatavana.Billow, 29.3.2006 14:17:
Tuossa olisi myös hyvä vaihto ehto HDX Hard Drive CD/MP3 Player. Hintaa kyllä en tiedä. Itse olen ajattelut ostaa TTX:sien rinnalle.
Ja tuosta laadusta, sen verran että itse olen todella tyytyväinen ollut noihin TTX:siin. Niilä tulee kaksi vuotta täyteen ja ei mitään vikaa ollut.
Tietoa http://numark.com/
Video http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=2351%20