Enjoy.
drum'n'bass, freeform, hard trance
lisätiedot - kuuntele
25 posts, 2 pages, 9,276 views
nuance, 14.2.2006 09:52:
---
hardikaveri, 14.2.2006 09:22:
1 musamies krud
---
aha ju nou..
se teki kyl 13-14 vuotiaana jo niin hyvää musaa et mitäköhän se nykyään vääntää??
pitäis mennä kysyy latelta
se teki kyl 13-14 vuotiaana jo niin hyvää musaa et mitäköhän se nykyään vääntää??
pitäis mennä kysyy latelta
rjv, 14.2.2006 09:56:
Voi vittu Timo miks oot menny tällasta kiksupaskaa tekee.
Mua ainakin hävettäis ihan vitusti jos oisin sä. Äläkä rupee selittää mistään One Purposesta. Se oli _sun_ biisi mut mä vaan säädin vähän sitä rakennetta kasaan. Mulla ei oo osaa eikä arpaa siinä.
En ees tajuu miks vitussa mun nimi on siinä.
Sulla ei oo enää mitään tulemista junkkabileisiin, pysy vaan niissä vitun polkkabileissä. Siellä kaiken maailman polkka-adonikset ja kiksuhalinallet on ihan innoissaan tämmösestä vitun aivottomasta paskasta mitä jäbäki vaa suoltaa. Me junglistit ei tällasta skeidaa kaivata.
Joo pitihän se arvata et joku kynäniskanen junglisti kokee jalon kulttuurinsa uhatuksi! NIPSUJA FREEFORMEIHIN JA PENDUT LASERPOINTTEIHIN!!! 206!!! Älä sä rupee mulle soittaa suutas, vitun breiksinörtti.
rjv, 14.2.2006 10:06:
Tällä vitun spedeilyllä sä pilaat yhden niin loistavan musatyylin.
Se oli jo ihan tarpeeks pyhäinhäväistys et yhdistetään junkka ja tekno, mut viel junkka ja kiksupolkka.
Nää kaiken maailman Concord Dawnit, Pendulumit, Noisiat ja muut tuhoo joskus niin loisteliaan urbaanin musiikkityylin joka alunperin oli likaista ja maanläheistä soundia suoraan Lontoon kaduilta.
Nyt se kuulostaa lähinnä ahdistuneilta nörteiltä kolajuoman kanssa Cubasea räpläämässä, tai sit polkka-adoniksilta runkkaamassa reasonia ja pistämässä amenia halvan reesen päälle.
Vittu. Ray Keith or stfu.