Nuance - Fury Anthem V2

25 posts, 2 pages, 9,216 views

nuance

Posts: 1,963

#1 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Fiksailtu versio Furyissä 11.2 kuullusta kixupolccajunkka-anthemista.

Enjoy.
drum'n'bass, freeform, hard trance

lisätiedot - kuuntele
placiq

Posts: 1,260

#2 • • placiq Jorkki
hullun hyvää saundia kauttaaltaan *sydän*
glxblt

Posts: 109

#3 • • Edited glxblt neuronörtti
Miksaus on tosi selkeä ja krispi, eikä sillä osastolla tunnu olevan mitään vikaa. Soundit on myös jämerällä pohjalla ja toi bassosoundi.. *pihkassa*

Se kuuluisa mutta: miksaus on aika tyhjä alkupuolelta. Rummut ja basso on perkussioineen ja variaatioineen upeat, mutta missä se muu on? Lisäile soppaan jänskää efektiä ja pientä synadetaljia niin hommaan tulee napakasti ryhtiä ja fullnessia lisää. Ymmärrän toki, ettei kyseessä välttämättä ole lopullinen versio.

Loppupuolella sitten on aivan eri juttu, kun kixujunkkavaihde isketään lopullisesti käyntiin. Padit ja leadi täyttää juuri sen aukon mistä puhuin, leadi tosin saattaa olla aavistuksen liian kovalla mun makuun.

Hemmetin vakuuttavasti kyllä saatu kokoa soundiin ilman että homma menee täysin puuroksi, ja jotain kertoo miksauksen laadusta myös se, että biisi toimii hyvin 112kbps MP3:na. En itse osaisi.

keep it up *aplodit*
hrdkvr

Posts: 3,929

#4 • • hrdkvr KURGO
ihan paska!








:D


niin vissiin
toi komppi tulee uniin.. ei mitää perus ammeni apassia..

loppupuolen liidi toi mieleen teinivuosien demoajat.. siis hyvässä.. meiän demogruupin 1 musamies krud teki pari junkkabiisii jossa käytti kato samaa liidii.. no joo,,

mut siinä kohdassa kuitenkin tunnelma nousi kattoon..
ja mun mielestä tähän biisiin just sopiikin tollanen semikaaoottinen komppi eikä mikää tasa biitti (ja nyt en tarkoita 4x4)

bueno

--
-keep it hard-

fantazia

Posts: 329

#5 • • fantazia
Jep miksaus kuulostaa tosi jees. Kompit toimii ja bassosoundiinkin on selvästi nähty tarpeeksi vaivaa (murahtelee kivasti ja muuttuu myös tarpeeksi). Biisin rakentuu vaan vähän turhan hitaasti (enempi sisältöä). "Anthem-pädi" on ihan jees, mutta melodia ei tarpeeksi mieleenpainuva. Odotin myös jotain oikein repäisevää suparsoomelodiaa, mutta ei oikeen itselleni uponnut toi leadisaundi ja melodiakaan ei oikeen napannut. Mut tuotannon taso yleisesti tuntuisi olevan tarpeeksi hyvää, että uskon voivasi parempaankin :). Eli lisää sisältöä+melodia/leadi vaihtoon
rjv

Posts: 731

#7 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Voi vittu Timo miks oot menny tällasta kiksupaskaa tekee.

Mua ainakin hävettäis ihan vitusti jos oisin sä. Äläkä rupee selittää mistään One Purposesta. Se oli _sun_ biisi mut mä vaan säädin vähän sitä rakennetta kasaan. Mulla ei oo osaa eikä arpaa siinä.
En ees tajuu miks vitussa mun nimi on siinä.

Sulla ei oo enää mitään tulemista junkkabileisiin, pysy vaan niissä vitun polkkabileissä. Siellä kaiken maailman polkka-adonikset ja kiksuhalinallet on ihan innoissaan tämmösestä vitun aivottomasta paskasta mitä jäbäki vaa suoltaa. Me junglistit ei tällasta skeidaa kaivata.
hrdkvr

Posts: 3,929

#8 • • hrdkvr KURGO

nuance, 14.2.2006 09:52:
---
hardikaveri, 14.2.2006 09:22:
1 musamies krud

---


ville *sydän*



aha ju nou..


se teki kyl 13-14 vuotiaana jo niin hyvää musaa et mitäköhän se nykyään vääntää??
pitäis mennä kysyy latelta

--
-keep it hard-

nuance

Posts: 1,963

#9 • • nuance cov ops, combat, sunrise

hardikaveri, 14.2.2006 09:57:

aha ju nou..


se teki kyl 13-14 vuotiaana jo niin hyvää musaa et mitäköhän se nykyään vääntää??
pitäis mennä kysyy latelta



Niillähän on se bändi, Taipuva Luotisuora. Aika tiukkaa "progressiivista avaruusrokkia".
rjv

Posts: 731

#10 • • rjv neuron tuoppi kiitos


se teki kyl 13-14 vuotiaana jo niin hyvää musaa et mitäköhän se nykyään vääntää??
pitäis mennä kysyy latelta



afaik http://luotisuora.kaakao.org
good isht, tosin tota uusinta en oo kuullu. mut planetaariset ilmanpainevyöhykkeet on hyvis.
nuance

Posts: 1,963

#11 • • nuance cov ops, combat, sunrise

rjv, 14.2.2006 09:56:
Voi vittu Timo miks oot menny tällasta kiksupaskaa tekee.

Mua ainakin hävettäis ihan vitusti jos oisin sä. Äläkä rupee selittää mistään One Purposesta. Se oli _sun_ biisi mut mä vaan säädin vähän sitä rakennetta kasaan. Mulla ei oo osaa eikä arpaa siinä.
En ees tajuu miks vitussa mun nimi on siinä.

Sulla ei oo enää mitään tulemista junkkabileisiin, pysy vaan niissä vitun polkkabileissä. Siellä kaiken maailman polkka-adonikset ja kiksuhalinallet on ihan innoissaan tämmösestä vitun aivottomasta paskasta mitä jäbäki vaa suoltaa. Me junglistit ei tällasta skeidaa kaivata.



Joo pitihän se arvata et joku kynäniskanen junglisti kokee jalon kulttuurinsa uhatuksi! NIPSUJA FREEFORMEIHIN JA PENDUT LASERPOINTTEIHIN!!! 206!!! Älä sä rupee mulle soittaa suutas, vitun breiksinörtti.
rjv

Posts: 731

#12 • • rjv neuron tuoppi kiitos


Joo pitihän se arvata et joku kynäniskanen junglisti kokee jalon kulttuurinsa uhatuksi! NIPSUJA FREEFORMEIHIN JA PENDUT LASERPOINTTEIHIN!!! 206!!! Älä sä rupee mulle soittaa suutas, vitun breiksinörtti.



Tällä vitun spedeilyllä sä pilaat yhden niin loistavan musatyylin.

Se oli jo ihan tarpeeks pyhäinhäväistys et yhdistetään junkka ja tekno, mut viel junkka ja kiksupolkka.

Nää kaiken maailman Concord Dawnit, Pendulumit, Noisiat ja muut tuhoo joskus niin loisteliaan urbaanin musiikkityylin joka alunperin oli likaista ja maanläheistä soundia suoraan Lontoon kaduilta.

Nyt se kuulostaa lähinnä ahdistuneilta nörteiltä kolajuoman kanssa Cubasea räpläämässä, tai sit polkka-adoniksilta runkkaamassa reasonia ja pistämässä amenia halvan reesen päälle.

Vittu. Ray Keith or stfu.
nuance

Posts: 1,963

#13 • • nuance cov ops, combat, sunrise

rjv, 14.2.2006 10:06:
Tällä vitun spedeilyllä sä pilaat yhden niin loistavan musatyylin.

Se oli jo ihan tarpeeks pyhäinhäväistys et yhdistetään junkka ja tekno, mut viel junkka ja kiksupolkka.

Nää kaiken maailman Concord Dawnit, Pendulumit, Noisiat ja muut tuhoo joskus niin loisteliaan urbaanin musiikkityylin joka alunperin oli likaista ja maanläheistä soundia suoraan Lontoon kaduilta.

Nyt se kuulostaa lähinnä ahdistuneilta nörteiltä kolajuoman kanssa Cubasea räpläämässä, tai sit polkka-adoniksilta runkkaamassa reasonia ja pistämässä amenia halvan reesen päälle.

Vittu. Ray Keith or stfu.



EI VITTU OTTO ei mulla pidä pokka. Perjantaina studio+kalia?
rjv

Posts: 731

#14 • • rjv neuron tuoppi kiitos


EI VITTU OTTO ei mulla pidä pokka. Perjantaina studio+kalia?



Älä yritä. *eiei*
rjv

Posts: 731

#16 • • rjv neuron tuoppi kiitos
jäbät pilas ny kaiken :-(
-P

Posts: 4,972

#17 • • -P
lol fags, WINDE UP!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

display23

Posts: 3,069

#18 • • display23
No voi sun perkele ku rallattaa!

junglistit pysyy siel luolissa vaan, tasabiitti ja kiksupolkka junkka päräyttää.
timpalle heruu täl.
patient

Posts: 102

#19 • • patient
Hahah, Otto, tipahdin ihan totaalisesti. :D
Fintek

Posts: 75

#20 • • Edited Fintek random raver
Woohoo! *jiihaa**aplodit* Tulihan se sieltä ;D

[edit] Hei täh mitäh?! Miksi lo-fi?! :(