Kone-J - Satellite Ocean [Progressive]

7 posts, 1 page, 1,727 views

gerry

Posts: 979

#2 • • gerry
Laukkabasso toimii aina... Biisi kehitty rauhallisesti sekä hillitysti eikä perinteisesti close, haikka, clap periaatteel. Hillityn kehittymisen jälkeen se jatkaa hillittyä menoa eikä missään vaiheessa rajähä ja näinolleen onkin mielestäni oivaa chillout löhöilyosastoa joka toimii aina tiukkojen viisujen välil deejiiseteis.

Enemmän olisin itse yksityiskohtia lisänny (biisi tarjoa oivat puitteet monille pikku kikkailuille jotka nykyproges ovat miltei pakolliset) pannausta, dilaykikkauilua, "laukkaclosefillit" jotka antavat kivan mausteen tällaiselle hillitylle viisulle jottei siitä tulisi tylsä.

Biisin suvannon jälkeen kun meno jatkuu olisi voinut vielä perään toisen suvannon ja nostatuksen rakentaa.


Mutta hyvältä kuullostaa:)

--
by B.C.S

Kone-J

Posts: 124

#3 • • Kone-J
kiitos, rakentavasta kritiikista ja neuvoista :)
blender

Posts: 2,552

#4 • • blender Arcade | KAIKU
vaikka oon itsekin (vaikka kuinka monta kertaa) sortunut tekemään jo ennen tehtyjä juttuja niin se pisti tästä just ehkä eniten korvaan.. tuo pimpelipompeli juttu tuli ja meni, ja nyt se lähinnä yrjöttää aina ku sen kuulee :D -> tuli mielee andy moorin tuotanto huonolla tavalla.

Muuten biisist en oikee osaa paljoakaa sanoa, ehkä vähä irrallinen biitti melodiaan nähden... ja tuo samplen taivutustyyli on omasta mielest ihan toimiva jossai musas, mut ei täs; mut tästäkin on varmaan montaa mielipidettä :)

Biisin Plussat: Toimivia ideoita, biitti toimii ihan kivasti.

Miinukset: Ei saa oikeen mistään kiinni, sellanen selkeä juoni puuttuu, tai soundimaailma on liian levällään..
Nic.Silver

Posts: 148

#5 • • Nic.Silver wegezandnicsilver.com
Tää oli kyl iha loistava....*plur**aplodit* tulee kyl tosiaan mieleen Andy Moorin tuotanto...mut ei mun mielestä mitenkään huonolla tavalla...*hymy*! ootan kyllä innolla valmista versiota...*hih**joo*
Kone-J

Posts: 124

#6 • • Kone-J
hienoa etta on tullut jonkun verran kommentteja. Andy Moor oli todellakin jonkun verran inspiroiva tekija tassa tuotoksessa. :)