ROYAL WEEKENDER 11.2.2006 @ Turku

15 posts, 1 page, 1,597 views

Bio

Posts: 4,429

#1 • • Bio The Bullies / Pinky
Perjantai ei pääse, ni lauantai sit tänne.
Kivaa vaihtelua klubista ja barbista :)
Polka

Posts: 97

#3 • • Polka

lank, 11.2.2006 17:34:
Eilen oli niin nastaa et tänään kyl taas mennään.
mahtava mesta ja kivoi ihmisii =)



Täysin samaa mieltä!*joo*
rainy

Posts: 208

#4 • • rainy
Ei hitto pitää kyllä sanoa että en ole taas tainut pitkiin aikoihin edes tanssia niin paljoa kuin viime yönä! *plur* Saina yhden luokkakaverinkin mukaan ekaa kertaa ja siellä vedettiin rivissä pari tuntia putkeen. *sydän* Oli aivan mahtava ilta ja mukavia ihmisiä! Musiikki kyl iski tähän tyttöön. *tirsk*
delirium_

Posts: 291

#5 • • delirium_
oli kivaa juu ja paljon tuttuja *hymy*
mut miks ihmees bileiden täytyy alkaa jo ysiltä *ding*
samlainio

Posts: 1,264

#6 • • samlainio
no mut kylläpäs oli juhlat!! En sitte muista millon viimeks ollu jotain vastaavaa! Tuli kyl tanssittua ihan hullusti. Kummastelin vähän itekkin omaa kuntoa, mut ehkä se oli sen kossu rb:n ansiota. Pitäkää pojat huoli, ett ens kerral on samanlaiset tarjoukset!!

Aika mageesti oli vehkeet ja vempeleet laitettu paikal, ku funtsii ettei mihenkään saanu ripusta mitään (niinku naulalla seinään tyyliin). Ääni oli hyvä ja musiikki kyl loistavaa. Mulle henk.koht. maistu Richin house setit kumpanakin päivänä. Pisti jalat aika vippuralle. Ei muutaku jatkossaki vaa tällasta pojjaat!!

So nice!!
Iines

Posts: 74

#7 • • Iines
Onneksi tuli lähdettyy katsastamaan nämäkin kekkerit! ihan loistavaa musiikkia ja kivoja uusia tuttavuuksia!!! Lisää tämmösiä! Paikkakin oli kiva!
Kuisma

Posts: 220

#8 • • Kuisma
Nyt kyllä harmittaa ettei tullut tsekattua. Se on vaan se iänikuinen seuranpuute. *uuh*
Firefox

Posts: 47

#9 • • Firefox

Kuisma, 14.2.2006 02:25:
Nyt kyllä harmittaa ettei tullut tsekattua. Se on vaan se iänikuinen seuranpuute. *uuh*



No mikä ettei radalle voi lähteä ihan itsekseen? Mä olen yleensä liikenteessä ihan keskenäni, kun kaverit ei oikeen lämpee konemusiikille ja iteki oon aika tuore tapaus näissä kuvioissa. Ja kivaa on aina ollut :)

--
It*s now or never...

Veeru

Posts: 109

#10 • • Veeru D.U.G.
Jep jep. Viikonlopun univelat likipitäin kuitattu.

Lipputyttö kiittää kaikkia! (ja eritoten Samille kiits,
tuun toistekin jos vaan huolitaan, ja Helille kiits
lippuiluseurasta!)

Lauantain viimeiset biisit <3
Oli hieno tanssia pitkästä aikaa!

--
let your feelings slip (boy)
but never your mask (boy)
random blonde bio high density random blonde (boy)
blonde country blonde high density

Amuck

Posts: 2,396

#11 • • Amuck dub-i-dub

Kuisma, 14.2.2006 02:25:
Nyt kyllä harmittaa ettei tullut tsekattua. Se on vaan se iänikuinen seuranpuute. *uuh*



:(
Sun ois pitänyt laittaa Klubitukseen ilmoitus! "Onx seuraaa?!? Lähde munkaa royalweekenderiin!!?"
Mun ois varmaan pitänyt tehdä samoin, yhdelle päivälle olisin ehtinyt mutta "en jaksanut". :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

lank

Posts: 2,164

#12 • • lank www.djlank.com
Oli kyllä mahtava viikonvaihde, paikka itsessään lupaili jo jotain erityistä ja se olikin saanut Royalimaisen kosketuksen ja muuttunut näyttäväksi elektronisen musiikin taivaaksi ;)

Erityisesti fiilis oli erittäin kohdallaan molempina päivinä, musiikki oli hyvää ja livet loistavia, tällä kertaa voiton vei SYSM mutta myös MRWF tykitti taattua tavaraa.

Ei muutakun suuri kiitos järjestäjille ja musiikista vastanneille. DJ:t voisivat kirjoitella vähän soittolistoja julkisiksi, joitain biisejä tuli kyseltyäkin mutta muisti hieman pätkii, kiitos parin liiallisen wodkaredbullin =)

PS. Kuvia tulossa pikkuhiljaa..
cinnamon

Posts: 158

#13 • • cinnamon 2CV-spesialisti
Olipas mukavaa olla näissä kemuissa,vaikkakin ovella.*joo*
Lippuiluseuralle huisin iiiiso kiitos ja Royal:in porukalle kans.Tatut rokkas!!*sydän*