Kruuwi 25.2.2006 @ Kouvola

29 posts, 2 pages, 4,698 views

m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • m1kk3 no-life
täällä taas ollaan ihan varmasti *sydän**sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

teemu.

Posts: 47

#3 • • teemu.
Minkäslaista matskua täällä on arilta odotettavissa?! Ihan mielenkiinnolla odotan, harmi vaan kun itse ei pääse tuolloin paikalle *uuh* aamun tunneilla on noustu tuolloin bussiin ja käännetty kohti, toivottavasti, slovakian lumisia ja aurinkoisia after ski maisemia *iloinen* ..ja kyl mä viel joku päivä opin sOOmeekin kirjottaa *dissaa*
baty

Posts: 1,607

#4 • • baty TranceConnection

teemu., 9.2.2006 23:06:
Minkäslaista matskua täällä on arilta odotettavissa?! Ihan mielenkiinnolla odotan, harmi vaan kun itse ei pääse tuolloin paikalle *uuh* aamun tunneilla on noustu tuolloin bussiin ja käännetty kohti, toivottavasti, slovakian lumisia ja aurinkoisia after ski maisemia *iloinen* ..ja kyl mä viel joku päivä opin sOOmeekin kirjottaa *dissaa*




Ajattelin soittaa ihan pelkkää HC:tä.. Tompan pyynnöstä! *pahis*


Tai sit otan mukaan "kevyttä" trancea, paljon ois hyllys loistavia uusia ja vanhoja biisejä *enkeli*
DJ Tomppa

Posts: 768

#5 • • DJ Tomppa

baty, 10.2.2006 07:48:
---
teemu., 9.2.2006 23:06:
Minkäslaista matskua täällä on arilta odotettavissa?! Ihan mielenkiinnolla odotan, harmi vaan kun itse ei pääse tuolloin paikalle *uuh* aamun tunneilla on noustu tuolloin bussiin ja käännetty kohti, toivottavasti, slovakian lumisia ja aurinkoisia after ski maisemia *iloinen* ..ja kyl mä viel joku päivä opin sOOmeekin kirjottaa *dissaa*

---



Ajattelin soittaa ihan pelkkää HC:tä.. Tompan pyynnöstä! *pahis*


Tai sit otan mukaan "kevyttä" trancea, paljon ois hyllys loistavia uusia ja vanhoja biisejä *enkeli*



Nii just... HC-punkkia mä kyl tarkoitin...*nauru*

Ei kun tulosssa varmaan kaikilta kolmelta soittajalta varsin sekalaista settiä huosea, progea ja trancea, uutta sekä vanhaa. Mulla ainakin mielessä jo paljon hyviä biisejä jotka on jääny viimeaikoina soittelematta...
m1kk3

Posts: 5,560

#6 • • Edited m1kk3 no-life

DJ Tomppa, 13.2.2006 12:39:

Ei kun tulosssa varmaan kaikilta kolmelta soittajalta varsin sekalaista settiä huosea, progea ja trancea, uutta sekä vanhaa.



mitäs se on ? *tirsk*


mut joo ei olis enää kauhian montaa päivää. kyllähän tätä onkin taas ootettu. I *sydän* Kruuwi

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

Posts: 768

#8 • • DJ Tomppa
Dodii... vajaa viikko viel... Pysykää kuulolla parin seuraavan kuun bileistä, luvassa mukavaa musaa/soittajia!

...Vielä kun löytäis jostain ehjät cd-soittimet lauantaiksi...*toktok*
m1kk3

Posts: 5,560

#9 • • m1kk3 no-life
jeah! *tanssittel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

Posts: 768

#10 • • DJ Tomppa
...No band, No Tickets, niinku meillä Kouvolassa on tapana mainostaa...*pahis*
baty

Posts: 1,607

#11 • • baty TranceConnection
pari päivää viel *kuolaa*

veikkaan että allekirjoittaneelta tulee aika sekalainen trance setti, uutta ja vanhaa, nopeeta ja hidasta.. but it´s all good buddy*sydän**plur**pahis*
Arctos

Posts: 634

#12 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Täältä sataa kannatusta. Kiva nähä et jotkut jaksaa ja uskaltaa järkätä kekkereitä ihan paikallisin voimin.

Ite en valitettavasti pääse. Iski lapsenvahtivuoro.. *blush*

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

DJ Tomppa

Posts: 768

#13 • • DJ Tomppa

Arctos, 23.2.2006 19:32:
Täältä sataa kannatusta. Kiva nähä et jotkut jaksaa ja uskaltaa järkätä kekkereitä ihan paikallisin voimin.

Ite en valitettavasti pääse. Iski lapsenvahtivuoro.. *blush*



No mutta! Tervetuloa toiste! laitoinkin privaa tulemaan josko löytyis hyvä päivä...*vink*

Ja juu, paikallisin voimin mennään vielä, saas nähdä mitä tuleman pitää...
m1kk3

Posts: 5,560

#14 • • m1kk3 no-life

DJ Tomppa, 23.2.2006 20:24:

paikallisin voimin mennään vielä, saas nähdä mitä tuleman pitää...




ja hyvä että mennään, soittaa meinaan nää paikalliset aivan HELVETIN loistavaa musiikkia ja hyvin soittavatkin *hihu* *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

Posts: 768

#15 • • DJ Tomppa

mikkelsson, 23.2.2006 20:25:
---
DJ Tomppa, 23.2.2006 20:24:

paikallisin voimin mennään vielä, saas nähdä mitä tuleman pitää...

---



ja hyvä että mennään, soittaa meinaan nää paikalliset aivan HELVETIN loistavaa musiikkia ja hyvin soittavatkin *hihu* *sydän*



...Myö ainakin kovasti yritetään...*possu*
DJ Tomppa

Posts: 768

#16 • • DJ Tomppa
Tänään!

Viime hetken lisäys viel lineuppiin, Niki Fiiliksestä lupautui tulemaan kans muutaman levyn kansssa mestoille.
baty

Posts: 1,607

#17 • • baty TranceConnection

DJ Tomppa, 25.2.2006 11:35:
Tänään!

Viime hetken lisäys viel lineuppiin, Niki Fiiliksestä lupautui tulemaan kans muutaman levyn kansssa mestoille.



loistavaa*aplodit*
m1kk3

Posts: 5,560

#19 • • m1kk3 no-life
joks kohta saa alotella *känni**tirsk*


*plur*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti