45 posts, 3 pages, 9,096 views
Dianah, 8.3.2006 17:18:
Nonii just..Aina ku on bileet, ni mul ei oo seuraa sinne. V*tun hienoo....Saattaa olla, että joutuu jättämää välii.....
ei siel oo yksin kivaa olla..
mut taas toisaalta.......
sit v*tuttaa paljo enemmän, jos jättää välii...
pulma
Dianah, 8.3.2006 17:38:
Pitää nyt kyl kattoo..
satumetsä, 8.3.2006 17:46:
---
Dianah, 8.3.2006 17:38:
Pitää nyt kyl kattoo..
---
Sinne vaan. Mäkin menny monesti yksin. Ja ehkä tänäänkin. Saa tulla juttelemaan
baty, 8.3.2006 17:33:
yritän saada poltettua muutamat mixtapet mukaan. eli muutama eka joka nykii mua hihasta saa omakseen sellaisen..
mikkelsson, 8.3.2006 18:04:
---
yritän saada poltettua muutamat mixtapet mukaan. eli muutama eka joka nykii mua hihasta saa omakseen sellaisen..
---
minkäslaista osastoa siinä teipillä olis tarjolla, oikeen rankkaa vai ei-ihan-niin rankkaa :)
baty, 8.3.2006 19:40:
---
mikkelsson, 8.3.2006 18:04:
---
---
minkäslaista osastoa siinä teipillä olis tarjolla, oikeen rankkaa vai ei-ihan-niin rankkaa :)
---
kevyttä..

baty, 9.3.2006 04:18:
Harvoin on ollut näin mieletön fiilis soittaessa. nautin joka minuutista!! Kiitos teille!!

.
, oli aivan loistava lopetus illalle, herra kyl osaa rakentaa settiä ja soittaa todella hyvin. Itelle ei tosiaan toi polkkakiksuosasto oo aikasemmin kolissu mutta nyt täytyy alkaa muuttelemaan käsityksiä siltäkin osin (olkoonkin että toi ei tainnu olla sieltä ihan rankimmasta päästä;), jotenkin tossa Batyn soittamassa musiikissa on hirveesti energiaa ja draivia, ja kun näkee että deejiillä on hauskaa soitellessa ja hymy korvissa, se tarttuu kyllä tanssilattiallekin. :)
. Mutta hauskaa oli, kiitoksia siitä kaikille asianosaisille ja erityisesti niille jotka sinne tanssilattialle vaivautuivat.
Pääsiäisenä sitten tosiaan jatketaan :)