[reiv:]nation Tour 2006 - Vaasa 17.3.2006 @ Vaasa

74 posts, 4 pages, 15,478 views

serotonot

#61 • • serotonot Paul Easy
Oli kyllä näpsäkät tsembalot!

Kivaa oli niin bileissä kuin matkalla sinne ja takaisin ja kaikkena aikana siinä välillä. Kiitos siitä ihmisille jotka ovat siihen syyllisiä :)
matlåck

#62 • • matlåck
Hieman joutuu antamaan pyyhkeitä gigan suuntaan järjestelyistä. Klo.22 kun olisi pitänyt alkaa soittamaan niin levysoittimista tai soundeista ei ollut tietoakaan. Sitten monitoroinnin puutteesta tai väärin kytkemisestä johtuen miksauksesta ei tullut mitään. Hyvänä priorisointisääntönä voisin sanoa että ensin kannattaa hoitaa äänet kuntoon ja sen jälkeen vasta valot,screenit ja dekot. Nyt asia taisi olla päinvastoin.

Noh, bileiden kokonaisuuden kannalta noilla mun kokemilla vastoinkäymisillä tuskin oli paljonkaan merkitystä koska ihmisiä ei alkuillasta ollut paljoa.

Muuten sitten takahuoneessa tulikin hyviä settejä. Erityisesti kiva oli kuulla Rasmuksen live kun olen sen aina aiemmin missannut. Mukavat ihmiset auttoivat toipumaan alkuillan vitutuksesta ja taisi alkoholillakin olla osuutta asiaan.
anniini

#63 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a
Juu viihtyi kyl ihan mainiosti, kiitos siitä kaikille ihanille ihmisille, jotka edesauttoivat hauskan illan onnistumista. Illan paras yllätys oli kyllä kiksukaraoketiimini toisen osapuolen Protesti-Antin ilmestyminen paikan päälle. :D mutta mitä musiikkiin tulee, niin HUH HUH kun tuli tykättyä taas Coman matskusta! kyl siel tanssilattialla taas meni melkein koko ilta, kun vielä perään Poliisi-Antti tuli viskeleen muutamia niin herkkupsykeralleja. siel tuli kaks omaa lempparia, visual contactin gain over(toive toteutui *plur*) ja ah se niin jumalainen biisi, johon en varmaan ikinä kyllästy, eli voidin 3rd dimension. *sydän*

jatkot oli kyl aika katkonaiset, mutta ei se mitään. hauskaa oli loppuun saakka. :D

edit. peepe-hani: ole hyvä. :) ja tulkaahan toistekin. vuodesohvani on teille aina avoinna. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

UzU

#64 • • UzU [33100]

anniini, 19.3.2006 17:19:
edit. peepe-hani: ole hyvä. :) ja tulkaahan toistekin. vuodesohvani on teille aina avoinna. :D

Ja mä varaan sen jenkki-sängyn again!
anniini

#65 • • anniini a-double n-double i-n-a

UzU, 19.3.2006 18:00:
---
Ja mä varaan sen jenkki-sängyn again!

se on luonnollisesti varattu sulle taas. ^^

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Protesti

#66 • • Protesti

anniini, 19.3.2006 17:19:
Juu viihtyi kyl ihan mainiosti, kiitos siitä kaikille ihanille ihmisille, jotka edesauttoivat hauskan illan onnistumista. Illan paras yllätys oli kyllä kiksukaraoketiimini toisen osapuolen Protesti-Antin ilmestyminen paikan päälle.

Onnistunut ilta kaikin puolin. Yllätyskin onnistui täysin. Olin kyllä supernaamat, mut niin oli tarkoituskin. En tiedä oliko tilani, huono artikulointini vai kielimuuri ongelmana, kun jekkukolani ei sisältänytkään jekkua. Musa oli loistavaa ja sitä tulikin sitten asianomaisille hehkutettua.
isfnbojbbssn

#67 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

matlåck, 19.3.2006 11:51:
Hieman joutuu antamaan pyyhkeitä gigan suuntaan järjestelyistä. Klo.22 kun olisi pitänyt alkaa soittamaan niin levysoittimista tai soundeista ei ollut tietoakaan. Sitten monitoroinnin puutteesta tai väärin kytkemisestä johtuen miksauksesta ei tullut mitään. Hyvänä priorisointisääntönä voisin sanoa että ensin kannattaa hoitaa äänet kuntoon ja sen jälkeen vasta valot,screenit ja dekot. Nyt asia taisi olla päinvastoin.

*eiei*

--
dasinoaisnvs

#69 • • Joe Le Bon Guest
Iloiset bileet ja muutenkin viihdyttävä reissu! Kiitos!

Toivottavasti nitkuhuoneen kytkentävirheistä johtunut mahdoton soittoympäristö ei pahemmin kuulunut tanssilattialle...
Sssan*

#70 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
jehe!EriKivat bileet oli; hyvää musiikkia ja mukavia ihmisiä *hymy* olin helpottonut että ilmestyttiin paikalle....Lisää tätä *jiihaa*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

sparffo

#71 • • sparffo Team Aerobic
yks juttu vielä!
olisko kellään kuvia, tai linkkiä missä pääsis tsiigaan niitä? valokuvaajia oli paljon, joten eiköhän niitä löydy? *hymy*
mun late night with kamera känny ei yleensä oikeen skulaa, joten parempaa matskuu olis kiva nähdä *nauru**nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

eerkom

#74 • • eerkom
oli kyl hunajainen ilta. saundi uppos kummallakin puolella aika pitkälti täysin!
kiitsa ja kilo plurii kaikille asianomaisille.