SLAM IT! LAUNCH PARTY 7.4.2006 :: DJ FRESH (BREAKBEAT KAOS, BAD COMPANY UK) 7.4.2006 @

98 posts, 5 pages, 20,084 views

patient

Posts: 102

#81 • • patient
Kiitos tooosi hienoista bileistä, mulla oli ainakin hyvä meininki koko illan. *jiihaa*
tomii

Posts: 3,594

#82 • • tomii kallion herttua
Voi ristus nää oli kyllä vähintään toisiksi parhaat, tai ellei parhaat tän vuoden bileet, jos multa kysytään. Hesari oli täynnä ja basso paukku ja jengi oli märkänä kuin tiskirätit tanssilattialla. Ei voi kun sanoa, että kyllä tykkäsin ja isosti. *joo*

Oli kyl sellaista liekitystä se Freesin setti, että oksat pois! Ihan päälikköäijä! Ja päälikköbuukkaus, varsinkin, kun ottaa huomioon, että nää oli rundin korkkausbileet. *joo* Mut ei pidä kyl todellakaan väheksyy muidenkaan settejä ja sen huomaa nyt jaloissa, kun tuli oltua heti alusta asti lattialla ja lähettyä vasta lopussa *nauru*. Ja tosiaan ämcee oli aikalailla sopivasti äänessä ja nosti hyvin fiilistä niiku pitääkin. Että isoo kättä kaikille, jotka teki tänkin kokemuksen mahdolliseksi *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

mixmaoster

Posts: 54

#83 • • mixmaoster everyone loves him
Freshihän nosti tunnelmaa enemmän kuin mahdollista. MC tosiaan toimi hyvin. Äärihyvät kekkerit!!

Tänään joutuu kyl venyttelee ... .. *hihu*

--
Life is random

-qwr-

Posts: 117

#84 • • -qwr- antifeidari
NÄÄ OLI BILEET ISOLLA BEELLÄ!

Meno oli aivan mahtavaa.. jengi tanssi pöydillä ja rappusilla ja joka puolella. Tuolla oli ihmisiä pitämässä hauskaa niin kuin allekirjoittanutkin.

KIIIITOS järkkäreille ja ihmisille jotka oli tannsimassa ! tällasia lisää!
Snaggo

Posts: 1,147

#85 • • Snaggo ;__;
vituttaa. ei voinut laittaa mainokseen että ovelta k-20, eikö? stna! :(((

--
bojoing.

Individual

Posts: 10,942

#86 • • Individual HYPNO!

Snaggo, 8.4.2006 13:44:
vituttaa. ei voinut laittaa mainokseen että ovelta k-20, eikö? stna! :(((



Kieltämättä jos bilemainoksessa sanotaan ekalla sivulla, että:

k-18
22-04
10 egee ineen.


Niin täyttää se IMO perseilyn tunnusmerkit. *eiei* Pettymys on varmaan kova tällä hetkellä. Päivitetään ne tiedot siihen MAINOKSEEN, eikä oleteta, että asiakas lukee kaikki 12 sivuu, jos siellä jossain sattumoisin onkin maininta sisäänpääsyjärjestelyistä.

Tämäkin teksti tuolla kalenteri-osiossa kyllä jättää aika lailla tulkinnanvaraa:

Rajallinen määrä ennakoita saatavissa Lifesaverista (Viiskulma) ja Streetbeat (Aikatalo, Mikonkatu 8). Ennakon hinta 10e, ja suositellaan poistamaan jotta pääsy tapahtumaan sujuu ongelmitta.

Eli mitä tuo tarkoittaa? Sitä, että ennakolla pääsee jonon ohi vai sitä, että 18 vuotiaat pääsevät ennakolla sisään paikkaan, jonne yleensä vaaditaan 20 vuoden ikä?
wammi

Posts: 627

#87 • • wammi
i got pleasure from the bass..

KIITOS*piis*
dubious

Posts: 158

#88 • • dubious ribidim
Aivan helmee tavaraa, jalat vieläkin kiittää ihan jokaista DJ:tä jota oli ilo kuunnella! Ei oo tosiaan hetkeen tullut kuultua näin paljon ja hyvää d&b:tä yhden illan aikana, joten suuri kiitos järjestäjille, ja lisäkiitokset MC:stä - meitsi tykkäs!

10* + papukaijamerkki!
Avatar
#90 • • tauski Guest
Joo olipahan pirskeet. Tanssilattia oli ehkä turhan täys kun tykkään että on tilaa heilua :). Helposti kolahtaa kyynärpää jonkun naamaan.
tes la rok

Posts: 258

#91 • • tes la rok
moikka! freshiltä kiiitokset jengille, ja kuin myös minulta! jäbä sanoi että samanlaista sähköä yleisön ja deejiin väliltä ei liian usein välity!

toi k18 juttu on tosi ikävä, ja oon helvetin pahoillani tosta.. hesarilla vaihtui ravintolapäälikkö alkuviikosta ja monet jutut mistä oltiin sovittu muuttui paria päivää etukäteen ja tosta tiedosta en ollut itse tietoinen.. helvetin ikävä juttu :(((
ennakolla pääsi sitten kaikki 18v sisään...

kuvia tulossa alkuviikosta!! piis :)
inneah

Posts: 704

#93 • • inneah ...Trust no one...
Olipas hauskaa! *nauru*
Kiva porukka siinä ja musa oli kyllä hyvin kolahtavaa mutta koin tärkeemmäksi juoda niin meni hiukan ohi tuo itse "tapahtuma" *känni*

Kaikki toimi tällä kertaa hyvin *iloinen* (tarkoittaen siis hesaria *tirsk* )

--
nahkalakanat

nuance

Posts: 1,963

#94 • • nuance cov ops, combat, sunrise

inneah, 10.4.2006 14:06:
Olipas hauskaa! *nauru*
Kiva porukka siinä ja musa oli kyllä hyvin kolahtavaa mutta koin tärkeemmäksi juoda niin meni hiukan ohi tuo itse "tapahtuma" *känni*

Kaikki toimi tällä kertaa hyvin *iloinen* (tarkoittaen siis hesaria *tirsk* )



"hei olen linnea ja olen humalassa" *pus*
inneah

Posts: 704

#95 • • inneah ...Trust no one...

nuance, 10.4.2006 15:31:

"hei olen linnea ja olen humalassa" *pus*



EIKÄ!!! *nauru*
Jätä mut jo rauhaan *senkin*

--
nahkalakanat

nuance

Posts: 1,963

#96 • • nuance cov ops, combat, sunrise

inneah, 10.4.2006 15:33:
EIKÄ!!! *nauru*
Jätä mut jo rauhaan *senkin*



Sen minkä irkkiin suoltaa sen edestään löytää!
Siren

Posts: 826

#97 • • Siren Seinäruusu
Täytyy kyl yhtyy edellisiin, mahtavaa oli! ekat DnB bileet ja kolahti kyl ihan täysil! *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Roope Ankka

Posts: 343

#98 • • Roope Ankka
Ihan ok bileet huolimatta siitä, että paikka oli pullollaan kännisiä menninkäisiä. Tosin tyhjää tilaa sai sitten hakemalla hakea...