Poloroid - So Damn Beautiful (Bootleg Remix)

17 posts, 1 page, 3,796 views

Holle

Posts: 793

#4 • • Holle Beach X Member
Kyllä tää meikäläisellä kolis ainakin tosi hyvin! Hävettää tunnustaa, mutta meikä ei oikeesti muista koskaan kuulleeni alkuperästä.
Sphyxia

Posts: 3,308

#5 • • Edited Sphyxia Maracujá!
En minäkään koskaan alkuperäiseen ole ehtinyt tutustua, mutta tämä ainakin kolahti.

Taitavasti väsätty, ei oikein uskalla tämmöistä nannaa ollenkaan kritisoida. *hih* Perkussiot, piano, voksut, rullaava bassolinja ... ihana kokonaisuus kertakaikkiaan.

So damn beautiful!
remotion

Posts: 5,283

#6 • • remotion nostatus guru
tässä ei kyllä ollut mitään mikä ois napannut. lukuun ottamatta noita ripattuja vokaaleita.
yllättävän laimee, sori.
hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
hyvin tuotettua mutta muuten kyllä mitäänsanomaton..
ei oikee ollu nyt mitää hookkia mihin tarttua .. ihan ok taustamusaa
*nenätruvella kaivaessa*

--
-keep it hard-

remotion

Posts: 5,283

#8 • • Edited remotion nostatus guru
mielestäni ihan paskasti tuotettu, ei pahalla :D jopa melkoisen vaikeaa saada näin ponetonta aikaiseksi.
Tosin tässä kyllä vaikuttaa sekin että oma referenssi on tuo dogzillan remix joka on todellinen helmi, eli rima on korkealla ja hyvä niin.
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO

Remotion, 28.3.2006 10:05:
mielestäni ihan paskasti tuotettu, ei pahalla :D



w00t

kyllähän tää teknisesti hyvältä kuulosti.. mut itse kappale oli aika

--
-keep it hard-

m1kk3

Posts: 5,560

#10 • • Edited m1kk3 no-life
eilen Westin keikan jälkeen mietiskelinkin että minkä version se soittikaan tästä, ja tää remixihän se ilmeisesti oli *jiihaa* Uskomattoman hyvä remixi, pääosassa on noi ihanat vokaalit niinkun pitää ollakin, noi rummuttelujutut tossa taustalla kuulostaa tosi hyvälle ja toi pianonostatus on niiiin upea *sydän*. Ei tää musta mitään kauhean poppia oo, ei todellakaan. Musta tää eroaa todella kivasti loputtomasta progetrancesuosta pirteällä saundillaan ja meiningillään ja tää toimi ainakin itelle eilen tanssilattialla kuin jyrä *hikoil*. Yks mun tän hetken ehdottomia lemppareita <3 Olisko tälle mahdollista julkaisua jopa tiedossa ? Edes jonkinlaista ? :) Ostaisin!

Ja onnittelut siitä että tää on päässy noinkin kovan nimen soittoon, way to go! *iloinen*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

AlexS

Posts: 1,389

#11 • • AlexS kummasetä
Tykkäsin! Oon jo jonkun aikaa fanitellu Beetseekersiä.
Muutamassa biisissä todella BTmäistä-menoa, which is nice! *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Mind Movements

Posts: 321

#12 • • Mind Movements
Mukava kuulla et toimi tanssilattialla. Remix Hieman tuntuu jakavan mielipiteitä ja kieltämättä ideapuolella ei niitä rikkaimpia biisejäni, mutta näin nyt tällä kertaa. Julkasua ei varmaankaan, en tosin tiedä onko tätä tarjottu eräälle bootlegeihin erikoistuneelle lafkalle. Asiaa hoitaa toinen taho, voisi jossain vaiheessa hieman tiedustella.


AlexS, 17.4.2006 10:49:
Tykkäsin! Oon jo jonkun aikaa fanitellu Beetseekersiä.
Muutamassa biisissä todella BTmäistä-menoa, which is nice! *hymy*



BT:tä kyl diggailen kovasti, jotain vaikutteita kaiketi sieltä sit tarttunu :)
Individual

Posts: 10,942

#15 • • Edited Individual HYPNO!
Jokaisella tietenkin on oikeus omaan mielipiteeseensä, ainakin toivon niin, mutta en kyllä pahalla tahdollakaan saa tästä paskasti tuotetun kuuloista. Soundit olivat kaikki balanssissa, mikään ei hyökännyt silmille, ei kumissut edes noissa mun sterkoissa. Tuotos oli ilmavan kuuloinen ja kaikille elementeille oli annettu juuri sopivasti tilaa.

Kuuntelinpa sitten referenssiksi heti perään Paul van Dykin Reflections cd:ltä kappaleen Nothing but you (itseasiassa vuorotellenkin) ja en todellakaan voi sanoa, että se kappale, jonka tuotantoprosessi on varmasti resurssiensa puolesta aika eri kalibeeria kuin Lumella, eroasi niin hirvittävästi tästä, että luonnehdinta: "aivan paskasti tuotettu" puoltaisi paikkaansa. Tottahan toki tuo voisi paremmin potkia munille ainakin kickinsä puolesta, joskin basso-osasto oli muuten sangen muikea, eikä kicki todellakaan ollut mikään muovinen yyberpolccakicki. Lievää pumppausta olin havaitsevinani (voin kuulla väärinkin).

Silti hyvä tuotos. Tämä Finnvoxille masteriin, niin vot. :)

edit: Se, että soiko tällainen musiikki mun kotona, niin vastaus on että hyvin harvoin nykyään, mutta vaikkei jostain musiikkityylistä tai kappaleesta pidäkään, niin ei se sulje pois sitä, ettei sille tuotannolle voisi antaa kredittiä, silloin kun aihetta on. Monethan meistä ovat valmiina manaamaan Justin Timberlaken esittämän musiikin alimpaan helvettiin, mutta olisi _todella_ kiva tietää, miten helvetissä kyseisen artistin "Pop" kappale on saatu kuullostamaan niin hienolta tuotantonsa ja soundien puolesta.
Sphyxia

Posts: 3,308

#16 • • Sphyxia Maracujá!

Remotion, 28.3.2006 10:05:
mielestäni ihan paskasti tuotettu, ei pahalla :D jopa melkoisen vaikeaa saada näin ponetonta aikaiseksi.
Tosin tässä kyllä vaikuttaa sekin että oma referenssi on tuo dogzillan remix joka on todellinen helmi, eli rima on korkealla ja hyvä niin.



WTF? *whaat* *ding*

P.S. Toimi yhtä hienosti Kaapelilla kuin himassa. *joo* Melkein ainoa helmi Westin setissä ...
remotion

Posts: 5,283

#17 • • remotion nostatus guru
eiköhän tätä mun kommenttia ole ruodittu ihan riittävästi. liekö sitten viimeistellympi versio nyt jaossa kuin aiemmin. kuuntelen vielä uudestaan paremmilla vehkeillä ja jaan sitten tuomioni uusiksi mikäli ilmenee tarvetta. jokainen voi keskittyy oman palautteensa antamiseen, tätä ei oo mitään syytä quotettaa... kiitos ja anteeksi.