Last.fm

34 posts, 2 pages, 12,997 views

joun

Posts: 425

#1 • • joun People want to be needed
Ei löytyny tällaista topicii viel, en sit tiiä kuinka vanha tuo last.fm on. Kuinka moni on rekisteröitynyt last.fm sivustolle? *pepsodent*

Mä ainakin kuuntelen koneel niin paljon musaa, et näyttäis toimivanki jopa toi profilointiominaisuus ja näkeepähän omia chartseja (eli mitä on tullu soiteltuu eniten).

Joku oli vieny mun nickin, eli siel ny sit joun- siellä

--
Im happy only when Im busy

keijo imailija

Posts: 31

#2 • • keijo imailija mofo
paras 'nettiradio'!!! voi skipata biisejä tai bännätä kokonaan, jos tulee joku huono :)
detroit techno ja electro radioilta tulee ihan asiallista kamaa

oon tuolla keijoque, joku vois perustaa klubitus groupin ;)

--
toni

joun

Posts: 425

#6 • • Edited joun People want to be needed
Klubbarin userinfo-sivulle ois kätsy saada last.fm feedi, eli kertois viimeks soitetut biisit *joo*
Tai jopa forumviestien allekirjotukseen!?

Saa sen tietty näin, mut ois kätsyy jos sais myös semmosen mist näkyis mikä soi nyt just *hymy* Tää saa kelvata siihen asti... Ihme biisei ton mukaan eniten kuunnellu *nauru*

np. The Aranaut - People want to be needed

--
Im happy only when Im busy

OCS

Posts: 1,828

#12 • • OCS
Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Harmi vain, ettei statsit päivity mulla ainakaan tällä hetkellä. Taitaa olla serveri alhaalla tjms.

OC5 -nimellä rekisteröidyn, jos joku haluaa joskus vilkuilla soittolistoja tjms.
rose

Posts: 1,047

#14 • • rose vakaasti epävakainen
Täällä ollaan *hihu* Ensin piti tietysti perustaa kiksuryhmä *nauru* Oon siellä vielä ihan itekseni, mutta saa liittyä jos huvittaa *tirsk**hellokitty*

--
TwistedLife™ Amusement Park

joun

Posts: 425

#15 • • joun People want to be needed

rose, 3.5.2006 23:29:
Täällä ollaan *hihu* Ensin piti tietysti perustaa kiksuryhmä *nauru* Oon siellä vielä ihan itekseni, mutta saa liittyä jos huvittaa *tirsk**hellokitty*



Sait jo tietty seuraajia kiksuryhmääs *hihu**plur*

--
Im happy only when Im busy

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#16 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

OCS, 30.4.2006 19:12:
Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Harmi vain, ettei statsit päivity mulla ainakaan tällä hetkellä. Taitaa olla serveri alhaalla tjms.



mullakaan ei kovin hyvin yleensä noin statsit päivity,
nytkin näkyy monen päivän takaisia biisejä :/

--
dasinoaisnvs

OCS

Posts: 1,828

#17 • • OCS

k1mm0, 15.5.2006 18:34:
mullakaan ei kovin hyvin yleensä noin statsit päivity,
nytkin näkyy monen päivän takaisia biisejä :/



Mulla päivittyi ensimmäisen kerran n. 7 päivän viiveellä. En ole tarkastanut tilannetta vähään aikaan, että en tiedä onko tuo viive ihan yleinen "ominaisuus".
Mr.Mystery

Posts: 244

#18 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

OCS, 15.5.2006 20:10:
---
k1mm0, 15.5.2006 18:34:
mullakaan ei kovin hyvin yleensä noin statsit päivity,
nytkin näkyy monen päivän takaisia biisejä :/

---


Mulla päivittyi ensimmäisen kerran n. 7 päivän viiveellä. En ole tarkastanut tilannetta vähään aikaan, että en tiedä onko tuo viive ihan yleinen "ominaisuus".


Noi recently played-listat pitäis päivittyä lähes reaaliaikaisesti, mutta muut listat n. kerran viikossa.

http://www.last.fm/user/MrMystery/
¡ Previous post about a year ago !
Amuck

Posts: 2,396

#19 • • Amuck dub-i-dub
Harmi ettei noita groupstatseja ole kuin viikon ajalta (vai enkö vaan osaa?).
2la

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Zeni-

Posts: 1,104

#20 • • Zeni- Funky Little Man

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!