33100 - 20.5.2006 @ Tampere UG

93 posts, 5 pages, 21,179 views

Avatar
#61 • • Edited + Guest
melkeinpä parasta päivässä *nauru* retee oli meno ja meininki siä lämmön ja savun keskellä.
Juhgu

Posts: 7,921

#62 • • Juhgu Virnistelijä
Näissä bileissä oli kyllä ehdottoman paljon sitä jotain (tm) ja hyvä fiilis. Eipä muuta valitettavaa oikeastaan, kun että tilaa olisi voinut olla pikkuisen enemmän, ja ehkä joku narikkasysteemi olisi voinut olla jees (vaikka eipä tuolta mitään hävinnyt vaikka tavarat jätti välillä vahtimattakin).

Muilta osin Tampere-ekskursio meni vähän reisille, mutta itse bileet oli tosi jees. Näitä lisää.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nuance

Posts: 1,963

#63 • • nuance cov ops, combat, sunrise
HUH! Kiitos Tampere! Ehdottomasti vuoden tykein bilereissu ja keikka! Tunnelma oli käsinkosketeltava, ihmiset leppoisia, kuosaus ei paistanut silmiin ja mestakin oli vitun magee jo pelkän sisäänkäyntinsä takia. Jengissä riitti ihan käsittämättömästi virtaa ihan aamuun asti. Nää on kivoja. Näitä lisää. Kiitos Uzu, Tumpsi, ja toistaiseksi mun surkeassa ihmismuistissa nimettömäksi jäänyt sortimentti muita touhuilijoita.
Rupale

Posts: 93

#66 • • Edited Rupale Huoran toiminnan joukot
Vastas kyllä odotuksia. Kouluarvosana: ihQ*plur*
Noihin tiloihin saa ens kerrallakin järkätä bileitä. Etenkin sisäänkäynti pisti kaipaamaan sitä omaa kameraa mukaan. I <3 ränsistyneet varastot.
Lämmin siellä kyllä tuli, mutta uloskaan ei päässyt sen ehanan musiikin takia.
Henkilökunta oli jälleen parhainta mitä bileissä näkee.
Jännää oli myös se että mitä pidemmälle jamit jatkuivat, sitä paremmin tuntui jaksavan tanssia. Siinä edesauttoi kisavoittajien kesäsoundit *jiihaa*

+jätski oli hyvää *slurps*

--
hot piss.

phanatic

Posts: 1,123

#67 • • phanatic
Kerrassaan makoisat kekkerit, pa oli ihan hemmetin munakas, porukkaa sopivasti & sopivissa, ja fiilis katossa alusta loppuun. Kaikki sitten torstaina kadulle tanssimaan!
Kaaso

Posts: 66

#68 • • Kaaso Turning music into light since 1999
Hyvä fiilis, lämpöä piisas.
Näitä lisää.
Kiitokset kaikille, jotka oli tekemässä näistä hienot bileet

--
Everyone is allowed to have some stupid moments
Having too many is what makes you stupid...

peepe

Posts: 904

#69 • • peepe
KIITS

- tumps&uzu

- hyvästä musasta

- nikolle safkoista

- muille duunareille

-pilettäjille

mulla oli ainaski aika hulvatonta!
UzU

Posts: 2,361

#70 • • UzU [33100]
Nyt kun bileiden jälkitouhut alkaa olla tehty niin voi kyllä todeta että oli aika riehakkaat kemut :)

Jengiä oli tuvan täydeltä, eli kaikki liikkeellä olleet kutsut löysivät omistajansa.

Kiitos koko staffille suuresta avusta, ilman teitä tästä(kään) ei olis tullut mitään :)

Erityisesti suuret kiitokset vielä illan artisteille Phanatic, Tripteaser, Wispy, Dangerously ja Nuance! Etenkin skabavoittajien setit lämmitti kun huomas että myös tavan bedroom-dj voi saada koko lattian kädet ilmaan \\\\o/

IV teki tehtävänsä ;)

Kohta lisää Street Partyn muodossa =)
AaKo

Posts: 637

#72 • • AaKo Tosi veivaaja
hjyvät bileet oli!!.. ai mutta mä en ollukkaan siellä *ding* ..missäs mä olinkaan..niinjoo..nuokkumassa saunaillassa ja loppuyöllä uitiin suihkulähteessä *nauru*
muuutta missasin hjyvät kemut. Next time! *joo*

--
En se mää ollut!!!

e/v

Posts: 434

#73 • • e/v

MaaKoz, 22.5.2006 16:11:
..missäs mä olinkaan..niinjoo..nuokkumassa saunaillassa ja loppuyöllä uitiin suihkulähteessä


Markon pylly oli paljaana tän päivän Ilta Sanomissa :D
bzr

Posts: 174

#74 • • bzr
Erästä kaveria lainaten kyllä

Iso plussa niistä mehujäistä ja patjaosaston progetrance klassikoista...

Tällä kertaa se psyke/junkkasauna ei erityisen paljoa jaksanut kiinnostaa... Mutta oli taas hyvä lössi koossa ja kokonaisuutena varsin mukavat kekkerit.

Ja porukkaakin paikalla yllättävän paljon tosiaan..
villelope

Posts: 2,846

#75 • • villelope Lope of Lope & Kantola

bzr, 23.5.2006 00:13:
Iso plussa niistä mehujäistä ja patjaosaston progetrance klassikoista...


Ensimmäiseen mulla ei ollut osaa eikä arpaa, mut jälkimmäisessä mulla oli näpit pelissä *hih*

Soitetut rallit, niin klasarit kuin muutkin rallit löytyy nettisivultani.


Pieni yksityiskohta jaksaa hymyilyttää vieläkin. Soittelin Solid Sessionsin Janeiroa, letkeä rantameininkin siinä vaiheessa ja vokaalit menee "this is my home, this is where I want to be..." Ei tossa mitään mutta samanaikaisesti videoscreenillä Indiana Jonesia kidutettaan missälie helvetin tulessa. *ding**pepsodent*

Pari kertaa omaksi yllätyksekseni sain prinsessanpelastuskiksulla mimmit jopa jorailemaan ja muutenkin päännyökyttely patjoilla oli mukavaa seurattavaa. Toivottavasti ketään ei jäänyt ärsyttämään "menevämpi" lounge-biitti.

Kiitokset järjestävälle osapuolelle, ihqulle staffille, sekä lepposalle soittajaposselle. Erikoiskiitos menee Okirulle sekä Wispylle luurien lainasta sekä loungen suvaitsevuudelle siinä vaiheessa kun potkaisin vahvarista radion päälle *täh**pihkassa*
Jahas

Posts: 1,435

#76 • • Jahas

LooPy, 23.5.2006 08:48:
siinä vaiheessa kun potkaisin vahvarista radion päälle



Äh, ois sittenki pitänyt tulla!
villelope

Posts: 2,846

#77 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Juki54, 23.5.2006 09:02:
---
Äh, ois sittenki pitänyt tulla!


Mitä suotta, annoit mulle vaan hemmetin hyvän syyn olla tulematta sun synttäreille.

Kiitos siitä.
Jahas

Posts: 1,435

#78 • • Jahas

LooPy, 23.5.2006 09:10:
---
Juki54, 23.5.2006 09:02:
---
Äh, ois sittenki pitänyt tulla!

---

Mitä suotta, annoit mulle vaan hemmetin hyvän syyn olla tulematta sun synttäreille.

Kiitos siitä.



Älä ny oo tommone! ps. menik nauhal ;)
Flight

Posts: 1,306

#80 • • Flight Groove Me Baby
Kivaa oli.. junkkaki alkaa maistua kesän saapuessa :)

Iso käsi järjestäjille - Keep it Up!