Posts: 221 #1 • • 2006 Hippo At the edge of sanity but not insanity hehe. voisko muka olla jossain muuallakin?
Posts: 815 #3 • • 2006 Miazu Päivänsäde Mä oon niiiin täällä :)) uiiih haaveet on tehty totettuttaviksi :)
Posts: 114 #4 • • 2006 AleXI Wormrider Miazu, 29.1.2006 22:36: Mä oon niiiin täällä :)) uiiih haaveet on tehty totettuttaviksi :) All the things in your life that you want, but may never have enough time for. Bom! Täällä ollaan.
Posts: 221 #7 • • 2006 Hippo At the edge of sanity but not insanity Posti toi libbusen hienosti ja kauniisti kirjekuoressa. Nyt sit enää kiristetään ja viritellään henkseleitä ja odotellaan huhtikuuta saapuvaksi.
Posts: 893 #8 • • 2006 Miika Woah, yhtye joka muinoin käännytti mut metallipuristista trancen pariin. Ei liene epäselvyyksiä illan suunnitelmille!
Posts: 479 #9 • • 2006 Kalle Kiusankappale Tänne vois harkita saapuvansa. SUN Project on tehny paljon kovia juttuja vuosien varrella eikä Unlivekään huono ole .
Posts: 506 #11 • • 2006 Josssu Ehkä nää riittää kuvailemaan fiilistä. Tänne kyllä, jos vaan ikä riittää.
Posts: 279 #12 • • 2006 faarao DramaQueen Tänne kyllä Aika kallista Ei haittaa on sitä enemmänkin maksettu jostain vähän "huonommasta"
Posts: 8 #15 • • 2006 Flowers of Life Flaikut jaossa tästä päivästä eteenpäin! Tällä hetkellä saatavilla ainoastaan aivan Helsingin ydinkeskustasta, mutta tilanteeseen tulossa korjausta piakkoin...
#16 • • 2006 hottium Guest melkosen tyyrist mut kai on pakko tukee kun on sen verta itseeni vaikuttanut artisti :)
Posts: 82 #17 • • 2006 mandalafreak Mmm... :) Flowers Of Life tulee decottaan nää bileet siihen malliin ettei kannata decojen ystävien tätä missata. Paljon uutta ja ihmeellistä tuleee olemaan... Näitten bileitten eteen on nähty vaivaa ja paljon ja pitkään.
Posts: 8 #18 • • 2006 Flowers of Life Ikävä kyllä saimme tällä viikolla Kaivohuoneelta tiedon, että Helmikuussa haljenneen vesiputken kuivausoperaatio ei ehdi valmistua ajoissa.. Näin ollen tapahtuma siirtyy Club Volumeen (Pohjoinen Rautatiekatu 21B). Päivämäärä ja ajankohta pysyvät samana.
Posts: 4,542 #19 • • 2006 -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH Harmi, että paikka vaihtuu.. Mutta tänne on kyllä ihan pakko silti tulla!