Cloud, 10.2.2006 10:45:
---
Hitchhiker, 9.2.2006 15:10:
---
Cloud, 9.2.2006 14:25:
Musta pitäis lopettaa itkeminen ja oikeasti työllistää ne jotka haluavat töitä Eikä yrittää pistää niitä duuniin, jotka eivät halua duunia.
---
---
Mä taas olen kyll sitä mielt et ne jotka vastustaa suomen tapaa tukea niitä jotka ei oo duunis vois mennä vaikka sinne amerikkaan asumaan jos ei suomalainen tapa kelpaa. Kuten sanottu Jokainen on lopussa se kuka itse päättää missä maassa asuu ja kuten sanottu maassa maan tavalla.
Itsellä ei ole suurtakaan ongelmaa maksaa jonkinmoista summaa muiden tukemiseen varsinkaan kun, itsekin olen sattuneista syistä ollut työttömänä jonkin aikaa. Ja jos ja kun se ongelmaksi mulle tulee täytyis varmaan muuttaa suomest pois =P
En tarkoittanutkaan sitä että ne jotka ovat todellisista syistä työttömiä vaan niitä ihmisiä jotka eivät edes halua töihin vaan ovat kotona lusmuamassa vain siksi että ilmaista rahaa tipahtaa tietyin väliajoin tilille. Itekkin olen ollu työtön ja tiedän että ettei se mitään suurta huvia ole. On oikein auttaa niitä jotka ovat todellisessa tarpeessa, sitä en vastusta vain ja ainoastaan niitä ihmisiä jotka eivät mene töihin vaikka olisi mahdollisuus.