Parhaat iskuruokanne?

81 posts, 5 pages, 22,036 views

domi

#41 • • domi Työn sankari.
Nuudeleita ja tonnikalaa samalla ku meikä irkkaa kannettavalla keittiössä.
^Petunia

#42 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
kinkku-pekoni-mustapekka-kerma-pasta *kuolaa*
TAI jauheliha-herkkusieni-yrttitomaattimurska-valkosipuli-spaghetti
TAI makaroonilaatikko *sydän*
Mervi

#43 • • Edited Mervi Neiti Näpsä
iskuruoka... hyvä pihvi ja maustevoi (oivariini-persiljamuru-valkosipuli), perunamuusi, vihersalaatti jossa basilika/rucolaöljy.

taju lähtee.

--
Ei se oo niin vakavaa.

Freja

#44 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 17.6.2008 09:46:
Varmasti joku, johon tulee konjakkia!

Uuh, flambeeratuil hedelmil tekis varmasti vaikutuksen! Siis niiku jälkkärinä. Banaanit konjakil liekitettynä toimii ainakin! *slurps*

Mä oon hemmetin hyvä kokki, jos vaa jaksan panostaa siihen ruuanlaittoon. (*nauru*)
Hmm. Ainakin kunnon pihvi(naudan sisukka) ja uuniperuna omatekemäl dipil on tehny vaikutuksen.
Tujusti valkosipulinen jauhelihakastike on myös tehny vaikutuksen, ainaki yhteen mieheen :D

Eipähän noita kokkaustaitoja oo oikee päässy iskumieles sillee ees kokeilemaan. Hmph.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kotivalo

#45 • • Edited kotivalo
Kermainen kanttarellikastike + juustolla ja ehkä kinkulla täytetty kanan rintafilee, tarviiks tohon sit viel jotkut folioon käärityt yrttivoidellut perunat kaveriks?
Tai sit kasvislinjalta täytetyt paprikat + juustogratinoitu kukkakaali.

Nää ois kyllä mun valinnat tyttöjen kielen (ja sydämen) viemiseen...
Saa tulla syömään, jos tykkää. *sydän*

Kanan kanssa voisin oikeastaan tarjota perunan sijaan bataattia, perusvarma ois tietty kans riisi...
#47 • • REivaaja Guest

kotivalo, 18.6.2008 22:27:
Kermainen kanttarellikastike + juustolla ja ehkä kinkulla täytetty kanan rintafilee, tarviiks tohon sit viel jotkut folioon käärityt yrttivoidellut perunat kaveriks?
Tai sit kasvislinjalta täytetyt paprikat + juustogratinoitu kukkakaali.

Nää ois kyllä mun valinnat tyttöjen kielen (ja sydämen) viemiseen...
Saa tulla syömään, jos tykkää. *sydän*

Kanan kanssa voisin oikeastaan tarjota perunan sijaan bataattia, perusvarma ois tietty kans riisi...

Mä voisin tulla sinne taas sit syömään. Ilman taka-ajatuksia.
Fakiiri

#48 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

^Petunia, 18.6.2008 21:28:
kinkku-pekoni-mustapekka-kerma-pasta *kuolaa*
TAI jauheliha-herkkusieni-yrttitomaattimurska-valkosipuli-spaghetti
TAI makaroonilaatikko *sydän*

Kuullostaa kyllä *slurps*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

katjastina

#49 • • katjastina magnets and miracles
Fetasalaatti mihin tulee salaattia, fetaa, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia, pikkasen sipulia, pieniä makeita herneitä ja tilliä*slurps*
lostgone

#50 • • lostgone

katjastina, 27.6.2008 23:56:
Fetasalaatti mihin tulee salaattia, fetaa, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia, pikkasen sipulia, pieniä makeita herneitä ja tilliä*slurps*

Hyvä itsetehty fetasalaatti on niin parhautta.*slurps*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

pirpeli

#51 • • Edited pirpeli
Mä iskin ipeä mm. katkarapu-sitruunarisotolla ja sitte sellasella kana-valkosipuliperuna-vihannespaistoksella(löytyy Reseptejä ja ruokalinkkejä- topikista) :) Myös kanakeitto on saanut suosiota meillä...

Edit. Taisi tykätä tosiaan, kun tässä kökötetään*hihu*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

katjastina

#52 • • katjastina magnets and miracles

lostgone, 28.6.2008 00:05:
---

---

joo totta! toi oli mun frendin resepti ja mä rakastuin siinä just herneisiin ja tilliin...ai niin ja unohdin mainita vihreet oliivit vielä:)
wammi

#53 • • wammi

lostgone, 28.6.2008 00:05:
---

---

toinen mikä rokkaa ehkä eniten on kastikkeesta alkaen itsetehty caesarsalaatti*slurps*
Arsk4_

#54 • • Arsk4_ Lihis
Litra kossua ja makkaraperunat. Kyllä irtoo *sydän*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

xl8r

#55 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Sipulin kanssa ei saa kitsastella, sitä joko ollaan laittamatta tai laitetaan lapiotolkulla *iloinen* Pätee kaikkee ruokaan, ei poikkeuksia.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

thomas

#56 • • thomas

Ana-5000, 17.6.2008 13:51:
Mul ei oikeestaan oo ees keittiötä.

mulla oli sama tilanne keväällä ja nyt syksyllä kans. kesällä on keittiö o/
leenuliinu

#57 • • leenuliinu Kenen kaveri
Mun paras iskuruoka on se, mitä tyttö sattuu mulle tarjoamaan.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

#59 • • Norb Guest
Jotain tulista. Pintaverenkierto kiihtyy *pepsodent*
DiamonDie

#60 • • DiamonDie mediahippi
Poikaystävä oli aika epäluuloinen Vegan with a Vengeance -keittokirjan suhteen. Ei ole enää syötyään suklaavadelmakakkua ja omenapiirakkamuffineita muutaman kerran. :-> Kuka tahansa on tosin testien mukaan noista täysin myyty (eräs kaverikin totesi olevansa laihdutuskuurilla ja heti perään ahtoi kitaansa kaksi isoa palaa tuota ensinmainittua). Voisin kuvitella myös minttusuklaamuffinien toimivan aika hyvin iskutarkoituksessa.

Suolaisista ruoista kukkakaalipasta toimii ihme kyllä kaikkein parhaiten, ja tietysti intialainen ruoka.