Replying to Virallinen Apple topic:
nostatus, 18.6.2010 00:53:
---
tomii, 16.6.2010 22:07:
---
Omasta mielestäni on aivan mahtavaa huomata, että joku yritys onnistuu suunnittelemaan tuotteen, josta tulee tuoteikoni. Vaikkei tuote sopisikaan omiin tarpeisiini, ei minulle tule mieleenkään aktiivisesti väheksyä kyseistä tuotetta. Jos todella haluan käyttää tuotetta, niin minun täytyy muuttaa käyttäytymistäni, jotta sovin tuotteelle jo suunnitteluvaiheessa valittuun kohderyhmään.
Jep, mut sanoisin tähän, että Applella on aivan käsittämättömän kova pr- ja brändäystiimi. Sitä ei voi kukaan kiistää, edes paatunein heitteri. Ja suurin osa muotoilusta tosi kovaa osaamista sekin. Tai sanotaanko näin: en käsitä mitä esim. "normiläppärin" muotoilijat kelailee, kun homman voi hoitaa tyylikkäästikin.
Mutta pakko mainita, että on sitä kyllä tullut vastaan sitä aiheetonta puolustamistakin, jossa ei myönnetä mitään "vikoja", vaikka ne sisimässään ärsyttäisi itseäänkin. iPhone 4 voisi olla munkin hankintalistalla, vaikken nyt ehkä ole ihan sitä täydellisintä kohderyhmää. TOIVOTTAVASTI ei vaan olisi operaattorilukittuja (ja joo mua EI kiinnosta jailbreikata sitä). Pitää kanssa katella tota Androidia.
Mutta joo, pointti ymmärretty. :)