Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,017,108 views

Wolverine

Posts: 1,860

#1481 • • Wolverine
oli muuten ihan hyvät ääninäyttelijät tossa god of war 3:s, totaaliputoaminen ku herculeksen äänenä oli Kevin Sorbo :D elijah wood:kin sai kiitosta lopputeksteissä, onks kellään mitään hajua kenen äänenä hän toimi?
rec

Posts: 2,923

#1482 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)



Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)
coper

Posts: 199

#1483 • • coper

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly, 23.3.2010 09:50:
---
coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)

---


Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)



No itseä kiinnostaa tuo vapaa liikkuminen ja voi tehdä asioita oman ajan mukaan (vrt. Falloutit). B2:ssa eivät myöskään viholliset spawnaa yhtä tehokkaasti ykköseen verrattuna, eli vähän paremmin on aikaa hengittää.

Nyt on peliä tehkottu sen verran että mulla on aika kasa eri plasmideja/aseita/ym.. joten mielenkiinto vain syvenee:) Kyllä tämä aika samaa huttua on yköseen verrattuna, mutta hyvä peli silti jota jaksaa tahkota!
rec

Posts: 2,923

#1484 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

coper, 23.3.2010 13:11:
---
Real Charly, 23.3.2010 09:50:
---
coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)

---


Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)

---


No itseä kiinnostaa tuo vapaa liikkuminen ja voi tehdä asioita oman ajan mukaan (vrt. Falloutit). B2:ssa eivät myöskään viholliset spawnaa yhtä tehokkaasti ykköseen verrattuna, eli vähän paremmin on aikaa hengittää.

Nyt on peliä tehkottu sen verran että mulla on aika kasa eri plasmideja/aseita/ym.. joten mielenkiinto vain syvenee:) Kyllä tämä aika samaa huttua on yköseen verrattuna, mutta hyvä peli silti jota jaksaa tahkota!



Sitte oon saanu tosta 2:sta youtuben perusteella ihan väärän kuvan. Noista videoista päätellen toi on yhtä putkijuoksi ku edeltäväki. Mut pitää ite kokeilla. Taidan olla vaan liika skeptinen. :D
coper

Posts: 199

#1485 • • coper

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly, 23.3.2010 13:15:
---
coper, 23.3.2010 13:11:
---
Real Charly, 23.3.2010 09:50:
---
coper, 20.3.2010 16:27:
Bioshock 2 (Xbox 360)

Ihan mukiinmenevää, mutta ehkä hieman ontompi verrattuna ekaan osaan. Mutta kyllä tuota tulee pelattua - ja onkin jo pelattu:)

---


Kerro mulle rehellisesti, et miten toi eroaa ykkösosasta? Onks siinä yks ase enemmän tai vastaavasti niitä "taikoja" enempi et se jaksaa kiinnostaa? Mulla on tos ykkönen hyllyssä PC-versiona enkä oo pelannu ku ehkä 1/3 ku tuli kyllästyminen. Mitä 2:een tulee ja youtubevideoihin, nii en nää mtn konkreettista eroo 2:een. :)

---


No itseä kiinnostaa tuo vapaa liikkuminen ja voi tehdä asioita oman ajan mukaan (vrt. Falloutit). B2:ssa eivät myöskään viholliset spawnaa yhtä tehokkaasti ykköseen verrattuna, eli vähän paremmin on aikaa hengittää.

Nyt on peliä tehkottu sen verran että mulla on aika kasa eri plasmideja/aseita/ym.. joten mielenkiinto vain syvenee:) Kyllä tämä aika samaa huttua on yköseen verrattuna, mutta hyvä peli silti jota jaksaa tahkota!

---


Sitte oon saanu tosta 2:sta youtuben perusteella ihan väärän kuvan. Noista videoista päätellen toi on yhtä putkijuoksi ku edeltäväki. Mut pitää ite kokeilla. Taidan olla vaan liika skeptinen. :D



No siis tuossa ollaan veden alla, eli suljetussa tilassa, mutta vapaalla liikumisella tarkoitin sitä että ei ole pakko koko ajan mennä tarinaa eteenpäin jos ei ole pakko. Voi myös keräillä kamaa ja tapella vihulaisten kanssa kun niitä sitä mukaa spawnaa. Se juurikin on se koukku mulle.
Ergilion

Posts: 751

#1488 • • Edited Ergilion
mmm, Microprosen wanha MtG duels of the planeswalkers nyt 2009 editionina, ei tarvi kärvistellä enää niil ekan laitoksen korteilla ja säännöillä *jiihaa*

Ja uus mount & blade warbands vaikutti aika letkeeltä kans

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Teach

Posts: 35

#1489 • • Teach
Alko vanha suola janottaa, joten oli pakko asentaa tuo Severance: Blade of Darkness koneelle. Aivan mahtava Hack'n'Slash peli vuodelta 2001
Jimmyfi

Posts: 904

#1490 • • Jimmyfi
tällä hetkellä on aika tyydytetty olo.. god of war 3 pelattu läpi jo kerran ja eipä täs oikein odoteta mitään :) Tietty diablo 3 ja wow : Cataclysm kunhan se saapuupi.. Settlers 7 pitäs käydä noutaa kaupasta ihan vaan siks ku hyllyssä on 3-6 jo lisäosinensa :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Spanks

Posts: 789

#1491 • • Spanks Löysä P***a
EQ2 peluussa ja star Wars Old Republicia ja The Secret Worldia odotellesssa.

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Wolverine

Posts: 1,860

#1492 • • Wolverine
eipä tosiaan oo mitään mitä jaksais pelaa tällä hetkellä, god of war 3:n jälkeen mikään ei oo innostanu. olis toi bad company 2 vielä pelaamatta läpi mut se ei kyl ollu mikään erikoinen peli, hävis MW2:lle ihan 100-0. odottelen vaan Fallout: New Vegasia *kuolaa*
Slim_Jim

Posts: 573

#1493 • • Slim_Jim
God of War 3:n Challenget...ngghhhh...
Get Stoned (9/10) ja Bare Hands läpäisemättä vielä. Toissailtana hakkasin kolme tuntia Get Stonedia ja ei se mennyt, tyssäsi aina tokavikaan patsaaseen. Prkl.

Eilen tuli hankittua Borderlandsin lisäri Secret Armory of General Knoxx, kaverin kanssa ollaan sitä mätetty.

Fallout New Vegas tosiaan kiehtoi mutta sen ohi paineli kirkkaasti Red Dead Redemption: Kuin GTA IV mutta villillä lännellä = parhautta!
Wolverine

Posts: 1,860

#1496 • • Wolverine
pelasin sit battlefield: bad company 2:n single playerin läpi, muutama juttu:

-kavereista ei ollu taas mitään apua, heittivät vain sitä samaa (tosin paljon vähemmän) läppää kuin ensimmäisessä osassa eivätkä osunu mihinkään

-viimeinen kenttä oli uskomaton pettymys, pysty vaan juoksemaan läpi ja räiskimään ja päävihu kuoli kans ihan uskomattoman helposti

-peliaika alle 5 tuntia että ei tässä mitenkään erityisen kauan mennyt mutta mielestäni ihan sopivan pitkä, ei olisi jaksanut enää paljoa pidempään

nyt sitten alotin dragon age: originsin uudestaan ja on tää vaan helvetin hyvä peli. pelasin ensimmäisellä kerralla warriorilla läpi ja se oli hyvä, nyt kun näkee tämän saman tarinan magen silmien kautta niin saa täysin uuden kuvan monesta hahmosta. pitää toivoa että tämä ei ole vain alussa tämmöistä vaan jatkossakin. nyt pelaan elfillä kun pelasin humanilla ensimmäisellä kerralla, ainakin ihmiset vittuilee näillä suippokorville reilusti enemmän ku toisille ihmisille mikä on ihan hauskaa. ihan täyden kympin peli.
tomii

Posts: 3,594

#1497 • • Edited tomii kallion herttua
Testasin ekaa kertaa UFC Undisputedia (2009) viime torstaina, kun kaveri oli käymässä. Sen jäljiltä oli pakko pistää tilaukseen toi, kun irtoaa nyt sairaan halvalla, kun 2010 on tulossa ensi kuun lopulla. Ei vaan jaksa odotella, pakko päästä pelaa tota kunnolla. Ihan törkeen hyvä peli, varsinkin kaverin kanssa.

Tuli kanssa tilattia A Boy And His Blob Wiille, kun oon totakin katsellut jo jonkin aikaa.

Ensi kuussa tulisikin sitten vaikka mitä taas: ainakin Alan Wake ja Skate 3. ostoslistalla. Perkele sentään... joutuu pelaamaan ihan tosissaan. :)

--
reivaan kunnes kuolen

UkeUke

Posts: 394

#1498 • • UkeUke
CoD:n mwf2 on tän viikonlopun ladattavissa ilmatteeks steamin kautta - siis pystyy tän viikonlopun testaamaan ilmasiks sitä :) Itsellä latautuu täällä juuri.
Metz^^

Posts: 264

#1499 • • Metz^^
Kiitos rakkaan isoveljeni, kokeilin väkisin Battlefield bad company2..

ja niinhän siinä sitten kävi että se on omalla koneella ^^'

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

rec

Posts: 2,923

#1500 • • Edited rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Wolverine, 8.4.2010 19:24:
pelasin sit battlefield: bad company 2:n single playerin läpi



CODit ja BF:t ei ookkaan mitään SP herkkuja. MPnä pelit pääsee vasta elementtiinsä. Itse olen lähiaikoina ollu pikkusen skeptinen noihin putkijuoksi FPS-peleihin, joten atm aloin vääntää STALKER - Call Of Pripyat. Pari tuntii vasta veivannut ja alkaa pikkuhiljaa vakuuttaa. :)