Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,020,026 views

ezzy

Posts: 8,060

#1221 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Macc3, 14.10.2009 19:28:
Tänään julkastiin Uncharted 2 joten se taitaa olla seuraava peli, jonka hankin jahka täältä intistä taas lomille pääsen. Vaikkei sitä nyt hirveästi kerkeä taas varmaankaan pelailemaan.

Eri medioiden arvostelujen mukaan ainakin ihan kelpo tekele. Metacriticissäkin k/a 97. :P



itellä oli kans ennakko amazon uk:Sta vetämässä, mut lähti vasta tänään postiin eli se on mulla vasta viikon päästä, joten tilasin vielä verkkokaupasta toisen. hintaero oli mitätön ku verkkokaupasta tulee alvitta ja postarit kuuluu hintaan. Toivotaan että olis tällä viikolla kourassa.

Voin myydä ton amazonista tulevan jollekin ens viikolla :)
tomii

Posts: 3,594

#1223 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Wolverine, 10.10.2009 08:29:
laukesin ämpärillisen spermaa kun hakkasin ekaa kertaa ninja gaiden sigma 2. noi graffat ja pelattavuus on kyl <3 ainoo ongelma on kyllä paljon helpompi vastustustaso kuin edellisessä, pelannut jo ekat 2 chapteria läpi kuolematta kertaakaan :(



Joo, siis toi Ninja Gaiden 2 boxillahan on helvetin vaikea, eli perus Ninja Gaiden tasoa. Ne laskivat tohon Sigmaan vaikeusastetta (varmaan, että vetoisi suurempaan yleisöön, kuka tietää). Tosta oli taannoin juttua mm. Invisible Wall:ssa (joka on siis tollanen videocasti, jota pitää Gametrailersin arvostelijat jne.).

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1224 • • tomii kallion herttua
Itse asiaan: mua on alkanu himottaa joku korispeli. Ei tosin ihan ekalla koittamisella vakuuttanut ihan hirveesti kumpikaan, NBA Live 10 eikä NBA 2k10, mutta pitää testata vielä tässä lähipäivinä.

Wiille olisi nyt tulossa 2 erittäin syyhyttävää peliä: New Super Mario Bros. Wii ja A Boy And His Blob. Pitää jossakin vaiheessa ostaa kumpanenkin.

--
reivaan kunnes kuolen

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1225 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Macc3, 14.10.2009 19:28:
Tänään julkastiin Uncharted 2 joten se taitaa olla seuraava peli, jonka hankin jahka täältä intistä taas lomille pääsen. Vaikkei sitä nyt hirveästi kerkeä taas varmaankaan pelailemaan.

Eri medioiden arvostelujen mukaan ainakin ihan kelpo tekele. Metacriticissäkin k/a 97. :P


Voin kyllä suositella tämän ostamista. Tänää melkein koko päivä mennykkin tuota tahkoessa ja yksin peli on vakuuttanut kivasti. Moninpelia en nyt kokoversiossa vielä ole testannut, mutta beta lupaili hyvää.
Taistelu tyyli vähän muuttunut sitten ekan osan ja tästä kertoo aika hyvin se, että saavutin "Ninjamestari" -trophyn aikasemmin mitä "100 pääosumaa" -trophya.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

Posts: 8,060

#1226 • • ezzy Droid-pappa
yay, verkkokauppa ilmoitteli, että affenanmaalta lähti postiin uncharted 2 *jiihaa*
ezzy

Posts: 8,060

#1228 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Lost-Soul, 15.10.2009 12:51:
---
ezzy, 15.10.2009 12:47:
yay, verkkokauppa ilmoitteli, että affenanmaalta lähti postiin uncharted 2 *jiihaa*

---

Eli saat kaksi kappaletta kyseistä pelia ensviikon perjantaina *vink*



Näin veikkaisin kyllä. Army of Two kolahti just postiluukusta. Alunperin tilattu 22.9 (play hylkäs samantien evt miks) ja toisen kerran 5.10.

Kunnon co-op viikonloppu odotettavissa, toivottavasti kaveri hommaa viel headsetin ni helpottuu vääntäminen pikkasen :)
tomii

Posts: 3,594

#1231 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

epicuros, 27.10.2009 18:39:
Lisää uutta: Torchlight


http://torchlight.perfectworld.com/

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/6697-Review-Torchlight



Mä oon kans katellut tota "sillä silmällä", mut perkele, kun totakaan ei taida voida pelata padilla. Ei oikeen duunipäivän päälle vaan ranteet kestä hiiri + näppistä. :( Tostahan oli kait tulossa demo, jos oikein ymmärsin, niin pitää silti koittaa, jos saisi Pinnacle Game Profilerilla jonkun pelattavan konffin säädettyä padille. (puucee-puristit varmaan kihisee tällasista suunnitelmista raivosta ;)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1232 • • Edited tomii kallion herttua
Mutta joo... menin sitten testaamaan FIFA 10:n demoa ja niinhän siinä kävi, että moinen lähti sitten tänään tulemaan tuolta Affenanmaalta... huoh. :D

Update: joo'o... tänäänkin tuli sit aamutuimaan iskettyä 4,5h putkeen FIFAa, eli kaitpa tota voisi sanoa hyvällä omatunnolla ihan hyväksi peliksi. :D

--
reivaan kunnes kuolen

Ergilion

Posts: 751

#1233 • • Ergilion
STREET FIGHTER IV !!!

PClle hommasin kun en vielä PS3sta omista, näppiksellä hieman kikkailua noitten combojen kanssa *hih*

Komian näkönen on, piirtojälki erinomaista ja ISO plussa hahmojen naamoista, erittäin hupaisan näköisiä esim. jos tulee mavaa naamaan :D ja muutenkin jäi sellanen fiilis, että tekis mieli pelata vielä lisää vaikka saikin pataan suhteellisen paljon (ainakin loppubossiltax10). Noooh, pitää kaverilta lainata padi niin kattoo sitten miten homma sujuu.

Shoryuken!

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jimmyfi

Posts: 904

#1234 • • Jimmyfi
ratchet & clank - crack in time tulossa postissa:D ja Dragon Age tulee loppuviikosta voivoivovivoivow!

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Cloud

Posts: 2,162

#1235 • • Cloud Game Freak
kaipa se on tämä borderlands jota nytkin tulee enemmän ja vähemmän rytkyttyä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Septique

Posts: 441

#1236 • • Septique
Football Manager 2010 ja Tales of Monkey Island
Sallakat

Posts: 2,220

#1238 • • Sallakat jungle, baby !
kivaa ollu seurapelinä paukutta Rag Doll Kung Fu peliä pleikkarilla. Ostettu playstation storesta muistaakseni kympillä. Hauska
tomii

Posts: 3,594

#1239 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Jimmyfi, 2.11.2009 07:59:
Dragon Age tulee loppuviikosta voivoivovivoivow!



Sama juttu... tietää mitä tulee tehtyä ainakni ensi vkloppuna. Pitää varmaan ostaa tyttöystävälle vaikka kukkia ja jotaan kivaa, koska mä oon varmaan ensi pe-su (ja siitä eteenpäinkin, koska tuskin tota tulee vklopus hakattua läpi) aika paska poikaystävä. :D

--
reivaan kunnes kuolen

Jimmyfi

Posts: 904

#1240 • • Jimmyfi

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


Sama juttu... tietää mitä tulee tehtyä ainakni ensi vkloppuna. Pitää varmaan ostaa tyttöystävälle vaikka kukkia ja jotaan kivaa, koska mä oon varmaan ensi pe-su (ja siitä eteenpäinkin, koska tuskin tota tulee vklopus hakattua läpi) aika paska poikaystävä. :D


Priorites in order.. +100h pelattavaa ni pakko pelata! :D toivottavasti vaan cdon saa pelin toimitettua ennen perjantaita *wrist*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!