Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,032,012 views

Avatar
#661 • • REivaaja Guest

Encoder, 6.7.2008 13:40:
Heroes of Might & Magic V lisälevyineen on ollut SE peli tässä jo parin vuoden ajan. Tähän asti oon aloittanut kaikkien Heroesien pelaamisen warlockilla, ja viitosen kohdalla olenkin jo aika jämähtänyt warlockiin (jolla pelaaminen vaatii tosin melkoisia metkuja).

Aika jännä et saat pelistä noin pitkäikäisiä kiksejä. jotenkin se lauta on niin rajoittunut alusta taktikoinnille. Shakki on kivempi peli, mutta eipä niitä pelaajia löydä mistään... No netissä, mut ei se oo yhtään sama.
ezzy

Posts: 8,060

#662 • • ezzy Droid-pappa

REivaaja, 6.7.2008 14:22:
---
Encoder, 6.7.2008 13:40:
Heroes of Might & Magic V lisälevyineen on ollut SE peli tässä jo parin vuoden ajan. Tähän asti oon aloittanut kaikkien Heroesien pelaamisen warlockilla, ja viitosen kohdalla olenkin jo aika jämähtänyt warlockiin (jolla pelaaminen vaatii tosin melkoisia metkuja).

---
Aika jännä et saat pelistä noin pitkäikäisiä kiksejä. jotenkin se lauta on niin rajoittunut alusta taktikoinnille. Shakki on kivempi peli, mutta eipä niitä pelaajia löydä mistään... No netissä, mut ei se oo yhtään sama.



Hyvin diablo 2:kin on 8v ihmisiä koukuttanut. Itse asentelin sen just ja tuli kyl hämäriä viboja. Suht rumahan se on nykystandardein, mut voishan tota viel pikkasen pelata viakka kaksin co-oppina.
Jutu

Posts: 3,054

#663 • • Jutu Blondi

Encoder, 6.7.2008 13:40:
Heroes of Might & Magic V lisälevyineen on ollut SE peli tässä jo parin vuoden ajan. Tähän asti oon aloittanut kaikkien Heroesien pelaamisen warlockilla, ja viitosen kohdalla olenkin jo aika jämähtänyt warlockiin (jolla pelaaminen vaatii tosin melkoisia metkuja).


Ite oon jämähtänyt kakkoseen. Se on vaan niin paras *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Le Petit T€Pi

Posts: 127

#665 • • Le Petit T€Pi VOEMA (Founder)
UFO:t ekasta lähtien on tullut käytyä läpi aika perusteellisesti (jotkut useampaankin otteeseen), mutta UFO - Aftershock:ia olen tahkonnut jo muutaman vuoden aikana liiaksikin asti. Asennettuna odotaisi UFO - Afterlight ja tuo Extraterrestrials.
Josko noita taas jatkaisi, kun kesäloma alkaa. Tahtoo helposti jäädä yöunet aika vähiin kun vauhtiin pääsee.

Vielä yksi vuoro ja sitten savetus ja sitten nukkumaan...
Avernian

Posts: 7,451

#666 • • Avernian Kerettiläinen

whispering, 7.7.2008 10:53:

Ite odottelen Red Alert 3:n ja Tiberiumin julkaisua.



Heh. Trailerin loppusekunneilta kommenttia:
"Epic Sci-Fi" *jiihaa*
"First person" *justjoo*
"Squad Command" *eiei*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#668 • • liikkuva muna an egg on the move

Le Petit T€Pi, 7.7.2008 11:51:
UFO:t ekasta lähtien on tullut käytyä läpi aika perusteellisesti (jotkut useampaankin otteeseen), mutta UFO - Aftershock:ia olen tahkonnut jo muutaman vuoden aikana liiaksikin asti. Asennettuna odotaisi UFO - Afterlight ja tuo Extraterrestrials.
Josko noita taas jatkaisi, kun kesäloma alkaa. Tahtoo helposti jäädä yöunet aika vähiin kun vauhtiin pääsee.

Vielä yksi vuoro ja sitten savetus ja sitten nukkumaan...



Haha, aina kun meitsi yrittää lopettaa niin joko a) löytyy humiksien beissi b) ne vetää terrorin jonnekin.. ts. pakko vielä vähän aikaa mättää.

Mä löysin ton pelin viehätyksen vasta nyt. Kersana kokeilin mutta otin välittömästi pataan jo heti alussa niin ei jaksanu motivoida. Nyt sitten senkin edestä *joo*
Heli

Posts: 1,489

#669 • • Heli vai kuka se oli
Conan, mut mun paska pc ei pyöritä sitä ! *dissaa*

--
ei se väärin ole.

J Raninen

Posts: 950

#670 • • J Raninen
Fallout 3. Pistin jo ennakkotilaukseen play.comista, kun oli näköjään julkasupäiväkin varmistunut. Nyt kun vaan koittas 3.10. vähän nopeemmin...
Epailija

Posts: 5,636

#671 • • Epailija Physicist, 2nd class.
The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vaikka ei kolmosesta kovin paljoa eroakaan muuten kuin graafisen loiston osalta, ei koukuttavuus ole laimentunut. Oma pelityyli murentaa peli-intoa kaikista tehokkaimmin, sillä tutkittavaa ja tehtävää on pääjuonen ohella loputtomalta tuntuvan suon verran ja välillä pitää käytännössä katsoen pakottaa itsensä palaamaan raiteille, jotta mielenkiinto tarinaan säilyisi. Kolmonen on em. syystä vieläkin kesken.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#672 • • Edited ezzy Droid-pappa
Tuli eilen pelattua kaverin kanssa Diablo 2:sta pari tuntia ja L11 asti. Frendi heitti vähän massia ja pari palaa gearia, niin meni vähän sujuvammin. Ei kyllä mitään mielikuvaa noista hahmoluokista tai pelimekaniikasta tai skilleistä tai yhtään mistään enää :D Hiljalleen paikat palautuu mieleen, mutta enpä 5v sittenkään HC:na pelannut tota, vaan ihan pelaamisen ja seuran takia, kuten aina muitakin pelejä.
Ihan hyvää hupia, vaikka silmät tulikin paskasta graffasta kipeiks ku tihrusti tykillä pelatessa.

Jospa tänään testailis pari muuta classia myös amazonin ohella.
rec

Posts: 2,923

#675 • • rec
Pakko saada tää jostain. Oli aikoinaan PS 1:n konsolilla kova sana. Thrill Kill:
&feature=related
kuolo

Posts: 90

#676 • • kuolo elo
X-COM: Apocalypse on ihan jees nyt täl hetkel. Toimii ilman nettiyhteyttä ja hitaammallakin koneella..

--
18 and life to go
and counting..

Mar6

Posts: 2,178

#677 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jaaha, nyt ois boxi ostettu ja pitää käydä ennakkotilaa Fallout 3 kyl *joo* Edellisten versioiden parissa on tullut eräitä tunteja vietettyä.
Boxin kylkeen ostin Splinter Cell, Double Agentin. Aika hieno peli myös. Koukuttaa kyllä ja hyvin tehty :P *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

Mar6

Posts: 2,178

#678 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Piti ostaa viel eile aleseinältä Far Cry Instincts Predator ja sitten Project Gotham Racing 4 ihan nettipelejä ja fiilistelyitä varten *hymy*
Ensimmäinen on kivaa lahtausta kyllä :D Grafiikka ja viidakon luonto on kuvankaunista *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

ravec

Posts: 1,102

#680 • • ravec
Cod4 tulee tahkottua nyt enemmän kun joutuu nostamaan omaa tasoa claani tasolle.

Hyvänä motivaattorina on toiminut j7 setti: Summer Hardcore Vol.1 2008 (hhc_freeform)