2,168 posts, 109 pages, 1,067,263 views
Epailija
Baldur's Gate 2 (joo, vieläkin) odottavat läpipeluutaan. Ei kyllä ole varmaan kuukauteen tullut pelattua koneella yhtään mitään. Kohta voisi taas kokeilla.
salaisinko?, 1.2.2006 10:11:
---
Epailija
Baldur's Gate 2 (joo, vieläkin) odottavat läpipeluutaan. Ei kyllä ole varmaan kuukauteen tullut pelattua koneella yhtään mitään. Kohta voisi taas kokeilla.
hallucinogen, 1.2.2006 10:38:
Itsellä peli ostettuna lisälevyineen ja varsin hyvä peli mutta ainoa mikä siinä alkaa vituttaa on se, että kaikkiin dialogeihin pitää jaksaa panostaa koska sillä on niin pirun suuri vaikutus ja suurimman osan ajasta ei jaksais keskittyä paskan vertaa siihen mitä ne jäbät horisee sen parin minsan aikana. Jos haluut joinaa mun grouppiin, sano se ekassa viestissä ja jos haluut et pelastan sun saatanan nallen jostain hautausmaalta niin sano se ekas viestis, ei jaksa ensin keskustella puolta elämäntarinaa :D
hallucinogen, 1.2.2006 10:38:
Itsellä peli ostettuna lisälevyineen ja varsin hyvä peli mutta ainoa mikä siinä alkaa vituttaa on se, että kaikkiin dialogeihin pitää jaksaa panostaa koska sillä on niin pirun suuri vaikutus ja suurimman osan ajasta ei jaksais keskittyä paskan vertaa siihen mitä ne jäbät horisee sen parin minsan aikana. Jos haluut joinaa mun grouppiin, sano se ekassa viestissä ja jos haluut et pelastan sun saatanan nallen jostain hautausmaalta niin sano se ekas viestis, ei jaksa ensin keskustella puolta elämäntarinaa :D
salaisinko?, 1.2.2006 10:49:
hah, toihan on sen homman pointti, en itse ainakaan jaksaisi pelkkää hack 'n slashia sekä munchausta ;)
Optik, 1.2.2006 11:30:
Tekis mieli pelata taas Baldur's Gaten eka osa + lisälevyt läpi...
hallucinogen, 1.2.2006 11:47:
---
Osta multa bg2 ja throne of baal, saat 20e:llä :D
---
Epailija, 1.2.2006 11:08:
:D Älä vain koska osta Planescape Torment:ia siinä tapauksessa. Mulle tuo dialogi on vain erinomaisen tervetullut lisä sitä taistelua tasapainottamaan. Tällä hetkellä pelissä nyppii se, että bladeni (blade siis bardin yksi alaluokka) on muun ryhmän mukana jo tovi sitten saavuttanut levelikaton, eikä parempia taikaesineitäkään tule vastaan, joten se hack'n'slash puoli on menettänyt osan mielenkiinnostaan.
hallucinogen, 1.2.2006 02:40:
Mikä juuri naisia kiehtoo tässä pelissä, tää on ainakin kymmenes viesti missä sitä ihmettelen ja yksi sanoi sisustaminen O_o :D Mulla oli joskus se sims1 poltettuna ja pelailin sitä vähän kun oli niin kehuttu mikrobitissä ja osoittautui tylsääkin tylsemmäksi mut sitten ex-mimmi tajus sen pelin ja voi jumalavita kun se heräs kaheksan aikaan lauantai-aamuna pelaamaan sitä ja mun koneen virtalähde ei ollut niitä hiljaisimpia Sit kesäduunissakin oli niin et jos mimmit jotain pelas niin sims, ei voi tajuu :D
John, 1.2.2006 08:39:
UT2k7:aa odotan kyllä kuin kuuta nousevaa. Taitaa olla uuden koneen hankinta edessä kun kyseinen peli ilmestyy.