Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:
HasaKuningas, 18.9.2009 13:07:
---
ezzy, 18.9.2009 11:20:
---
tomii, 18.9.2009 09:15:
---
HasaKuningas, 17.9.2009 19:08:
Fallout 3sen sain vihdoin ja viimein hankittua. Nuorena junnuna tuli pelattua ne vanhemmat Black Islen Falloutit samoin kuin baldur's gatet ()
Tuon kolmosenhan tuotti Betheseda (daggerfall, morrowind, oblivion) Morrowind ja Oblikin on tullut hakattua, hyviä molemmat
Nyt sitten tuon kimppuun =))
---
Joo kyl Bethesda, ainakin mun mielestä, teki tosi hyvää työtä ton kolmosen kanssa. En henk-koht. pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka dissaa tota kolmosta surutta. Tottakai se poikkeaa 2 ensimmäisestä, mutta on toi hiton kova peli. Itsekin olin tosi skeptinen alkuun, mutta loppareissa tahkosin sitä ~110h ja vieläkin olis tutkittavaa, mutta oli pakko pistää jäihin, kun on muutakin pelattavaa. :D
---
Käsittämätöntä paskaa, kun vuoropohjaisuus ei ole edes valinnainen päätaistelutapa. FPS-vihaajalle koko peli on kuin punainen vaate :(
---
No jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin en kyllä aikoinaan niitä falloutteja sen vuoropohjamekaniikan takia pelannut vaan ihan sen tyyli, tunnelma ja roolipelielementtien takia :]
Enpä mäkään, mutta se vaan pilas mulle ton ihan täysin, kun ei saanut valita haluamaansa pelityyliä, vaan FPS pakotettii kurkusta alas ja se oli vaan totaalisen perseestä :(
Tunnelma oli hyvä ja tekniikka toimi. Metrot oli aika perseestä, mutta muuten kyllä tyylikäs peli...ei vaan pysty pelaamaan fps:nä tollasta.