Bilekulttuurin intensiivikurssi senioreille

88 posts, 5 pages, 31,820 views

Jone

Posts: 8,258

#1 • • Edited Jone Archibald Haddock
No niin,

Kuten olen jo Laserpoint-topicissa maininnutkin on äitini tulossa ko. tapahtumaan työkaverinsa kanssa, joka muuten on musta aivan hulppean hauskaa ja supersiistiä. Äitini myöskin lukee Klubitusta jonkin verran (en tiedä onko sillä käyttäjätunnusta, mutta pian on kun luodaan) ja viikonloppuna vanhempieni luona käydessämme tuli hieman Laserpoint-liekitettyä ja siinä tohkeilun lomassa äippä kyseli kauheasti, että "no miten sinne nyt sitten pukeudutaan" ja "mitä siellä nyt sitten tehdään" sun muuta vastaavaa.

Lupasin sitten perustaa Klubbariin asiasta topicin, jotta te kaikki voitte nyt sitten jakaa alakulttuurimme erikoisia puolia vanhemman väen kanssa lähtien ihan alkeista eli siitä kuka se heppu siellä lavalla on, jonka nenä osoittaa toiseen suuntaan kuin yleisöllä ja miksi tanssimme riveissä.

Itse aion opettaa viittäkymmentä lähentelevän ikinuoren äitini vielä pousaamaan oikeaoppisesti, piru vie! *hihu*
Hard House Lady

Posts: 83

#2 • • Hard House Lady
laita aitimuorille siedettavan nakoset lenkkarit jalkaan nimittain ei korkkareilla hippailla koko yota.
sts

Posts: 7,969

#3 • • sts Sama pyynti aitta!
Oikein!

Meitsi opetti mutsin aikoinaa kuuntelee tripteaserii (kuuntelee sitä autossa jne). Pitäs varmaa raahaa kans mutsi bileisii :)
Caro²

Posts: 5,301

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Muistuta sitte kans pukeutumisesta *hihu*
Yksinkertasta ja helppoa päällepantavaa. ettei helyt tartu vieressä tamppaaviin hihhuleihin *iloinen*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5 • • Edited Aziz Combat Fighter
Muista korvatulpat.

edit: niinjoo ja jos se kysyy et miks tytöt on siellä melkeen alasti ni kerro sille et ne pukeutuu silleen "itseään varten" :)
Lauruska

Posts: 821

#6 • • Lauruska nihkee

Ana-5000, 23.1.2006 15:40:
Muista korvatulpat.

edit: niinjoo ja jos se kysyy et miks tytöt on siellä melkeen alasti ni kerro sille et ne pukeutuu silleen "itseään varten" :)



Eiku siks et o viileempi tanssiessa *vink*
z

Posts: 1,146

#7 • • z
tervetuloa/-menoa vain.

ihan mielenkiinnosta: miksi on tulossa? mikä kiinnostaa? miksi kiinnostaa?
styrOx

Posts: 485

#8 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
joo nyt kaikki äipät mukaan pileisiin*hymy* mäkin oon saanut(tai siis sen on ollu pakko) kuuntelemaan esim. ferry corsteniin...yms muuta melodista.

tulee mieleen ainaski et avoin mieli olis hyvä olla mukana...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • Edited hrdkvr KURGO
mun mutsi ja anoppi oli koneistossa kans..

mutsi on aina digannu "mun musasta" kun 70's disko ja 80 disko on taustalla..
esim darude ja bomfunk on sen lempi artisteja :D

no mut kuitenkin..

ei tarvii teinei pelkää kyl musiikki ja juhlat on kaikkien asia!
pukeutuu miten tykkää.. tietty jos on speciaali tapahtuma itsellensä niin on se kiva pistää parhaat päälle niin tuo jo itselleen "erikoista" tunnelmaa..
jokaisella on sit oma käsitys "parhaista päälle" :D
mutta sillä nyt ei ole merkitystä pätkääkään..

pää asia että viihtyy


anna joku proteuksen levy esikuunteluun niin että ei tule yllätyksenä loppuillan "meteli" :D


ainiin ja btw

jone voi sit opettaa perinteisen 2 sivulle jalat yhteen 2 sivulle tanssimoovit et ei tarvii paikan päällä noloilla..

broidi vähän aristeli kun piti vasta paikan päällä opettää miten mennään (kun se tanssi kuin hilly billy) :D

--
-keep it hard-

Jone

Posts: 8,258

#10 • • Edited Jone Archibald Haddock

miikkah, 23.1.2006 16:12:
ihan mielenkiinnosta: miksi on tulossa? mikä kiinnostaa? miksi kiinnostaa?



Äippä saa varmaan ihan itse vastailla kattavammin, koska tossa jonkin aikaa sitten käydyn puhelinkeskustelun perusteella se rekisteröityy tänne mikäli kokee tarvetta itse kirjoittaa jotain. Sanoisin että hommalla on kuitenkin varmaan hyvin paljon tekemistä sen kanssa, että olemme Väne-veljeni kanssa viimeiset viisi vuotta bileissä käymisen ohella tulleet puhuneeksi siitä vanhemmillemme (minä todennäköisesti erityisesti - olenhan veljeksistä se suulaampi) ja sitä kautta on lienee herännyt kiinnostus tulla ihan itse katsomaan mistä on kyse. Tästä on nyt puhuttu viime kesästä lähtien ja aloite asiaan tuli ihan mutsin itsensä puolelta.

Musta se on hemmetin hieno homma. Se että olen itse korjaillut median bilekulttuurista ylläpitämiä stereotypioita tuskin ihan kauheasti avartaa edes jo muutenkin varsin avarakatseisen äitini näkymiä asiaan. Kaikkein helpointa asiasta on muodostaa oma perustellumpi mielipiteensä kun on käynyt sitä katsomassa.
Kolera

Posts: 4,256

#11 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ettei missään nimessä median löylytys ja mielikuva bileistä menis yhtään hukkaa niin voit ensimmäiseksi esitellä ihmisiä äiteelles näin "tässä on lakka-Jorma ja piri-Eevi"

ei ole huonoja juttuja on vaan huonoja ihmisiä *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

or_neon

Posts: 598

#12 • • or_neon mr2090

hardikaveri, 23.1.2006 16:18:
broidi vähän aristeli kun piti vasta paikan päällä opettää miten mennään (kun se tanssi kuin hilly billy) :D


*nauru*Pystyn kuvittelemaan kyllä jonkun, kuka tanssii bileissä kuin hilly billy*nauru**nauru**nauru**lmao*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Jone

Posts: 8,258

#13 • • Edited Jone Archibald Haddock

hardikaveri, 23.1.2006 16:18:
jone voi sit opettaa perinteisen 2 sivulle jalat yhteen 2 sivulle tanssimoovit et ei tarvii paikan päällä noloilla..

broidi vähän aristeli kun piti vasta paikan päällä opettää miten mennään (kun se tanssi kuin hilly billy) :D



Eiku mä aion opettaa sen pousaamaan uskottavasti. Kysyikin jo ton aloitusviestin luettuaan, että mitä se pousaaminen nyt sitten on.

Lyhyt oppimäärä pousaamiseen:
- Käy ostamassa itsellesi baaritiskiltä juoma (mielellään alkoholipitoinen sellainen, suosituimpia olut ja siideri - yleensä tuopissa)
- Siirry vastaostetun juomasi kanssa sinne mistä musiikkia raikaa
- Älä mene liian eteen tai keskeiselle paikalle (ethän halua vaikuttaa turhan innostuneelta)
- Valittuasi itsellesi paikan joko esiintymislavan reunamilta tai salin takimmaisesta kolmannekselta ota laiska hartioiden levyinen haara-asento
- Katso välinpitämätön ilme kasvoillasi lavalla kulloinkin olevan esiintyjän suuntaan
- Nyökyttele satunnaisesti päätäsi hieman kaiuttimista kuuluvan "JUMPS"-äänen tahtiin
- Mikäli poltat tupakkaa roikuta sitä vapaana olevan käden etu- ja keskisormen välissä, muutoin sijoita tämä käsi vaikkapa lantiollesi mahdollisimman viileästi
- Siemaile satunnaisesti juomaasi

Listaa saa toki korjata ja täydentää. *vink*

Jos äitini kavereineen pääsee jopa tanssimaan asti (jolloin pousauksen mukana huolella rakennettu cool-faktori on kyllä sitten mennyttä, koska ainoastaan kiksuteepeet tanssii *nauru*) niin ei mulla oo siihen oikein muuta neuvoa kuin että:

DANCE LIKE NO ONE IS WATCHING
Gleba

Posts: 549

#14 • • Gleba
väne ja jone? really? :D
nojoo.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Avatar
#15 • • Rujo Mutantti Guest
"Kenes kaa oot täällä?" -Mutsin
Avatar
#16 • • ALIEN Guest

Jone, 23.1.2006 16:52:
- Siemaile satunnaisesti juomaasi

Listaa saa toki korjata ja täydentää. *vink*



Tää "satunnaisesti" siemaileminen on kyl aika haaste monille :D
UzU

Posts: 2,361

#17 • • Edited UzU [33100]
Jone,

Oletko jo tehnyt kattavan selvityksen alan sanastosta? Itsekin käytit tuossa jo ainakin sanoja kiksu, teepee (kiksuteepee), cool-faktori ..

Ainakin seuraavat termit voisi siis selittää:
kiksu
polkka
tp/teepee
pinceä
skene
dissata
laukata
ug

jne..
Pousaamisen jo selititkin :D

Niin ja selitykset saa tehdä joku muu. Enhän mä mistään mitään tiedä.
Kolera

Posts: 4,256

#19 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ALIEN, 23.1.2006 17:20:
---
Jone, 23.1.2006 16:52:
- Siemaile satunnaisesti juomaasi

Listaa saa toki korjata ja täydentää. *vink*


---


Tää "satunnaisesti" siemaileminen on kyl aika haaste monille :D


No johtuupi ihan siitä että se kalia väljähtää ja maistuu aika vitu hirviälle loppupuolella. Helpompaa siis kiskoo vaan puolesta välistä tuoppi ykkösellä alas ja hakia uus tuoppi kätöseen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#20 • • astaroth Guest
big up! oma mammani tuskin heti lähtisi :P jospa nyt vaikka yritetään tuota broidia ekaksi, ei haukata heti liian isoa palaa :)