Annettu jo: Pioneer A-676 vavhistin

8 posts, 1 page, 6,125 views

nemo

Posts: 656

#1 • • nemo Wanha kettu
Muuton yhteydessä tulee aina siivottua komeroita. Nyt olisi nopeimmalle tarjolla Pioneer A-676 vahvari ilmaiseksi!

Koska en ole laupias samarialainen, yleinen hyväntekijä enkä ihan tyhmäkään (kait?), todettakoon, että siitä on sulake palanut ja siksi en tee sillä mitään ja annan sen pois. En tiedä mikä sen on polttanut. Osaava kaveri osannee tuon selvittää & fiksata aika helposti.

Jos kukaan ei tuollaista ilmaiseksi halua, niin kannan sen roskikseen viimeistään sunnuntaina.

Vahvari on noudettavissa Helsingin Hämeentieltä.

Löysin kuvan ko. vahvarista Saksan eBaysta: http://cgi.ebay.de/Pioneer-A-676-Reference-Verstaerker_W0QQitemZ7576536858QQcategoryZ19690QQcmdZViewItem Hintaa näyttää olevan tällä hetkellä 141.

Nopeat syövät hitaat.

Over and out,

-V-

--
Tää on mun sigu

josbe

Posts: 1,982

#2 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

nemo, 20.1.2006 08:32:
Muuton yhteydessä tulee aina siivottua komeroita. Nyt olisi nopeimmalle tarjolla Pioneer A-676 vahvari ilmaiseksi!

Koska en ole laupias samarialainen, yleinen hyväntekijä enkä ihan tyhmäkään (kait?), todettakoon, että siitä on sulake palanut ja siksi en tee sillä mitään ja annan sen pois. En tiedä mikä sen on polttanut. Osaava kaveri osannee tuon selvittää & fiksata aika helposti.

Jos kukaan ei tuollaista ilmaiseksi halua, niin kannan sen roskikseen viimeistään sunnuntaina.

Vahvari on noudettavissa Helsingin Hämeentieltä.

Löysin kuvan ko. vahvarista Saksan eBaysta: http://cgi.ebay.de/Pioneer-A-676-Reference-Verstaerker_W0QQitemZ7576536858QQcategoryZ19690QQcmdZViewItem Hintaa näyttää olevan tällä hetkellä 141.

Nopeat syövät hitaat.

Over and out,

-V-


MEIZI tarvii!!!
Paitsi että olen tänään lähdössä landelle, joten voisiko olla mahdollista, että haen sen vasta tiistai-iltana, siis heti kun olen takaisin stadissa?
biiru

Posts: 59

#3 • • biiru
jos haluut siitä nopeemmin eroon voin hakee tänään pois.
nemo

Posts: 656

#4 • • nemo Wanha kettu

josbe,
MEIZI tarvii!!!
Paitsi että olen tänään lähdössä landelle, joten voisiko olla mahdollista, että haen sen vasta tiistai-iltana, siis heti kun olen takaisin stadissa?



Kuten sanottu, nopeat syövät hitaat. Myyty siis Josbelle.

--
Tää on mun sigu

biiru

Posts: 59

#5 • • biiru
no hitto :E
Avatar
#6 • • emppu Guest
onk sul mitää muuta kivaa siel mist haluut eroon??*nauru*
Jaques

Posts: 1,390

#7 • • Jaques HUGC / So Nice!
Joo!! Mä voisin ottaa kaikki sun levyt!!*vink*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

nemo

Posts: 656

#8 • • nemo Wanha kettu

emppu, 20.1.2006 09:43:
onk sul mitää muuta kivaa siel mist haluut eroon??*nauru*



Katotaan mitä jää käteen. Jotain saattaa vielä tulla ;)

--
Tää on mun sigu