Laitoitko tänään pitkät kalsarit?

125 posts, 7 pages, 35,793 views

tomii

Posts: 3,594

#62 • • tomii kallion herttua
En laittanut. Ei oikein tule laitettua, kun pitää sit sisätiloissa istua monta tuntia, niin tuleepi vähän hiki. Tietty, jos kävisi vessassa ottamassa mokomat pois päältä ja sit päälle taas, kun lähtee kotiin... *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Alley Cat

Posts: 489

#63 • • Alley Cat Jedi Master
Oli pitkikset, välkkärit ja toppahousut. Ja silti tuntu, että persaus jäätyy kiinni pyöränpenkkiin.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

placiq

Posts: 1,260

#64 • • Edited placiq Jorkki
Eilinen aamu ja matka kouluun opetti sen verran, että tuli tänään kaivettua kaapista kaikki mahdollinen lämmin päälle.
-->Eli tänään aamulla: ulsteri päällä, pipo päässä ja pitkikset jalassa *sydän*
Toykio

Posts: 294

#65 • • Toykio
-23°C! Pitkikset toki!!!!

Oon sen verran vilukissa, että sukkahousuistakin luovun vasta kun bikini-ilmat koittaa*justjoo*
Hih...mutta tästä syystä omistakin paaaaljon sukkiksia eri värisinä ja kuvioisina! Pinkkejä löytyy varmaan sadat*pepsodent*

Mukavempi kun ei pyllynvarsia palele!*joo*
Sssan*

Posts: 651

#66 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Itse en laittanut mutta rakas poikaystäväni laittoi *tirsk* ja Oli Aivan ihanan seksikäs ne päällä!
Itsekin vois harkita sukkahousujen käyttöä nyt....hrrr.....

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

hrdkvr

Posts: 3,929

#67 • • hrdkvr KURGO
pienet kalsarit. verkkarit t-paita ja pitkä takki

oon vähä nolo kun en omista hanskoja edes :(

--
-keep it hard-

Karvinen

Posts: 699

#68 • • Karvinen SekaiSin MariSta
TOD. laitoin... mul oli kolitsi housut ja toppa housut jalassa, sukat, villasukat, hattu, hanskat, paita, pitkähihanen, yli iso huppari ja toppatakki... silti jäädyin. . hurr. . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#70 • • pia^^ Guest
En ja ku pääsin ulos alko vi***taa *eiei*
jaywink

Posts: 1,668

#71 • • jaywink bass warrior
ei kait tuolla muuten selviä *ding* tosin vasta kun mittari näytti melkein -20 tuli kaivettua esille, muuten pärjää kyl ilman
Aidrian

Posts: 1,799

#72 • • Aidrian Furian Master
sehän nyt vaan on tyhmää olla ilman pitkiä kun kelit on tällaiset. Pallit jäässä on hiukan vaikea hymyillä. Ja sitä paitsi, usein, kun jalkoja palelee, koko kroppaa palelee.
Pauha

Posts: 515

#73 • • Pauha
Kait ne pikkuhiljaa vois kaivaa esiin. Sissälläkin nallepuku rokkaa *nauru*. No onneks on salikin tossa 200m päässä.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Gleba

Posts: 549

#74 • • Gleba
pistin kahet. eroottista, tiedän. mutta ku ei tarkene muuten enkä omista toppahousuja.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

coolcat82

Posts: 771

#75 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mitkä ne on??? Mulla on vaan säärystimet vaik pakkasta oli eilen tääl suunnas tuuli mukaanlaskettuna varmaan -30... Ei sellasia osaa käyttää, tulee liian täyteepakattu olo *igor* Eikä mua sitäpaitsi palellu kun senverran et piti pyytää kyyti kyl himaapäin sit *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Occu

Posts: 2,528

#76 • • Occu
jos on niin kylmä, että tarvisi mamiksia niin vaihtoehtosesti laitan verkkarit sitten housujen alle.

--
..::MOI::..

Placeboman

Posts: 142

#77 • • Placeboman
Enpä oo vielä käyttänyt moisia,oottelen että tulee oikeasti kylmä,ei tää -25 oikeen riitä,muahahahaha.
Nim.Sissi *hih*

--
Don´t forget to be the way you are......

Ant

Posts: 1,351

#78 • • Ant africant
Äijikset on ihan lääääääst siison -juttu! *kissatappelu*

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Chatte

Posts: 4,085

#79 • • Edited Chatte Team Teknolipat :)
No en taaskaan. Mut lähinnä irkkasin koko päivän. *vink* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Cloud

Posts: 2,162

#80 • • Cloud Game Freak
Tottahelvetis Oikein Black Horsen Haraldit <- Harald ON muuten äijä ^^

Kerrospukeutuminen on aina IN. Ei sitä viitsi olla mikään mishelin mies lasketellessa vaan ihan kunnon vaatteet pääl.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.