Pioneer julkaisee kaksi uutta mikseriä kevään aikana: DJM-800 ja DJM-400

105 posts, 6 pages, 26,490 views

COBALT

Posts: 1,407

#62 • • COBALT akitaattori

Jarier, 24.3.2006 14:37:
---
COBALT, 9.3.2006 15:14:
Halvin tarjous DJM-400:sta minkä löysin 495 taalaa + rahti. Eipä jää paljon päälle 400eegua...
Meni kyllä vakavaan harkintaan tilaisko...

---


saahan ton euroopastakin jo alle 500 ja säästää jännitekikkailut.



Heitä äkkiä URLIA kehiin, tack...!?

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

ttomi

Posts: 101

#66 • • ttomi
discoland.fi -sivuilta saa 495. Ei tarvis välttämättä tilailla:)
ttomi

Posts: 101

#68 • • ttomi
Vai olikohan väärin luettu hinta:D
Orfeus

Posts: 5,872

#69 • • Edited Orfeus
Oma mielipide kasisatasesta muutaman viikon pureskelun jälkeen.
Muutamia huomattavia parannuksia on tehty ja onneksi juuri ne mitä kuussatases ärsytti.

Elikkäns ainakin itse annan plussaa:
-jämäkät kumipintaiset potikat
-hyvät liu'ut kolmiportaisella leikkauksen säädöllä
-kaksi maadoitusnastaa levareille
-ääni on ainakin omaan korvaan ihan hyvä
-toimii midi kontrollerina ja ainakin fruityn kanssa pelaa näppärästi
-master volukan säätö potikan eikä liu'un takana
-toi manuaalisesti ruuvattava filtteri on ihan hauskaa vaihtelua, perus efektit löytyy mitä kuussatasessakin. Loopin tilalla roll ja revroll jotka käytännös ajanee samaa asiaa sekä uusina effuina phaser, robot ja chrous sekä noi neljä vapaasti säädettävää efketiä joista oikeestaa filtteri tuntui käyttökelpoiselta.

miinukset jos niitä pitää hakea
-master volan säätö vaikuttaa myös digi out ulostuloon eli nauhotus kusasee jos menee väänteleen potikkaa setin aikana(itsellä koneessa kiinni digi liitännällä)
-olis kai tohon voinu sen neljännen paikan levarisisäänmenolle laittaa vaikka eipä sillä itselle olis käyttöä ollut

Summasummarum. Monelle tuo hintaero kuussataseen saataa olla liian korkea suhteessa ominaisuuksiin. Itse olen ainakin sitä mieltä että tuossa kasisatases oli paranneltu juuri niitä asioita jotka ärsyttivät kuutoses eli tuon välisumman maksoi mieluusti. Sitä olisiko esim Xone92 ollut parempi vaihtoehto samalla rahalla en lähde veikkailemaan, lienee makuasioita pitkälti.

edit: uudet effut
Funktion

Posts: 1,720

#71 • • Funktion over 9000
Mites tossa kasisatkussa toimii se key correctioni? Siis se että se pitää äänenkorkeuden samana vaikka pitchiä muuttaa? Pioneerin sivuilla siitä sanottiin..

Ei kai se oo automaattisesti päällä koko ajan..?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

remotion

Posts: 5,283

#74 • • remotion nostatus guru

Funktion, 7.4.2006 15:32:
Mites tossa kasisatkussa toimii se key correctioni? Siis se että se pitää äänenkorkeuden samana vaikka pitchiä muuttaa? Pioneerin sivuilla siitä sanottiin..

Ei kai se oo automaattisesti päällä koko ajan..?



kai sitä päätäkin voi vähän käyttää...
Funktion

Posts: 1,720

#75 • • Edited Funktion over 9000

Jarier,

discolandin hinnathan vielä alustavia



Kattelin ihan samaa, ja jos Thomannilla kerta on sen 1500+ se niin jotenki ei oikein kuulostais natsaavan.

Mutta joo, aika kohtuullisen herkullisen oloinen vekotin! *slurps*
Ei tarviikkaan ostaa kuussatkua kesän jälkeen! *hih*

Ou, ja Remotion, siellä sivuilla kun puhutaan automaattisesta jne., ja tänä päivänä kun tuntuu että kaikkeen ympätään kaiken näköistä ei-välttämättä-niin-kivaa, ei ole mitenkään itsestäänselvyys..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

NextAce

Posts: 2,505

#77 • • NextAce Alienated
On muuten pirun näppärä mikseri toi djm-800. Potikat on jämäkän tuntuset ja muutenkin tuntui laadukkaalta. Tolla oli ilo miksailla.

--
-Alienation-

-----

hege

Posts: 242

#79 • • hege

mange, 7.4.2006 15:44:
Verkkokauppa.com hinnat:
DJM-400 = 464,90e
DJM-800 = 1254,90e



Saatavuus 3-6 viikkoa.. jepujee.

Suomalaiset liikkeet taitaa yrittää kovasti saada ihmisiä odottelemaan "halvoilla" hinnoilla, ettei Saksasta kukaan tilaisi. Ja saksalaiset liikkeet pitävät hintaa kovana alussa, kun niitä kuitenkin menee kuumille kiville. :)
Tapi

Posts: 1,437

#80 • • Tapi Dreamstate

Orfeus, 4.4.2006 18:04:
-ääni on ainakin omaan korvaan ihan hyvä


Mikseri maksaa pitkälle yli tonnin ja sen yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on luokkaa ihan hyvä?