crash [disko tekno kollektiv] - liebe 17.01.2006

27 posts, 2 pages, 8,828 views

karrio

#21 • • karrio
kannanpa korteni vastauskekoon vielä nyt kun olen miksin jo jokin aika sitten kuunnellut (ja toistan jo aikaisemmin kirjoittaneiden mielipiteitä *iloinen*): hyvä sekoitus, ville! stoori toimii myös.
CM

#22 • • CM
Juu pari kertaa tullut kuunneltua. Hemmetin hyviä raitoja ja suurinosa onnistuneita vaihtoja (pikkulaukkoja mut ne on boonusta). Setin tunnelma sopii hyvin tohon kuvaan. Toisiks viimonen raita oli ainut josta en tykännyt yhtään lähinnä ton laulun ja kitararämpytyksen takia. Sitä edellinen Hellin Superpitcher remix oli noista itselle uusista raidoista paras, aivan loistava melankolinen tranceleijailu <3 Lopetusbiisi sopi settiin kuin nyrkki silmään.

Onkohan tossa koodauksessa tullu joku moka, kun ääni tuntuu rutisevan välillä parillakin eri softalla?

Mut kyllä maistui :)
Ville Vähäsaari

#23 • • Edited Ville Vähäsaari

CM, 3.2.2006 11:50:
Onkohan tossa koodauksessa tullu joku moka, kun ääni tuntuu rutisevan välillä parillakin eri softalla?

rutinan suhteen taitaa olla kiittäminen neuloja eli ortofonin concorde elektro -settiä. tosin hankinnassa on jo tuikut äänirasiat + neulat eli shuren m44-sarjalaiset. toivottavasti rutina ei kuitenkaan ollut häiritsevää.
anniini

#24 • • anniini a-double n-double i-n-a
Mä oon kyl koukussa tähän settiin. on soinut hyvin ahkeraan. toimii. <3

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

nomic

#25 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kaunista, ja hyvin kerrottua tarinaa. :)
Eilen vasta sain tämän setin mukavasti tehokuunteluun, ja jää kyllä koneelle. *hymy*

Olisi saanut ehkä olla lievästi pidempi
Ville Vähäsaari

#26 • • Edited Ville Vähäsaari
uutta settiä olisi tarkoitus pistää ilmoille parin viikon sisällä, siispä jos vielä joku haluaa kommentoida tätä / antaa palautetta, niin nyt olisi hyvä aika!

katotaan myös jos seuraavasta miksauksesta tulisi hieman pidempi sitten.
introvert

#27 • • introvert focussed inwards to the soul
Kumma että tää oli jäänyt kuuntelematta aiemmin, mutta täytyy sanoa, että parasta selektiota mitä voi toivoa tän tyyliseltä miksaukselta. Oikeastaan kaikki raidat varsin toimivia, ja osa tuttujakin, mutta alkupuolen diippailut uppoo eniten omaan makuun. Esim. tuo Oliver Hacken biisi, joka on uusi tuttavuus, aiheutti kylmät väreet reaktion kauniilla syvällä melodiallaan ja äänimaisemalla. Lopetus Superpitcheriin oli loistoveto kyllä, mutta itse tykkään enemmän siitä Kaiton versiosta.

Mut joo, vuoden paras mix täällä tähän mennessä. Odottelen innolla seuraavaa. :)