Swearin kengät...

9 posts, 1 page, 4,739 views

zenny

Posts: 1,145

#1 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ootteko tilannu mistään ulkomaisesta nettikaupasta swearin kenkiä? Pystykö maksamaan postiennakolla? tuliko paljon postikului ja muita viel lisäks? Jos tiedätte jotain hyvii osotteita mistä löytäis noit kenkii ni laittakaa tänne...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Quu

Posts: 334

#3 • • Quu Mole RAM!
Whoa, threadi vuodelta 2001!
nethr

Posts: 763

#4 • • nethr !!
Onko swearin koot ns "normaaleja"? Eli jos on vaikka 42 kokoinen jalka niin 42 on ihan ok, ettei tartte ottaa +/- 1 nro kokoja?

--
xD

ville

Posts: 3,780

#5 • • ville olen oikeasti ujo

nethr, 22.1.2006 02:31:
Onko swearin koot ns "normaaleja"? Eli jos on vaikka 42 kokoinen jalka niin 42 on ihan ok, ettei tartte ottaa +/- 1 nro kokoja?



On lähestulkoon normaaleja mutta merkin sisällä on pientä heittoa. Esim mulla on 42 jalka ja 90% kengistä on 42:a. Swearin mad malliston 42 on mulle just passeli, mut exterminator malliston 42:a piti vähän venyttää et oli hyvä. Jos sulla on suurin osa kenkiä 42:a niin aika suurella varmuudella uskallat 42:t swearit ostaa.

Jos ja kun koko ei ole oikea, niin kengät voi toki palauttaa. Tosin postikuluja hiukan tulee, mut toisaalta jos kenkiä ei muuten pysty tähän maahan saamaan, niin eipä ole vaihtoehtoja ...

Itse ostin joskus vuonna 2001 tuolta swearin omasta shopista. Palvelu toimi tosi hyvin ja ne lähetteli kuvia joita ei netissä muuten ollut myytävissä, kun vaan tajusi sähköpostilla kysellä. Tosin lopulta ne lähetti mulle väärän värin, mut onneksi väri oli parempi =) Kun ilmoitin tästä niin he tarjosivat kenkien vaihtoa ilman postikuluja tai vaihtoehtoisesti seuraavasta ostoksesta -20%.

Käsittääkeni sweareja myydään mossossa, kannattaa ainakin käydä katsomassa :)
kinderi

Posts: 1,783

#6 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Voi apua..menin kattomaan noita sivuja ja Rakastuin *sydän* nyt vaan pitäis jostain kehittää rahaa ni sais itelle ihanatihanat kengät *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sts

Posts: 7,969

#7 • • sts Sama pyynti aitta!

kindertin, 21.3.2006 15:49:
Voi apua..menin kattomaan noita sivuja ja Rakastuin *sydän* nyt vaan pitäis jostain kehittää rahaa ni sais itelle ihanatihanat kengät *sydän*



kannattaa toki ostaa suomesta, mossosta.
sts

Posts: 7,969

#8 • • sts Sama pyynti aitta!
mossoworld.fi

liikkeessä voit ihan kokeilla kenkiä jalkaan niin ei tuu turhaa postituksia väärän koon takia.
kinderi

Posts: 1,783

#9 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

sts, 21.3.2006 15:56:
mossoworld.fi

liikkeessä voit ihan kokeilla kenkiä jalkaan niin ei tuu turhaa postituksia väärän koon takia.



Kylläh,ensin vaan tarttis toi rahapolitiikka hoitaa kuntoon.. Hitto kun kaikki ihana maksaa niin paljon *sniisk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*