nethr, 22.1.2006 02:31:
Onko swearin koot ns "normaaleja"? Eli jos on vaikka 42 kokoinen jalka niin 42 on ihan ok, ettei tartte ottaa +/- 1 nro kokoja?
On lähestulkoon normaaleja mutta merkin sisällä on pientä heittoa. Esim mulla on 42 jalka ja 90% kengistä on 42:a. Swearin mad malliston 42 on mulle just passeli, mut exterminator malliston 42:a piti vähän venyttää et oli hyvä. Jos sulla on suurin osa kenkiä 42:a niin aika suurella varmuudella uskallat 42:t swearit ostaa.
Jos ja kun koko ei ole oikea, niin kengät voi toki palauttaa. Tosin postikuluja hiukan tulee, mut toisaalta jos kenkiä ei muuten pysty tähän maahan saamaan, niin eipä ole vaihtoehtoja ...
Itse ostin joskus vuonna 2001 tuolta swearin omasta shopista. Palvelu toimi tosi hyvin ja ne lähetteli kuvia joita ei netissä muuten ollut myytävissä, kun vaan tajusi sähköpostilla kysellä. Tosin lopulta ne lähetti mulle väärän värin, mut onneksi väri oli parempi =) Kun ilmoitin tästä niin he tarjosivat kenkien vaihtoa ilman postikuluja tai vaihtoehtoisesti seuraavasta ostoksesta -20%.
Käsittääkeni sweareja myydään mossossa, kannattaa ainakin käydä katsomassa :)