GOOM '06

38 posts, 2 pages, 15,453 views

anniini

Posts: 917

#21 • • anniini a-double n-double i-n-a

Blues, 30.1.2006 11:07:
---

Sä luultavasti onnistut kadottamaan sen korttiskin ennen iltaa ja jos on rahaa, nekin ovat poissa. Who knows, ehkä olet kuitenkin vielä laivassa ja raahaudut pihalle juuri ennenkuin kuin me ollaan kyytiin nousemassa :D



kiitos vaan tuosta luottamuslauseesta. *igor**nauru*
ihan vaan sulle tiedoksi, että en mä sieltä laivasta raahaudu ennen tiistai-aamua, joten saat todistaa sitä "pankkikortin jahtausta" myös koko oman reissusi ajan. :D jos viimeaikaiset merkit pitää paikkansa niin sä siellä tavarasi/muistisi kadotat ennemmin kuin minä. *känni* nimim. juon sut pöydän alle (so not)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Blues

Posts: 5,414

#22 • • Blues Koning van Afrika

anniini, 30.1.2006 14:12:
jos viimeaikaiset merkit pitää paikkansa niin sä siellä tavarasi/muistisi kadotat ennemmin kuin minä. *känni* nimim. juon sut pöydän alle (so not)



En mä koskaan kadota mitään!
Ja siellä pöydän alla on korkeintaan koko porukka ottamassa nokosia :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#23 • • eeci Guest

Blues, 30.1.2006 22:50:
---
anniini, 30.1.2006 14:12:
jos viimeaikaiset merkit pitää paikkansa niin sä siellä tavarasi/muistisi kadotat ennemmin kuin minä. *känni* nimim. juon sut pöydän alle (so not)

---


En mä koskaan kadota mitään!
Ja siellä pöydän alla on korkeintaan koko porukka ottamassa nokosia :)



Jatkot sit sun luona? ;) (inside)
anniini

Posts: 917

#24 • • anniini a-double n-double i-n-a

eeci, 31.1.2006 01:27:
---
Blues, 30.1.2006 22:50:

Ja siellä pöydän alla on korkeintaan koko porukka ottamassa nokosia :)

---

Jatkot sit sun luona? ;) (inside)



mä pidän ne jatkot sit luonnollisesti lähimmässä lumihangessa. ^__^

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Air

Posts: 319

#26 • • Air
Supergoom tj 19 tuntia !!! Goom-kuume on jälleen huolestuttavan kova, on se niin seko keikka*kuolaa*
anniini

Posts: 917

#27 • • anniini a-double n-double i-n-a
aamulla yhdeksältä se alkaa.^^ matka turkuun tosin alkaa jo vähän ennen kahta tänä yönä. piiiitkä reissu edessä. :D toivottavasti tulee hauskaa. :)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Epailija

Posts: 5,636

#28 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hotti, 30.1.2006 13:55:
Tyttöystävä voitti liput joten ehkä tuun/meen tänne ^___^



GooMilla on moni suhde kaatunut...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

virtual-

Posts: 524

#29 • • virtual- sininen
Jeps, hyvä että tuli voitettua liput, kun syksyllä lippujen varaaminen kaatu porukalla rahapulaan. Tiistailähtö
Caro²

Posts: 5,301

#30 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

John, 30.1.2006 09:04:
Pankki- ja yleisimmät luottokortit käy, electron ei.


Itse ainakin maksoin visa electronilla goom2006-paatilla kahteen otteeseen. Ettei vissiin ihan faktatietoa ole?

Ja ah. Tax Free on auki muulloinkin, kuin pelkästään yhteen aikaan vuorokaudesta. Tallinkillahan oli hiukan "kankeammat" järjestelyt :)

Eikait tässä muuta. Täällä ollaan edelleen, lauantaina jo saapunut katsomaan eläkeihmisten risteilyä *hihu* - Torstaina takasin lpr:taan
*joo*
aleksisi

Posts: 282

#31 • • aleksisi
ot. kaveri sano laivaristeilyltä palattuaan noin 1/2 vuotta sitten, että paskin juttu mitä hänelle on elämänsä aikana käynyt, oli se kun tajusi että laivalla käy visa electron..*nauru*

--
siellä missä jatkot..

Pauha

Posts: 515

#32 • • Pauha

Caro², 7.2.2006 16:23:


Eikait tässä muuta. Täällä ollaan edelleen, lauantaina jo saapunut katsomaan eläkeihmisten risteilyä *hihu* - Torstaina takasin lpr:taan
*joo*



Elkää polttako itteenne loppuun! *iloinen*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Blues

Posts: 5,414

#33 • • Blues Koning van Afrika

Caro², 7.2.2006 16:23:
-
Eikait tässä muuta. Täällä ollaan edelleen



Toiset ovat jo palanneet takaisin..oli kyllä hilpein (ja rankka *hikoil*) laivareissu ikinä ja hyttikeskustelut taisi olla muiden mielestä aika sairaita *ding*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

anniini

Posts: 917

#34 • • anniini a-double n-double i-n-a

Blues, 7.2.2006 22:58:
---
Caro², 7.2.2006 16:23:
-
Eikait tässä muuta. Täällä ollaan edelleen

---


Toiset ovat jo palanneet takaisin..oli kyllä hilpein (ja rankka *hikoil*) laivareissu ikinä ja hyttikeskustelut taisi olla muiden mielestä aika sairaita *ding*



oli kyl aika hemmetin hulvaton reissu, vaikka mustelmia onkin ympäri kroppaa. nauraa sai koko rahan edestä ja täytyy kyl myöntää, että on harmillista ettei niitä hyttikeskusteluja oo nauhalla. :D

koita caro jaksaa siellä. :)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

John

Posts: 1,384

#35 • • John Lauma

Caro², 7.2.2006 16:23:
---
John, 30.1.2006 09:04:
Pankki- ja yleisimmät luottokortit käy, electron ei.

---

Itse ainakin maksoin visa electronilla goom2006-paatilla kahteen otteeseen. Ettei vissiin ihan faktatietoa ole?



Wanhaa faktaa kesältä 2005 kun itse yritin maksaa electronilla. Ajat muuttuu.*hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Caro²

Posts: 5,301

#36 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

John, 8.2.2006 00:03:
Wanhaa faktaa kesältä 2005 kun itse yritin maksaa electronilla. Ajat muuttuu.*hihu*


En yhtään ihmettelis, vaikka electroni olis "otettu käyttöön" ihan goomia varten.. Jos oikein olen ymmärtäny, niin electronin toimimattomuus on yleensä kiinni ennemminkin firmojen haluttomuudesta käyttää ko. korttia.
Avatar
#37 • • eeci Guest

Caro², 8.2.2006 17:56:
---
John, 8.2.2006 00:03:
Wanhaa faktaa kesältä 2005 kun itse yritin maksaa electronilla. Ajat muuttuu.*hihu*

---

En yhtään ihmettelis, vaikka electroni olis "otettu käyttöön" ihan goomia varten.. Jos oikein olen ymmärtäny, niin electronin toimimattomuus on yleensä kiinni ennemminkin firmojen haluttomuudesta käyttää ko. korttia.



Kyllä ainakin siljan symphonylla ja serenadella on electron käyny täysin vaivatta ainakin pari vuotta. Electronin leviämistä ei niinkään hidasta firmojen haluttomuus käyttää sitä, vaan kiinteen netin pakollisuus. Senhän takia se ei vielä esim linja-autoissa ja junissa käy. Laivoilla on yhteydet todennäkösesti satelliitin kautta, joten se ei niille ole mikään ongelma. Ja koska laivayhtiöiden tuotot muodostuu lähes yksinomaan tax freen ja baarien myynneistä (ei niinkään lipuista), niin olis niiltä vähintäänkin typerää karsia maksutapoja pois ihan vaan silkkaa paskamaisuuttaan. Lähinnähän niillä on ollu linjana että rahat pois asiakkaalta keinolla millä hyvänsä. :)
embie

Posts: 531

#38 • • embie Shwoopsie poo

eeci, 12.2.2006 20:10:
---
Caro², 8.2.2006 17:56:
---
John, 8.2.2006 00:03:
Wanhaa faktaa kesältä 2005 kun itse yritin maksaa electronilla. Ajat muuttuu.*hihu*

---

En yhtään ihmettelis, vaikka electroni olis "otettu käyttöön" ihan goomia varten.. Jos oikein olen ymmärtäny, niin electronin toimimattomuus on yleensä kiinni ennemminkin firmojen haluttomuudesta käyttää ko. korttia.

---


Kyllä ainakin siljan symphonylla ja serenadella on electron käyny täysin vaivatta ainakin pari vuotta. Electronin leviämistä ei niinkään hidasta firmojen haluttomuus käyttää sitä, vaan kiinteen netin pakollisuus. Senhän takia se ei vielä esim linja-autoissa ja junissa käy. Laivoilla on yhteydet todennäkösesti satelliitin kautta, joten se ei niille ole mikään ongelma. Ja koska laivayhtiöiden tuotot muodostuu lähes yksinomaan tax freen ja baarien myynneistä (ei niinkään lipuista), niin olis niiltä vähintäänkin typerää karsia maksutapoja pois ihan vaan silkkaa paskamaisuuttaan. Lähinnähän niillä on ollu linjana että rahat pois asiakkaalta keinolla millä hyvänsä. :)



Kyllähän se on jo monta vuotta kelvannu electron laivalla, vaihtelevalla menestyksellä tosin (ainaski Gabriellalla mis olin itse töis 2003-2004) ja yhteydet tosiaan satelliitin kautta. Joskus vaan oli niin, että esimerkiksi baarissa oli juuri maksanut ostoksensa kortilla ja sitten kun yritti maksaa kahvilassa, niin se ei toiminutkaan. Yhteyksissä vikaa tjsp?