48 posts, 3 pages, 24,490 views
anqqa, 13.1.2006 11:28:
valitettava tosiasia. ihmettelin kanssa vastaavaa jokunen aika sitten ja huomasin ainakin yhden tännekin kuvia lähetelleen antaneen allekirjoittaneen kuville lähes poikkeuksetta 1 ja omille ja ilmeisesti kaverin ottamille 5.
ja tosiaan ääniä saa kuvissa esiintyvät henkilöt, ei itse kuva, minkä saattoi huomata esim viime viikolla kun viikon top 10:ssä noin 80% kuvista oli sama henkilö ja itse kuvat heikkolaatuisesta siedettävään..
täällä kuvat muutenkaan ei ole niin huikeaa tasoa pääosin että tuohon pitäis jyrkemmin puuttua.
Caro², 13.1.2006 20:54:
Mainittakoot nyt vielä perään, että en ole ainoa joka on pudotettu listoilta alas. Huomasin juuri, että !@#$%^&*()_+ on kärsinyt vähemmän kuvia ottaneena vielä enemmän.
enrg, 13.1.2006 13:26:
Heei... pitäiskö Klubbarin palata niihin aikoihin kun toisten postauksia pystyi arvostelemaan? Siitähän näki helposti kuka on scenessa ja kuka ei*lmao*
Steven Hoaks, 19.6.2006 10:58:
Taas tuli eilen melkein sata ääntä... ja kukas arvaa mitä numeroo... Katotaan miten alas mä tipunkaan jos ei tolle tehdä mitään. Viikossa keskiarvo tippunut 0,28
Jone, 19.6.2006 11:24:
---
Steven Hoaks, 19.6.2006 10:58:
Taas tuli eilen melkein sata ääntä... ja kukas arvaa mitä numeroo... Katotaan miten alas mä tipunkaan jos ei tolle tehdä mitään. Viikossa keskiarvo tippunut 0,28
---
...ja jos tolle tehdään jotain (niinkuin eittämättä oikein olisi), niin tehdäänkö samalla sun perseilyäänillesi jotain (koska se olisi ihan yhtä oikein)?
Steven Hoaks, 19.6.2006 11:49:
ehdottomasti pitäis tehdä! Koska nehän kumoo toisensa ja jos mun ja muiden "perseilyäänet" otetaan pois niin varmasti keskiarvo olis aivan muu kuin nyt (varmasti myös korkeampi) sillä niitä ykkös äänien antoa on ollut huomattavasti enemmän.
mayah, 19.6.2006 11:32:
---
Jos sä itse määrittelet omat kuvaustaitos klubbarin äänestyksen perusteella, ni kannattaa ottaa ihan pieni hetki aikaa ja miettiä, että miten realistinen toi koko äänestys on. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta Klubituksen käyttäjät EIVÄT arvostele kuvia sen perusteella, miten ne ovat onnnistuneet teknisesti tai tunnelmaltaan jne. Viisi tähteä tulee vähäpukeisille tytöille, tisseille, perseille ja kaverilistalla oleville. Yksi tähti annetaan sille kuvalle, jossa esiintyy henkilö joka on ollut ilkeä forumilla tai josta muuten vaan ei tykkää.
Epailija, 19.6.2006 12:23:
Melkein sanattomaksi vetää tämä toiminta.
Caro: Ihan turha odottaa, että täällä klubbarissa äänestämisestä tulisi missään vaiheessa mitenkään vakavasti otettavaa.
Äänestämismahdollisuus on ylimääräistä bonustauhkaa ja koska kyseessä ei ole edes alan harrastelijoiden kansoittama forumi, tulevat äänet ihan luonnostaan aivan muiden kuin kuvausteknisten ansioiden perusteella.
Säästä voimiasi ja lopeta tuulimyllyjä vastaan taisteleminen.
ei kannata ottaa stressiä siitä, että ihmiset eivät osaa toimia "oikein".