Diiva UG 4.2.2006 @ Turku

44 posts, 3 pages, 7,717 views

lank

Posts: 2,164

#1 • • Edited lank www.djlank.com
// DiivaUG / Lauantai 4.2.2006 / klo 22-05 //


diivaug_helmi06.gif


DJ:t

major.gif
// John Major / Essence / Jo totuttuun tapaan JM tarjoilee sekoituksen, joka sisältää niin progressiivista musisointia kuin teknoakin, elektrovivahteita unohtamatta. Mörkö on huhuista huolimatta kadonnut levylaukusta. //

jukku.gif
// Juksu / Resetbutton / Luvassa on tuhti annos teknoa ja minimaalista soitantoa. Juksun proge ja kiksulevyt pölyttyvät nykyään kirjahyllyn syrjäisimmillä hyllyillä. //

tarkia.gif
// Sami Tarkia / Royal / Ehkäpä hieman tavallista menevämpää ja tuhdimpaa housea saapuu tarjoilemaan isällisin ottein menneenä kesänä ihmisiä huudattanut Sami Tarkia. //

saku.gif
// Vertigo / DiivaUG / Perussettiä. Saku aikoo soittaa tällä kertaa eniten omaa soundiaan eli laadukasta housea on luvassa. Kahvinkeitin siirrettäneen tällä kertaa setin ajaksi dj-koppiin. //

lank.gif
// Lank / DiivaUG / Luvassa on deep - elektro - progressivinen setti jo totuttuun tapaan. Mihinkäs vanha koira tavoistaan pääsee. //

- - -

Ilmoittautumiset bileisiin (omalla nimellä) jälleen osoitteseen: [email protected]

DiivaUG web!

- - -
Tarsu

Posts: 2,449

#2 • • Tarsu
Up in calendar!

Tku beware!!!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

cinnamon

Posts: 158

#3 • • cinnamon 2CV-spesialisti

Tapsa, 14.1.2006 13:36:
Up in calendar!

Tku beware!!!
:D


Niinpä,Mansen edustus saapuu...*jiihaa*
Otahan se tyttökin mukaan!*joo*
John

Posts: 1,384

#5 • • John Lauma
Haha! Säästäkää mulle yks flaikku, en oo mistään vielä löytänyt...

--
Fancy some cheese, Gromit?

hemuli

Posts: 13

#7 • • hemuli
Mun sydän sykkii UG:lle, parhaat setit Obokses eva... *plur* Ken ei oo todistanu ni aivan turha tulla brassaa... *pihkassa*
delirium_

Posts: 291

#8 • • delirium_
onks toi antti toi kiinteepylly tos flaikussa *pepsodent*
samlainio

Posts: 1,264

#9 • • samlainio
joo, kuvattiin Anttii yks ilta sen punttisali treenien jälkeen. Sen naama oli vaan niin punanen, ett piti laittaa tollanen "face" sen oman tilalle.
lank

Posts: 2,164

#10 • • lank www.djlank.com

samlainio, 25.1.2006 17:41:
joo, kuvattiin Anttii yks ilta sen punttisali treenien jälkeen. Sen naama oli vaan niin punanen, ett piti laittaa tollanen "face" sen oman tilalle.



Yllätys yllätys että toi kääntyi itseäni vastaan
vaikka yritin kovin juksuun viitata aiemmin...*hih*


Niin ja muistakaa _kaikki_ ketkä ovat tulossa,
ilmoittautua, myös se vakiokalusto ;)
John

Posts: 1,384

#11 • • John Lauma
Hehee, näähän on viikon päästä!*hihu* Ja kiinanvahvistuksetkin saapuvat paikalle!*sydän*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Bio

Posts: 4,429

#12 • • Bio The Bullies / Pinky
Ugh! Minä tulla tänne. Paljon kaljaa. Minä nolata minä!
Tarsu

Posts: 2,449

#13 • • Tarsu
voi jehna, mä en pääse tulemaan!
ens kerralla sit :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

delirium_

Posts: 291

#14 • • delirium_

Tapsa, 29.1.2006 16:36:
voi jehna, mä en pääse tulemaan!
ens kerralla sit :)



no ens kerralla sit edustat tamperetta tämänkin kerran edestä vai *hikoil*
Tarsu

Posts: 2,449

#15 • • Tarsu

delirium_, 30.1.2006 22:42:
---no ens kerralla sit edustat tamperetta tämänkin kerran edestä vai *hikoil*



Tod.fi

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Unik

Posts: 4,117

#16 • • Unik
Hittohemmetti!
Jos ei ois keikkaa toisaalla itselläni niin varmasti olisin tänne lähtenyt. Aika mehukas line-up.
Tripla-T

Posts: 373

#19 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Pitää jättää väliin, Leizepuint kutsuu *hih*

--
Crom ! - Conan Barbaari